Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Dezodorant Garnier Mineral Invisiclear Antypersiprant 24h

sobota, 17 maja 2014

Witam dzisiaj po raz kolejny :) Ma nadzieję, ze i u was pogoda dopisuje nareszcie :). Chciałabym dzisiaj przedstawić recenzję antyperspirantu od Garniera w dezodorancie.
Oto bohater dzisiejszego posta :) [Puff]
Obietnice producenta:
Dezodorant Garniera z pochodna  aktywnego minerału. Ochrona non stop 24h. Czuj się świeżo i komfortowo przez cały dzień.
Pozwala skórze oddychać-Twoja skóra pozostaje sucha i gładka.
Optymalna tolerancja  dla skóry: Przebadany dermatologiczni.

Invisiclear przeciw białym śladom .
Pojemność 150ml
Plusy:
-zapach delikatny , nienachalny i nienurzący
-promocyjna cena 6,59zł
-szybko wysycha
-sprawdza się jak najbardziej gdyż redukował ilość potu.
-pozostawiał suche pachy na długo.
- wydajny bo wystarczył dla 3 osób na ponad miesiąc
-można go używać zarówno na dzień jak i na noc. Wiem, że to dziwne ale ja tak robiłam, by był skuteczniejszy.
-dostępny jest we wszystkich drogeriach. Nie ma z tym większego problemu.

Minusy:
|W zasadzie minusów jest brak. Ja ich nie zauważyłam bynajmniej.

Moja opinia o tym kosmetyku jest pozytywna jak najbardziej. Spełnił moje oczekiwania w 100%. Nie mogę się przyczepić do niczego. Zapewne wrócę do niego kiedyś, choć to pierwsze opakowanie.
Na razie mam do testów jego brata w białym sztyfcie oraz Nivea Pure Invisible Black&White w sprayu.
Na pewno trafi do denka z tego miesiąca razem z innymi niespodziankami. Ale o tym na razie cicho sza...

A  jakie są wasze opinie na jego temat , któraś z was może go miała? Znacie może podobne tego typu antyperspiranty? Dziękuję za odwiedziny ,które doszły już do 120 osób. Pozostawiajcie swoje opinie :)
Do zobaczenia w następnym poście kochane . Buziaki papapapapappa :* :* :* :* :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia