Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Post powitalny :)

poniedziałek, 31 marca 2014

Witam wszystkich. Na wstępnie chciałabym napisać trochę o sobie. Otóż mam na imię Kamila i  mam 21 lat. Założyłam tego bloga ponieważ od niedawna moja pasją jest testowanie kosmetyków. Jestem bardzo początkująca w tej branży , więc proszę o wielką wyrozumiałość. Na tym blogu będę głównie recenzować dany produkt wyrażając swoją opinię na jego temat. Zamierzam zamieszczam również zdjęcia, które będę się starała wykonywać sama bądź z czyjąś pomocą . Pozdrawiam wszystkich :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia