Jestem na

Mini zużycia luty-kwiecień.

czwartek, 1 maja 2014

 Witam was kochane :). Mam nadzieję, że pogoda na majówkę jak najbardziej dopisuje. W końcu przyszedł maj ach ten maj :). Ale do rzeczy. Dzisiaj chciałabym przedstawić moje mini zużycia z ostatniego czasu.  Mini dlatego , że w sumie zużyłam mało kosmetyków ale moich kolejnych ulubieńców jednakże.
A teraz przedstawiam ich razem [puff]
Wymieniam listę :
1.Ziaja oliwkowe mydło pod prysznic Rossmann.
2. Nivea supreme touch żel pod prysznic z białą magnolią, orzechami macadamia i masłem shea. wersja 250ml Drogerie Natura
3. Joanna Naturia peeling myjący o zapachu soczystej truskawki :)  100ml Drogerie Natura
4. Joanna Sensual peeling gruboziarnisty z kolagenem morskim bodajrze 250ml to było ale nie jestem pewna. Drogeria Sekret Urody
5. Mydło  Nivea Creme Soft
6. Wellness& Beauty żel pod prysznic o zapachu figi i róży  seria Harmony Rossmann
7. Pianka do golenia Venus o zapachu konwaliowym Rossmann. Recenzję tej damy znjadziecie tutaj KLIK :)

Zaczynając od początku. Kandydat numer 1 czyli Ziaja Oliwkowe mydło podf prysznic. [puff]


Zaczynając od początku. Mydło to uwiodło mnie jak najbardziej zapachem, konsystencja co prawda leista ale traktowałam je bardziej jako żel pod prysznic a potem płyn do kąpieli bo i do tego też świetnie się nadaje.

Obietnice producenta:  [Źródło internet gdyż niestety nieopatrznie pozbyłam się butelki po zrobieniu zdjęć] 

Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.
Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień.
Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka.
DZIAŁANIE
• doskonale wygładza oraz skutecznie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1812,oliwkowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.6ZptrVXS.dpuf

Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.
Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień.
Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka.
DZIAŁANIE
• doskonale wygładza oraz skutecznie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1812,oliwkowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.6ZptrVXS.dpuf


Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.
Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień.
Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka.

DZIAŁANIE
• doskonale wygładza oraz skutecznie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody

- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1812,oliwkowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.6ZptrVXS.dpuf
Doskonale wygładza oraz skutecznie zmiękcza skórę. Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek. Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody.

 Skład: [źródło internet] Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, 
Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Olive Oil PEG-8 Esters, Panthenol, Polyquaternium-67, Cocamide DEA, Sodium Chloride, EDTA, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Mitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citric Acid, CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 47005 (D&C Yellow No. 10)

Jak widać w składzie są SLS-y, ale można mu to wybaczyć. 
Plusy:
- konsystencja ja używałam go w dwojaki sposób: jako żel pod prysznic i płyn do kąpieli
- dobrze się pieni
- ładnie pachnie, zapach nie jest chemiczny ani nurzący
- po kapieli pozostawia skórę miękką
-raczej wydajny choć zależy ile kto używa. 
- solidne zamknięcie na klik więc nie ma obaw jeśli się przewróci, że się wyleje coś ze środka
- pojemność
- opakowanie , któro jest estetyczna butelką z miękkiego plastiku 
 Minusów w nim nie znalazłam. 

Liczba opakowań : 1 i kupię ponownie. 


Kandydat numer 2. Nivea supreme touch żel pod prysznic. [puff] 
Obietnice producenta : 

Nivea supreme touch żel pod prysznic. Pielęgnująca formuła z masłem shea oraz olejkiem z orzechów macadamia rozpieści Twoją skórę, podczas gdy wyjątkowo jedwabista piana rozbudzi Twoje zmysły delikatnym zapachem białej magnolii - przekonaj się jak miękka może być Twoja skóra. Poczuj się jak nowo narodzona! Nawilżająca technologia Hydra IQ, abyś poczuła jak miękka może stać się Twoja skóra. -tak głosi napis na opakowaniu.


Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine. PEG-7 Glyceryl Co-coate, Parfum, Macadamia Ternifolia, Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Citric Acid, PEG-90 Glyceryl Isostearate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Styrene/Acrylates Copolymer, Laureth-2, Sodium Benzoate, Linalool, Citronellol, Limonene, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional. 

W składzie można znaleźć SLS-y niestety ale za to brak parabenów.

Moja opinia o nim.
Produkt jak najbardziej spełnił moje oczekiwania. Konsystencja jest kremowa. Zapach cudowny, nie jest mdły ani nurzący.

Plusy:
-Kremowa konsystencja
-Delikatny zapach magnolii, nie wyczułam żadnej chemii w nim
- pojemność 250 ml wystarczyła mi na ok 1 miesiąc
- dobrze się pieni podczas mycia
-nawet wydajny, ponieważ nie trzeba go wiele dzięki delikatnej którą wytwarza aby się umyć
-  nawilża
- pozostawia gładką i miękką skórę
 - jest to mój kolejny ulubieniec z którym napewno się nie rozstanę tak szybko , ponieważ kupiłam już opakowanie 500ml na promocji w Drogerii Natura za 9,99
-cena ok 5,50 za opakowanie 250ml więc przyzwoicie ja myślę.
Minusów brak jak dla mnie. Kolejna miłość od pierwszego wejrzenia.

Kandydaci 3, 4 oraz 6 ponieważ znajdują się na jednym zdjęciu. [puff]
a)Joanna Sensual peeling do ciała gruboziarnisty
b)Joanna Naturia myjacy peeling do ciała
c)Wellness & Beauty  żel pod prysznic o zapachu róży i figi z serii Harmony.

Ad a) Joanna Sensual peeling do ciała gruboziarnisty z kolagenem morskim
Kupiłam go przypadkowo podczas wycieczki po drogerii Sekret Urody. Właśnie szukałam jakiegoś peelingu do ciała w ludzkiej cenie a przy okazji z grubszymi ziarnami i tak o to natrafiłam na to cudeńko w błękitnym opakowaniu pierwsze z lewej :)
Ten peeling jak najbardziej spełnił moje oczekiwania.
Pojemność: 200ml
  Obietnice producenta [źródło internet]

"Peeling do ciała z kolagenem morskim intensywnie oczyszcza i zmiękcza skórę, co pozwala na lepsze wchłanianie substancji z zabiegów pielęgnacyjnych.
Formuła peelingu dzięki zawartości drobinek ścierających intensywnie oczyszcza i zmiękcza skórę. Kosmetyk złuszcza martwy naskórek, co pozwala na lepsze wchłanianie substancji aktywnych zawartych w kosmetykach pielęgnujących.
"

Cena ok 7-8zł
 skład {źródło internet bo niestety pozbyłam się tej buteleczki :( :( :(}


Nie będę wspominać co w składzie bo widać rzecz jasna napewno. Wszędzie się na nas czają. 
Moja opinia o produkcie jest jak najbardziej pozytywna. 
Kupiłam go z myślą , że jak peeling gruboziarnisty to będzie taki. Nie pomyliłam się , już przy pierwszym użyciu pozytywnie mnie zaskoczył a dalej było co raz lepiej. 
Plusy:
-grube ziarenka peelingu 
- Konstystencja jak najbardziej  gęsta co się chwali
- bardzo dobrze zdziera martwy naskórek i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych typu balsamowanie choćby 
- stosowałam go jakieś 2 razy w tygodniu do całego ciała  a nawet do twarzy nim kupiłam odp peeling więc jeśli chodzi o wydajność nie było źle
-zapach który nie jest męczący a wręcz mnie bardzo się podoba on
- skóre pozostawia miękką i gładką

-cena
Liczba opakowań:1
Minusów brak.Już czaję się na kolejne opakowanie niech tylko zużyję lirene youngy 20+ o zapachu mango.

Ad b) Joanna Naturia peeling myjący o zapachu truskawki.
Ten to było po prostu super mega cudowny. Na sam widok peelingu w buteleczce ma się ochotę ja otworzyć i dosłownie wsunąć zawartość taka jest kusząca truskawka.  Wyglądał wręcz jak zmiksowany mus truskawkowy. I to piszę ja która nie bardzo lubię zapachy owocowe ale ten przypadł mi do gustu od razu. Jak i konsystencja. 
 Pojemność 100ml :( szkoda, że tak mało ale pobiegnę po następny przysięgam. 
Obietnice producenta:
 Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało.Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z truskawki oraz drobinki ścierające, które usuwają  zanieczyszczenia i komórki martwego naskórka. 
Wspaniałe rezultaty:
-oczyszczona i odświeżona skóra
-gładsza i milsza w dotyku
- przyjemnie pachnąca

Skład: 
aqua, polyethylene, sls, cocoamidopropyl betaine, glycerin, dls, triethanolamine, acrylates/c-10-30. alkyl acreylate,crosspolymer, coco-glucoside, glyceryl oleate, xanthan gum, polyquaternium-7, coceth-7, ppg-1-peg-9-lauryl glycoolether, peg-40 hydrogenated castor oil, fragaria chiloeness fruit extract, propylene glycol, disodium edta, parfum, synethic wax, dmd hudantoin, methylchloroiosothia, methylisothiazolinone, CI-16255, CI-77499.
 W składzie co jest widać. Ale mało za to i zauważyłam nawet ekstrakt z owoców co się chwali jednak. 
Plusy:
-Cena bo ok 5, 50zł w Drogerii Natura za 100ml większego opakowania niestety nie znalazłam
- cudowny zapach truskawek nie wyczułam w nim żadnej chemii. Od samego początku był on przyjemny, owocowy , kuszący. 
- działanie również nieziemskie ponieważ świetnie ściera martwy naskórek
- pozostawia skórę miękką i gładką
- zapach na skórze po użyciu jest delikatny , po jakimś czasie się ulatnia co jest plusem bo nie męczy 
- konsystencja jest gęsta, nie leje się
- dobrze się pieni podczas mycia
- wydajność taka sobie choć ta buteleczka na zmianę z jego bratem z kolagenem morskim starczyła mi na jakiś czas
- ma nieco łagodniejsze drobinki peelingujące niż jego brat z kolagenem
 - nadaje się świetnie do całego ciała, wypróbowałam go nawet do stóp i też świetnie sobie poradził. 

Minusów nie zauważyłam choć to pierwsze opakowanie :) 

Ad. c) Wellness& Beauty żel pod prysznic o zapachu figi i róży z serii Harmony Rossmann. 
Kupiłam w Rossmannie ok 2-3 opakowania tego żelu. Z początku podbił moje serce, ale szybko zorientowałam się , że jest taki dosyć przeciętny więc zużyłam zapas tylko. 
Pojemność to 200ml.
Pachnie żelkami. Tzn połączeniem róży i figi ale dla mnie to żelki bo z tym kojarzy mi się zapach. Słodki nie jest więc przyjemny. Konsystencja leista nawet bardzo. Strasznie przecieka przez palce. Nie będę się nad nim rozwodzić. W składzie sls z tego co pamiętam, ekstrakt z figi. Nawet go to ratuje. Nie pozostawił mojej skóry super gładkie, nawilżenie przeciętne generalnie, nie wysusza. Polecam go gdy nie ma ulubionego żelu pod prysznic pod ręką w ukochanej drogerii. Mnie nie zachwycił tak naprawdę, tylko zapach ma ładny, szybko się ulatnia , jak kamfora bodaj. Pieni się w porządku ale piana szybko schodzi więc na nic to.  Dobrze myje i to jest w sumie jakiś plus w tym wszystkim. Kolor ma fioletowy bodjarze bądź bladoróżowy. Opakowanie ok. Ogólnie mówiąc kupię z braku laku . Nie jestem na nie w tej kwestii. 


Kandydat numer 5 czyli Nivea Creme Soft mydło w kostce [puff] 
Opinia o tym bohaterze jest pozytywna raczej.  Wzbogacone jest o olejek migdałowy. Zapach tak sobie ale nie przeszkadza w użytkowaniu.
Obietnice producenta i skład [źródło internet str nivea]



Nivea creme soft mydło w kostce. Kremowe mydło NIVEA Creme Soft z odżywczym olejkiem migdałowym łagodnie myje i pielęgnuje skórę, pozostawiając na niej delikatny zapach.

Skład: Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Parfum, Octyldodecanol, Sodium Chloride, Sodium Thiosulfate, Prunus Dulcis, Tetrasodium Etidronate, Lanolin Alcohol, Disteardimonium Hectorite, Methyl Benzoate, CI 77891.
  Skład krótki. Sls brak co mnie cieszy.
Mydła używam głównie do mycia twarzy, ale muszę uważać bo zawiera jakiś składnik trochę wysuszający skórę twarzy.

Plusy:
-Cena bo ok 2, 20zł chyba w hurtowni kosmetycznej??
- Zapach trochę olejku migdałowego trochę kremu nivea
- dobrze zmywa makijaż
- dostępne w sumie wszędzie

Minusów znów brak.

7.Ostatnia bohaterką jest pianka Venus do której link jest u góry.
Sprawdziła się świetnie. A na koniec zdjęcie tej damy dla przypomnienia.
I tak kończę moje pierwsze mini zużycie. Mam nadzieję, że notka wam się spodoba.Po raz kolejny dziękuję za odwiedziny. Jest was tu co raz więcej :).  Życzę miłej majóweczki i samych słonecznych dni w tym czasie:) Pozdrawiam do następnej notki pa buziaki :*












Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, dlatego nie spamuj i nie zostawiaj linków !!! Każdy taki komentarz nie będzie przeze mnie akceptowany. Szanuj moją pracę! Uprasza się również o nie kopiowanie zamieszczonych tu tekstów oraz zdjęć. Wszystkie należą do mnie.
Do not post links!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia