Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, dlatego nie spamuj i nie zostawiaj linków !!! Każdy taki komentarz nie będzie przeze mnie akceptowany. Szanuj moją pracę!

piątek, 13 czerwca 2014

Mini szaleństwo zakupowe w naturze :)

Witam was słonecznie. Dzisiaj w ramach wizyty u dentysty już ostatniej po leczeniu zębów i wyrwaniu resztek jakiegoś zdrajcy, który boleć nie bolał ale postanowił mnie opuścić. I przepadł w otchłani dentystycznych odpadów, ale ja tu pitu pitu a was zapewne interesuje co zakupiłam w dniu dzisiejszym. Otóż przyciśnięta brakiem paru ważnych rzeczy to jest : żelu do mycia twarzy,(mam mleczko z sorai ale nie zmywa wszystkiego i jednak jest nie wydajne), chusteczek mokrych do higieny intymnej których używam.in do odświeżania się w ciągu dnia jak i do wycierania podkładu z rak a także płynu do higieny intymnej. Dzisiejsze zapasy pochodzą wszystkie z Drogerii Natura.
Przemierzając gąszcz półek odnalazłam takie o to produkty :
1.Evree maska i peeling do stóp (pojawiły się poprzedniego miesiąca a że dały pozytywny efekt więc są ponownie ) 2,49zł
2. Delia Dermo system żel oczyszczający do mycia twarzy (po raz pierwszy mam) 5.99zł w promocji
3. Marion chusteczki do higieny intymnej rumiankowe 2 szt 2,99zł
4. Ziaja Intima płyn do higieny intymnej o zapachu konwalii poprzedni to neutral (bd o nim mowa w czerwcowym denku) ale pachną dokładnie tak samo. 4,99zł
 Choć zapewne skończy się jeszcze na małej wycieczce do biedronki bo muszę upolować koniecznie swój ukochany żel be beauty oraz jakiś malutki żel po prysznic co by się na wakacyjny wypoczynek przydał :)
 Na dziś to wszystko kochane. Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam do komentowania. Buziaki :*:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram