Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Małe zakupy w Biedrze i Rossie.

czwartek, 31 lipca 2014

Witam was kochane:)  Dziś powracam z postem zakupowym :) Wiem ,że obiecałam jakiś czas temu, że nie będę nic kupowała. Ale niestety promocje w Rossie i Biedronce skusiły. Nabyłam parę fajnych rzeczy. A oto nasi bohaterowie:
[światło na zdj naturalne]

Wymieniając od początku:
1. Intimea chusteczki do higieny intymnej Biedronka coś ok 3zł
2. Evree Home Spa maseczka i peeling do stóp gruboziarnisty Rossmann 2,49zł
3. Isana żel Alpen Gluck truskawka i kwiat wiśni 2,49zł
4. Rivela De Loop Maseczka Hydro 1,69zł
5. L.biotica Biovax maseczka regenerująca do włosów suchych i zniszczonych (zdążyłam użyć i przyznaje, że jak na pierwszy raz jest świetnie) 1,69zł (chyba)
6. Alterra odżywka aloes i granat tradycyjnie 2,99zł
7. Lakier  Lady Code by Bell 3,64zł Biedronka kolor nr 53 cudny :)


Miałyście któryś z tych produktów? Pozdrawiam do następnej notki. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Buziaki pappapapapap :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


EDTI* Dziewczyny jak wam się podoba nowa czcionka na blogu? Jest dobrze czytelna wedlug was?

26 komentarzy:

  1. Isana robi co raz ciekawsze produkty :)

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam serdecznie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiłam się na chusteczki z Intimea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Bo są tanie i dobre jak dotąd. Choć mam pierwszy raz i mam nadzieję, że dalej tak będzie :)

      Usuń
  3. I co raz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z najlepszych odżywek ! Wypróbuj koniecznie maskę z tej serii - oprócz dobrych efektów, pachnie jak skitells'y ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. może skuszę się na ten żel isany z limitowanej letniej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ,kolor lakieru cudny :) Bardzo mi się podoba :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No zakochałam się od razu w nim i postanowiłam że jeśli nie będzie mój nie będzie niczyj :). Dziękuję i pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnego używania :) Z serii Aloes i Granat miałam maskę do włosów i szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego produktu, ale chętnie się dowiem co o nich sądzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko wyrobie sobie opinie zaraz wrzucam tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy:) Jedynie z Isany miałam żel inny miałam:) Czcionka super,ale polskie znaki się odróżniają:( Ale jest superaśna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się bardzo, że czcionka się podoba bo postanowiłam dokonać takiej małej zmiany :). A żeli z Isany polecam wypróbować więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to Ci się zakupy udały:)

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE, ALE ZARÓWNO KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten żel Isany i na początku zapach mi się podobał, ale szybko mi się znudził ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Heh kobieta zmienna jest ale ale ale. Mnie zapach bardzo się podoba i jak zdąże bo może jeszcze bd to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biovaxy uwielbiam - świetne maski, miałam chyba wszystkie rodzaje.
    Czcionka jeśli chodzi o blogi, to wolę prostą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe te Twoje nowości ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. maseczka Rival de loop mnie uczuliła, sama nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam tylko lakier Bell (inny odcień) oraz saszetkę z maseczką Biovax,reszty produktów nie miałam i będę wyglądac na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się że z chęcią czytasz co piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maseczki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia