Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Ziaja Intima Konwalia płyn do higieny intymnej.

środa, 9 lipca 2014

Witam was kochane w kolejnym poście. Mam nadzieję, że się nie nudzicie podczas wypoczynku i wykorzystujecie ten czas aby naładować akumulatorki na kolejny rok:).
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o pewnym produkcie do higieny intymnej który zdobył moją wielką sympatię. Pojawił się w denku z czerwca a i mam już kolejne opakowanie. Po wcześniejszym zawodzie z Exclusive Cosmetics w kwestii higieny intymnej byłam sceptyczna co do żeli i płynów, ale pewnego dnia to się zmieniło. Mianowicie podczas zakupów w Naturze, akurat biegałam na dziale higiena za moimi chusteczkami oczywiście je znalazłam , ale moją uwagę przykuło pewne niepozorne maleństwo. Generalnie na początku nie sądziłam, że będzie taki dobry. Uznałam go za przeciętny. Jakże ja się pomyliłam , kajam się wielce ponieważ okazał się wspaniały!
 Nasz dzisiejszy bohater:
Nazwa: Ziaja Intima płyn do higieny intymnej neutral (zapach konwalii co ciekawe) 
Pojemność 200ml.
 (zdjęcie numer dwa jest masakryczne ponieważ ciężko zrobić zdj tyłu tej butelki światło ciągle nie takie a i te literki takie malutkie, ale za to  cały opis jest pod spodem)
Obietnice producenta:
opracowany przy udziale lekarzy ginekologów Instytutu Położnictwa i Chorób Kobiecych AMG.
Płyn do higieny intymnej o przyjemnym neutralnym zapachu, zawiera kwas mlekowy, d-panthenol, łagodne substancje myjące pochodzenia roślinnego.
Nie zawiera mydła.
-wzmacnia naturalny system ochrony błon śluzowych
-zmniejsza skłonność do występowania infekcji
-skutecznie łagodzi podrażnienia i otarcia śluzówki
-delikatnie myje i oraz zapewnia długotrwałe  uczucie  czystości i świeżości

Sposób użycia: 
Stosować do mycia niewielką ilość płynu, a następnie dokładnie spłukać



Skład: 
Aqua, Sodium Laurenth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid,  Panthenol, Cocamide DEA, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Benzoate, Parfum, CI 42090(F&D Blue No.1)

Moja opinia:
Brałam go za totalnego przeciętniaka na samym początku naszej znajomości, w końcu poprzednik w żelu z działu próbek Rossa totalnie mnie zawiódł. Niby działał ale żadnego wow między nami nie było w tym problem a jeszcze ten zapach że masakra przysięgam. Ale tego ulubieńca wypatrzyłam w Naturze przez przypadek.  Chodzę , patrzę  szukam aż tu nagle on.  Cena  aż całe 4,99zł żal nie wziąść do domu i nie spróbować się  zaprzyjaźnić, zapach przyzwoity i to bardzo nawet. Klamka zapadła. Zabrałam do domu. Wieczorem użyłam i tu wielkie pozytywne zdziwienie. Otóż: zapach delikatny, chyba konwaliowy nienachalny. Pieni się super nie za dużo i nie za mało. Myje bardzo dobrze, pozostawia uczucie świeżości i czystości. Nie podrażnia oczywiście co najważniejsze. Infekcji nigdy nie miałam więc nie wiem jak to jest z ta obietnicą producenta ale reszta spełniona :). Zakochaliśmy się w sobie na amen. Kolor płynu dodam jest taki sam jak butelki oczywiście.

Plusy:
-cena
-zapach delikatny, nienachalny, chyba konwaliowy
-nie uczula wrażliwych miejsc intymnych
- delikatnie myje i pozostawia świeżość ma długi czas
-  wydajność bo nie trzeba wiele aby się nim umyć przy pojemności 200ml
-kolor jest taki nawet przyjemny, niebieski jak opakowanie w którym się znajduje
-buteleczka zamykana na klik więc nie ma obaw, że cokolwiek się wyleje w kosmetyczce
- opakowanie miękkie raczej, nie ma problemu z wydobyciem produktu

Minusów brak

Został moim kolejnym ulubieńcem i na pewno zostanie na dłużej.

Pozdrawiam słonecznie. Buziaki do następnej notki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :)


EDIT: Pisanie postów to mozolna praca, ale dzięki waszym komentarzom i wejściom wiem, że warto to robić.


 

5 komentarzy:

  1. Mi również odpowiadają płyny do higieny intymnej z Ziai :) Od dłuższego czasu używam tylko ich i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ze i ze mną zostanie na długo :)

      Usuń
  2. Z Ziaji mam płyn ale zielony i również jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe zielonego chyba nie widziałam :)

      Usuń
  3. Znam ten płyn bardzo dobrze;) Dzisiaj widziałam na niego promocję w Carrefour. Jest go dużo i dobrze działa;)
    http://nadziewiatympietrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia