Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

By night it's all you need to wear czyli Christina Aquilera By Night

sobota, 3 maja 2014

Witam kochane w kolejnym poście. U mnie pogoda na majówkę troszkę się zepsuła jednak :/ Tak się szaro i deszczowo zrobiło. Aż nie chce się wychodzić z domu.
Dzisiaj chciałabym zaprezentować jedne z moich ulubionych perfum, które dostałam w prezencie. Z początku nie przypadły mi do gustu ale z czasem odkryłam magię tego cudownego zmysłowego zapachu.
Przedstawiam więc i bohatera postu [puff]


Z tego co przeczytałam premiera tych perfum odbyła się w 2009 roku.Jednak do mnie trafiły one dopiero pod koniec 2013 bo dostałam je w prezencie. 
Informacji które znalazłam w internecie niestety bo na opakowaniu nie możemy niestety ich znaleźć dowiedziałam się , że występują w nich następujące nuty zapachowe: 
Nuta głowy: mandarynka, frezja, rabarbar, czerwone jabłko,ananas
Nuta serca: majowe kwiecie, kwiecie brzoskwini,heliotrop
Nuta bazy: drzewo sandałowe, nuty ambry,mech, wanilia. 
Czy piękne połączenie zapachowe.
Na początku miałam do nich sceptyczne podejście bo myślałam , że zapach jest zbyt mocny, jednak po jakimś czasie polubiłam je bardzo , pokochałam wręcz.Osobiście wyczułam w nich na pewno mandarynkę i odrobinę zapachu kwiatowego nawet.Dla mnie jest to zapach zmysłowy , pociągający , seksowny dla odważnych kobiet.
Ich trwałość wynosi jakieś pięć godzin czyli całkiem nieźle. Posiadam buteleczkę o pojemności 15ml w kształcie kobiecego ciała w pewnym sensie z czarną kokardą u zamknięcia. Używam ich od pięciu miesięcy.
Podejrzewam , że cena tej pojemności perfum wynosi ok 30zł [sprawdziłam w internecie] . Oszczędzam je jak mogę i używam tylko na specjalne okazje na zmianę z Perceive z Avonu ale o tych będzie później.
Perfumy idealne na wieczorne wyjście bądź randkę. 
 Z tego co pamiętam jeśli chodzi o pojemność to im jest ona większa tym cena rośnie, ale perfumy naprawdę warte posiadania. Polecam z czystym sumieniem bo wiem , że spełniają oczekiwania .
Plusy:
-cudowny zapach, choć trzeba czasu by go pokochać
-trwałość do 5 godz. jak dla mnie wystarczająca
-ładne opakowanie można powiedzieć,że przyciąga wzrok
-idealne na wieczorne wyjście i randkę
- cena też nie jest straszna bo za ok 30 zł za 15ml można mieć całkiem fajny produkt

Minusy:
-nie bardzo nadają się do używania w ciągu dnia ale od tego mam Perceive :)

Ostateczne moje zdanie na ich temat jest TAK, wielkie gigantyczne TAK,które zawiera również chęć polecenia ich wam do wypróbowania bo naprawdę warto. Stały się jednymi z moich ulubionych perfum.
A czy któraś z was je miała? Jakie były wasze odczucia na ich temat?
Buziole do następnej notki kochane :* :* :*




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia