Jestem na

Moje zdobycze :)

sobota, 9 sierpnia 2014

Witam was kochane w tym pięknym dniu :) Dokładnie wczoraj wybrałam się do Rossa w celu zakupienia odżywki, która mi się skończyła a wróciłam z trochę większym łupem niż mogłabym się spodziewać.
Nie żeby maniactwo jakieś tylko znowu krasnoludki wyniosły to i owo :)


A to nasi bohaterowie:
 
Wszyscy razem:)



I dwa osobne :)

Lista wygląda tak:
1.Alterra maska do włosów suchych i zniszczonych 5,99zł
2. Soraya Peeling morelowy antybakteryjny 6,29zł :)
3. Nivea Diamond Volume z płynną keratyną 6,99zł
4.Lilibe płatki do demakijażu 2,59zł
5. Maszynki do golenia Be Beauty 5,99zł Biedronka
6. Nivea Soft Krem do twarzy 4,99zł
7. Wycinacz do skórek ok 5zł ( w kauflandzie dziwne ale prawdziwe)


Pozdrawiam kochane do następnej notki buziaki:*:*:*:*:*:*:*:* Życzę miłego wypoczynku wakacyjnego wszystkim :)


18 komentarzy:

  1. mam ten peeling i bardzo go lubię.Alterra także służy moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten morelowy peeling Soraya jest świetny, bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten peeling morelowy Spraya, wielkie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To super :) nie mogę doczekać się pierwszych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam odżywkę do włosów Nivea, super wygładzająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam odżywki do włosów z Nivea i Alterry i ta pierwsza bardziej mi służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie rozdanie, do wygrania odżywka do rzęs :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling Soraya cudo,odżywki do włosów Nivea są rewelacyjne-najczęściej kupuję Diamond,ale nie Volume jak Ty tylko Gloss :) takim kremik Nivea Soft też mam na szafce przy łóżku,lubię jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda te odzywki to cudo
    Bez niej moje włosy SA jak nie moje. Reszte tez bardzo Lubie. A peeling bd testować a powiem ze pachnie jak ten poprzedni który miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Alterra niestety się nie sprawdziła. Powodowała puch na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w porządku na razie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym kiedyś wypróbować ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam go po raz pierwszy i nie mogę się doczekać testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zakupki! :0

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo opinii czytałam na temat tej odżywki do włosów i chyba też kupię, za jakiś czas, gdy wykończę te co mam :) Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, dlatego nie spamuj i nie zostawiaj linków !!! Każdy taki komentarz nie będzie przeze mnie akceptowany. Szanuj moją pracę! Uprasza się również o nie kopiowanie zamieszczonych tu tekstów oraz zdjęć. Wszystkie należą do mnie.
Do not post links!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia