Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Nieplanowane szaleństwa ale wyszło przyjemnie

środa, 9 lipca 2014

Witam was kochane słonecznie :). Mam nadzieję, że pogoda wam dopisuje na wypoczynku. Ja pozwoliłam sobie na małe nieplanowane szaleństwo w Rossie. W zasadzie to rzeczy, których potrzebuje zawsze, ale jednocześnie sprawdzone choć jest jedna nowość.
Nasi dzisiejsi bohaterowie to: [-Przepraszam za jakość zdj ale zostało zrobione dosłownie w całkowitym pędziei harmidrze ]
1. Isana Violet Passion 2,99zł (za jakiś czas o nim napiszę, choć na razie sprawdza się super)
2. Garnier Action Control 11,19zł (musiałam go kupić nie mogliśmy żyć bez siebie :D)
3. Synergen chusteczki oczyszczające 5,39zł (dla mnie to nowość, zobaczymy jak się sprawdzą, mam nadzieję, że przynajmniej tak dobrze jak te które kiedyś kupiłam w biedronce)
4. Evree Home Spa peeling i maska 1,99zł

Zasadniczo obiecałam , ze ograniczam zakupy a więcej zużyć więc na razie idzie powoli i całkiem nieźle przyznam. I mam nadzieję że wytrwam. I będę dzielnie zużywać co mam.

Pozdrawiam ciepło kochane buziaki :*:*:*:*:*:*:*:* Do następnej notki:)





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia