Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, dlatego nie spamuj i nie zostawiaj linków !!! Każdy taki komentarz nie będzie przeze mnie akceptowany. Szanuj moją pracę!

sobota, 17 maja 2014

Uzupełnianie zapasów i jak to się skończyło :))

Witam was kochane :) Przychodzę dzisiaj z kolejną notką. Mam nadzieję, że ostatnie deszcze nie dały wam się we znaki i nie zalało was. Wstawiam również linka do gazetki z biedronki jakby któraś z was miała wątpliwości co kupić mamie na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Matki. Na Dzień Matki :)
Dzisiaj przychodzę do was również z uzupełnieniem zapasów. Bo niestety musiałam się wybrać po uzupełnienie zapasów a i promocja skusiła. Dzisiaj są to świątynia Rossmanna i Drogeria Natura. A o to przedstawiam wam bohaterów dzisiejszego dnia [puff]


Rossmann :
Garnier Mineral Action Control , cena w promocji 7,99zł
Dezodorant do ciała C-THRU Emerald Shine 12,99zł
Masełko  do ust Bielenda o smaku malinowym , cena w promocji 5,79zł (jeśli na nie polujecie , to szybciutko do Rossmanna bo nie wiem do kiedy trwa promocja)

Drogerie Natura:
Ziaja nawilżający krem do stóp 7,99zł
Płatki kosmetyczne Milly 2,89zł
Home Spa peeling i maska do stóp w podwójnej saszetce , cena w promocji 1,99zł
 Próbka Nivea Sensitive na dzień (darmowa)

Drogeria Sekret Urody :
Antyperspirant Nivea Pure Invisible Black&White cena w promocji 7,99zł

Jak widać znów uległam małemu szaleństwu ale cóż na wakacje obiecuje , że nie kupię ani jednego kosmetyku i to dosłownie.
Pozdrawiam was kochane. Buziaki do następnej notki. Zapraszam do odwiedziń i zostawania swoich opinii na temat kosmetyków przeze mnie testowanych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram