Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

W nagietkowej rabatce czyli Ziaja mleczko oczyszczanie twarzy i demakijaż oczu cera sucha i normalna .

wtorek, 15 lipca 2014

Witam was kochane po raz kolejny w tym tygodniu :). Mam nadzieję, że pogoda podczas wypoczynku
wakacyjnego wam dopisuje lub dopisywała bo niektórzy może po wypoczynku jak ja :).

Bohaterem dnia dzisiejszego będzie mleczko nagietkowe Ziaji. Odkryła je moja mama, a że mamy zbliżone cery to używamy go obie, ze względu też i na to że jest dużo delikatniejsze niż np  to z biedry, któro mnie podrażniało strasznie na policzkach i podczas zmywania makijażu oczu. Brr. Choć oczywiście są o nim pozytywne opinie i tutaj widać, że cera cerze nierówna.

A oto nasz dzisiejszy bohater :


Nazwa:
Ziaja mleczko nagietkowe oczyszczanie twarzy i demakijaż oczu
cera normalna i sucha

Pojemność: 200ml
Cena: 7,90zł

Opakowanie to estetyczna buteleczka utrzymana w tonacji pomarańczowo-białej. Zakrętka zamykana na klik.
 Ilość zużytych opakowań to X bo trochę ich było.
Obietnice producenta: 

Nagietkowa receptura
wyciąg z kwiatów nagietka
prowitamina B5
Witaminy A, E.

-Delikatnie oczyszcza  i skutecznie usuwa makijaż
-Aktywnie nawilża i zmiękcza naskórek
-Zapobiega powstawaniu podrażnień
-Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych 

Sposób użycia: 

Preparat wmasować delikatnie na skórze. Nadmiar usunąć wacikiem. Następnie zastosować tonik nagietkowy i nanieść krem nagietkowy lub krem nagietkowy nieperfumowany.


Skład: 
 Aqua, Paraffinum Liquidum(Mineral Oil), Propylene Glycol, Ceteareth-12, Calendula Officinalis Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Tocapheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Dimethicone Magnesium Sulfate, Sodium Benzoate . 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3 Diol,  Parfum, Benzyl Salicylate, Bytyphenyl Methylopropinional, Hexyl Cinamal, Linalool, Limonene, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene, Carboxaldehyde, Citronellol, Citric Acid. 


Skład zły nie jest. Jest olej mineralny, ekstrakt z nagietka, łagodzący pantenol więc źle nie jest. 



 Moja opinia: 


Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione.  Jest nawilżenie. Wszelkich podrażnień brak, a co więcej nawet je łagodzi, ponieważ zdarzało się to po mleczku z biedronki albo innych kosmetykach do twarzy tudzież oczu.Zmywa całkowicie  makijaż, do cna. Używam go kiedy robię lekki makijaż, ten mocniejszy zwykle zmywam żelem z Delii albo tym z be beauty moim przyjemniaczkiem :)  Zapach jest delikatny, nienachalny, raczej świeży. Konsystencja jest kremowa, gęsta. Kolor samego mleczka jest biały.  Wygląda jak na obrazku poniżej.


 Podsumowanie: 





Plusy: 





-nawilża twarz
-łagodzi podrażnienia
-pięknie i delikatnie pachnie
-cena 
-konsystencja jest odpowiednia nie za wodnista ani nie za gęsta, kremowa 
- cera po użyciu jest oczyszczona i odświeżona 
-bardzo dobrze nadaje się do zmywania makijażu 
-wygodne opakowanie czyli buteleczka na klik, który raczej się nie psuje (przynajmniej mnie się to nie zdarzyło) utrzymane w pomarańczowo-białej kolorystyce. 

 Minusów brak. 


Pozdrawiam kochane do następnej notki. Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze. Proszę o więcej.  Buziaki papappapapapappapap :*:*:*:*:*:*:*

 



 

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że łagodzi podrażnienia :) Ja raczej nie używam mleczek, jestem zwolenniczką płynów micelarnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znów odwrotnie używam żeli i mleczek. Miałam coś na wzór micela do zmywania makijażu oczu z Rimmela ale niestety skończył się i raczej nigdzie nie mogę go dostać.

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama uwielbia mleczka,u mnie się nie sprawdzają,polecę jej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To miło z twojej strony. Mam nadzieję, że twoja mama się na nim nie zawiedzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam mleczek, bo zawsze powodują u mnie wysyp pryszczy :(

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia