Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Małe zakupowe szaleństwo

niedziela, 11 maja 2014

Witam wszystkich. Mam nadzieję, że u was słoneczna bardziej  niż u mnie. Trochę szaro jest ale dobrze , że nie pada i jest w miarę ciepło. Na studiach trochę nie wybieram z zad z gramatyki i pisania. Strasznie mnie to dobija a wykładowca wcale mi nie ułatwia, zero dobrej woli a inni jakoś potrafili to zrobić. Czasami mam wątpliwości czy wgl powinnam studiować filologię i czy skończę ten pierwszy rok wgl.
Ale dość o tym. Przejdźmy do milszych spraw.
Otóż w piątek wybrałam się na małe zakupy  do natury, rossmanna i biedronki bo wyczaiłam w necie nową gazetkę kosmetyczną więc biegnijcie póki możecie by wyczaić coś dla siebie. Wiem, że to trochę spóźniona informacja, ale wcześniej nie dałam rady.
Najpierw wybrałam się do natury w celu zakupienia tylko płynu do higieny intymnej firmy Ziaja bo poprzedni opisywany TUTAJ skończył się i w zachwyt nie wprawił zbyt wielki, natomiast wyczaiłam tam również mój ukochany peeling truskawkowy z Joanny :) Mini recenzja dla ciekawych tutaj Mini zużycia. Po południu skierowałam swoje kroki do Biedronki. Tam kupiłam fluid korygująco matujący Celia Nude w kolorze słonecznym. Wydaje się trochę ciemny, ale zobaczymy czy efekty będą takie same jak przy Stay Matt z Rimmela o którym już niedługo. Wyczaiłam tez masakrę pogrubiająca i zwiększającą objętość rzęs z wkładem uzupełniającym więc jest to tymbardziej ciekawe.
Kierując swoje kroki do Rossmanna znalazłam na promocji chwalony często na waszych blogach Isana Body Creme w promocji za 7,99zł. Mają wszyscy mam i ja :), złapałam także próbkę odżywki gliss kurr, eyliner w kredce kolor czarny, w promocji tydzień dla oczu, lakier do paznokci Baltic Sand , żel pod prysznic Fa z jagodą Acai, . Posumowując pogrupuje wszystko żebyście miały pełny obraz jak to wygląda i wstawię parę zdjęć. Udało mi się nabyć również gazetkę z żel pod prysznic Luksja o ciekawym zapachu masła shea z balsamem.


Drogerie Natura:
Ziaja Intima płyn do higieny intymnej cena 5,99zł
Joanna Naturia peeling 5,49zł

Biedronka:
Celia Nude fluid korygująco matujący kolor nr 4 słoneczny cena w promocji 7,99zł
Celia Woman maskara pogrubiająca i zwiększająca objętość rzęs 12,99zł w promocji , cena regularna to ok 17zł. Niestety z dostępnością może być trudno bo nigdzie indziej na drogeryjnych półkach po za biedronka jej nie widziałam.

Rossmann:
Isana Body Creme, cena w promocji to 7,99zł  regularna ok 9zł . 
Eyeliner w kredce kolor czarny 4,59zł.
Żel pod prysznic Fa z jagodą Acai 7,29zł
Próbka odżywki Gliss Kurr Hair Rapair 3,99zł
Lakier Baltic Sand 8,59zł.

Luksja mleczko pod prysznic z balsamem do ciała i masłem shea 4,50zł. Cena regularna samego mleczka w drogerii to 8zł.

a teraz trochę fotek rzecz jasna :)


Do następnej kochane notki buziaki papappa :*:*:* Zapraszam również do odwiedzin i komentowania :) :) :).




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia