Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Moi ulubieńcy i o nieco o nich :)

czwartek, 24 kwietnia 2014

Witam. Mam nadzieję,że miałyście równie udane święta jak ja i mój TŻ :)
W dzisiejszej notce chciałabym przedstawić wam moich stałych ulubieńców kosmetycznych, do których często wracam  :) :) . Narazie przedstawiam zdjęcia , nieco więcej na ich temat będzie w osobnych notkach.
 Ulubieniec nr 1 [puff ]
Venus pianka do golenia dla pań o zapachu konwaliowym :) Jak dla mnie super produkt , spełnia moje oczekiwania co do jakości . Nogi po depilacji są aksamitnie gładkie. Liczba opakowań: 2
Cena:  4,69zł
Ulubieniec nr 2. [puff]
Nivea Soft krem do twarzy intensywnie nawilżający. Świetnie nawilża skórę, krem idealny na dzień i na noc. Nadaje się również jako baza pod podkład. Szybko się wchłania:)
 Liczba opakowań:3
Cena : 4,99zł
Ulubieniec nr. 3 [puff[]
Soraya Piękne Ciało Sunny Touch, balsam do ciała poprawiający koloryt skóry 
Cena: 11,99zł (dokładnie nie pamiętam raz udało mi się trafić na promocję na niego). Zapachu narazie nie zidentyfikowałam. Nawilżenie oraz aksamitna gładkość skóry są. Natomiast w efekt wyszczupelnia od różowego pieprzu  niekoniecznie musimy wierzyć :). To producencka bajka.

Ulubieniec nr. 4 [puff] 

Be beauty face expertive micelarny żel nawilżający . Okazał się naprawdę świetny i za niewielką cenę. Urzekło mnie działanie i zapach oczywiście.  Liczba opakowań : 1
 Cena: bodajrze ok 5zł
 Najnowsze doniesienia zakupowe nr.1 czyli co zamierzam wypróbować[Rossmann]: 
1. Exclusive Cosmetics żel do higieny intymnej
Cena: 3,99zł


2. Lirene Yongy 20+ Peeling gruboziarnisty aksamitna gładkość o zapachu mango
Cena: 13,99zł


3. Garnier Mineral antyperspirant
Cena: 6,59



 

Drogerie Natura:
1.My Secret błyszczyk kolor: nude
Cena: 3,99zł (koszyk z przecenionymi produktami :)
2.Sensique 127 błyszczyk kolor: pudrowy róż
Cena:7,99zł (szafa sensique)
3.Perfecta Beauty Mask antytrądzikowa zapach gruszki
Cena: 2, 30zł
4. Zdobyty w biedronce i odnaleziony lakier do paznokci Lady Code By Bell szybkoschnący
 Cena:5,99
Na dziś będzie tyle.  Do następnego :).A któraś z was testowała może te produkty? Jakie były wasze odczucia ?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia