Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, dlatego nie spamuj i nie zostawiaj linków !!! Każdy taki komentarz nie będzie przeze mnie akceptowany. Szanuj moją pracę!

niedziela, 24 sierpnia 2014

Bebeauty Foot Expertive Peeling do stóp. Odwiecznie pytanie hit czy kit?

Witam was kochane :). Pogoda mnie dziś nie rozpieszcza bo jest ohydna przyznam szczerze. A myślałam, że będzie lepsza szczerze powiedziawszy. Trudno się mów. Popołudnie i tak spędzę z moim TŻ to i milej mi będzie w tę pogodę. Ale do sedna sprawy. Dzisiaj chciałabym wam pokazać produkt, który na pewno znacie.  Czytałam o nim parę opinii w internecie. Podobno wcześniej był lepszy. Natomiast wcześniejszej jego wersji nie miałam więc dorzucę swoje parę groszy o tej. Pokazałam go tutaj w poście biedronkowe niespodzianki  z czerwca . Jak się sprawował ocenimy niżej.
A to nasz bohater:
Nazwa: Be Beauty Foot Expertive
Pojemność: 75ml
Cena: 2,99zł 


Co mówi nasz producent: 

Peeling do stóp o działaniu złuszczającym i wygładzającym.  Skutecznie usuwa zgrubienia naskórka pozostawiając skórę gładką i nawilżoną.
 
Składniki aktywne: 
Kwasy owocowe AHA- o właściwościach złuszczających i wygładzających 
Naturalny pumeks- o właściwościach ścierających 
Lanolina-o właściwościach zmiękczających 


Efekty działania:  
Potwierdzone testem aplikacyjnym po 2 tygodniach regularnego stosowania

WYGŁADZA-100%
ZMNIEJSZA SZORSTKOŚĆ-95%
USUWA ZROGOWACENIA I ZGRUBIENIA-90%
ZMIĘKCZA NASKÓREK-100%

 *procent badanych potwierdzających działanie produktu. 

Sposób użycia: 
Odpowiednią ilość peelingu nanieść na czystą, lekko zwilżoną stopę, energicznie masować, a następnie spłukać ciepłą wodą. Stosowany regularnie 2-3 razy w tygodniu zapobiega pękaniu naskórka. Aby uzyskać optymalny rezultat należy stosować go po wcześniejszym wymoczeniu stóp w ciepłej wodzie i kontynuować pielęgnację pozostałymi preparatami do stóp z linii  Bebeauty Foot Expertive. Unikać kontaktu z oczami. 

Sam peeling wygląda tak:

Jest to biały krem z niebieskimi drobinkami. Reszta tych drobinek jest mała i kolorowa. Ciężko je czasem dostrzec.  


Skład: 

Aqua, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Polyethylene, Stearic Acid, PEG-75 Lanolin, Phenoxyethanol, Glyceryl, Stearate,  PEG-100 Stearate, Pumice, Petrolatum, Ceteareth-20,  Parfum, Passiflora Edullis Fruit Extract, Citrus Limon Fruit Extract, Allantoin, Sailcylic Acid, Alcohol Denat, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Sodium Hydroxide , Potassium Sorbate,. Sodium Bisolfite, Disodium EDTA, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene. 

Skład długi jak diabli szczerze.  Jakieś parabeny ale tego się nie boję tak jak SLS-ów. 


Moja opinia: 

Wypatrzyłam go kiedyś w Biedronce. Nie miałam z nim wcześniej do czynienia więc postanowiłam spróbować bo czemu nie?
A i cena zachęcała bo 2,99zł to naprawdę niewiele jak za dobre produkty tej marki. 
Sam peeling zamknięty jest w tubce o pojemności 75ml zamykanej na klik w tonacji turkusowo-białej. Produkt łatwo się dozuje bo tubka jest miękka więc nie ma problemu z zużyciem do samego końca. 
Produkt przeznaczony do stóp jak wiadomo no i wszystko pięknie tylko, że..
Działa powierzchniowo to znaczy: Utrzymuje efekt po Evree Home Spa dla stóp. Solo spisuje się dużo gorzej ponieważ nie działa od pierwszego użycia a i trzeba poświęcić więcej czasu niż opisuje producent i to codziennie żeby zobaczyć jakikolwiek efekt tzn efekt wygładzenia, nawilżenia,złuszczenia. Grubego naskórka to to nie złuszcza nie łudźmy się. 
Nie był sobie w stanie poradzić kiedy miałam na stopie taki nie fajny odcisk po nowych butach który leczyłam sobie troszkę maścią z witaminą A przyspieszającą gojenie. No i wiadomo, że ten naskórek  był wysuszony i gruby trochę. Niestety ten produkt nie dał rady na całej linii. I niestety musiałam na to używać Evree Home Spa żeby doprowadzić do normalnego stanu, ponieważ tragedia lekka była co by nie mówić. 
Przy regularnym codziennym stosowaniu przez 5 dni utrzymuje efekt po peelingu gruboziarnistym. 
Konsystencja produktu to gęsty krem z zatopionymi niebieskimi drobinkami peelingującymi bo te wyróżniają się najbardziej. Nie są spektakularnie grube wcale.( Pumeks to nie wiem gdzie się tam znajduje ale mniejsza o to.). Nie spływa ze stóp tylko nawet dobrze się trzyma. Pachnie tak cytrusowo, świeżo co umila nam jego aplikację na stopy. Zapach nie jest duszący ani nurzący. Nawet mi odpowiada i co więcej przypomina trochę zapach mojego kremu do stóp z Ziaji. Wydajność tutaj jest dość słaba przy takim użytkowaniu jak pisałam wcześniej, choć dodatkowo miałam ten gruboziarnisty na zmianę żeby mieć taki efekt to ten z biedronki wystarczył do wczoraj.

Podsumowując: 


Plusy:
-opakowanie zamykane na klik, więc nic z niego nie wyjdzie, a produkt można spokojnie zużyć do końca
-cena
-zapach nie duszący, a nawet przyjemny, umilający aplikację
-utrzymuje efekt po peelingu gruboziarnistym czyli wygładzenie, nawilżenie i złuszczenie, ale nie grubego naskórka
-konsystencja kremowa z peelingujacymi niebieskimi drobinkami


Minusy:
-nie usuwa grubego naskórka z pięt
-słabo wydajny przy codziennym stosowaniu
-solo nie spełnia zbytnio swojej roli i potrzebuje wspomagacza
-przydługi skład


Podsumowując:
Nie wiem czy kupię go ponownie. Nie chodzi o zmarnowane pieniądze już bo cena  jest śmiesznie niska. Nie oczekiwałam, że będzie to peeling wysokich lotów, ale myślałam, że solo sprawdzi się lepiej. Najwidoczniej poprzednia wersja była lepsza, a tej niestety nie udało mi się już ucapić bo jej nie ma zwyczajnie.
Produkt w sumie dobry na lato. W zimie nie wiem jakby sobie poradził.


Pozdrawiam was wszystkie i dziękuję za wejścia, komenatrze i subskrypcje.  To mnie motywuje do dalszego działania. 
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. 
Buziaki do następnej notki :*:*:*:*:*




14 komentarzy:

  1. No całkiem fajny, szukam czegoś dobrego do stóp i muszę się za nim rozejrzeć
    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato idealny i do utrzymania dobrych efektów po peelingu gruboziarnistym :-)

      Usuń
  2. Powiem szczerze nigdy go nie widziałam. Ja do stóp używam soli do moczenia i tarki lub pumeksu. Peelingów nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście ten wybralabym jak mowilam na lato. Zima mogłyby być nie wystarczający. A twój sposób też jest godny wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że przy moich mało wymagających stopach sprawdziłby się lepiej, za taką cenę może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A któż to używa peelingu codziennie ?? :o
    Mam go jest dla mnie mocnym średniakiem ! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialam bo efekt pierwszy był słaby a chciałam doprowadzić stopy do normalnego stanu.

      Usuń
  6. Szkoda, że nie usuwa zgrubiałego naskórka. U mnie peelingi do stóp się nie sprawdzają, działam pumeksem i tarką do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sprawdza się tylko gruboziarnisty peeling niestety. Ten niestety był za cienki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj na pewno go nie kupię, zdecydowanie wolę peelingi o mocniejszym działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś i fajny była nawet :)
    Zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go jeszcze nie widziałam, może kiedyś wypróbuję. Nie zniechęca mnie jego słabe działanie, bo to raczej typowe dla wszystkich peelingów do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla gruboziarnistego niekoniecznie :-). Ale jak kiedyś znajdziesz spróbuj sama jak działa.

    OdpowiedzUsuń

Instagram