Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, dlatego nie spamuj i nie zostawiaj linków !!! Każdy taki komentarz nie będzie przeze mnie akceptowany. Szanuj moją pracę!

poniedziałek, 1 września 2014

Wrześniowe nowości :)

Witam was kochane. Wiem, że wczoraj wpadłam tutaj z małą recenzją lakieru ale dzisiaj mam dla was przegląd co pojawiło się u mnie nowego w tym miesiącu. Mam tylko nadzieję, że liczba zużytych nie przekroczy liczby kupionych i podejrzewam, że tak nie jest.
Zapraszam na przegląd moich nowości :).



Najpierw lista:
1. For Your Beauty pędzel do różu pierwszy w moim życiu, który zamierzam używać do pudrowania twarzy, ponieważ mój puszek uległ degradacji. Jest mięciutki więc, myślę że będzie odpowiedni do tego celu. cena 6,49zł na promocji w Rossmannie.
2. Aplikator do cieni do powiek. Przyda się bo najlepsza pacynka wreszcie skończyła swój żywot.  cena: 4.99zł bez promocji również w Rossmannie.
3. Intimea chusteczki do higieny intymnej cena: 2,99zł za 25 szt w Biedronce.
4. Be Beauty nabłyszczacz i utrwalacz do paznokci cena: 6,99zł w Biedronce produkt z nowej gazetki.
5. Eveline Cosmetics Slim Extreme 3D Peeling-Masaż pod prysznic antycellulit. cena: 8,49zł (EDIT* drobna pomyłeczka wersji ponieważ ta sama wersja tylko pomarańczowa kosztowała 9,29zł a turkusowa właśnie tyle co powyżej)  na promocji
6.Lovely eye liner kolor czarny4,69zł



A teraz porcja zdjęć naszych bohaterów:

 Pędzle w opakowaniu (na każdym zdj światło jest naturalne i nie zawsze mi sprzyjało)
 Eye liner Lovely kolor czarny.

 Be Beauty nabłyszczacz i utrwalacz lakieru do paznokci

 Peeling-masaż pod prysznic Eveline Cosmetics.



 Intimea Chusteczki do higieny intymnej.

 Pędzel i aplikator do cieni.
Pędzel
 
Aplikator. 


Tak przedstawiają się moje nowe skarby. 

Pozdrawiam was wszystkie do następnej notki. Buziaki papapapap:*:*:*:*:*:*:*. 
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :)


29 komentarzy:

  1. Bardzo lubię eyeliner w kredce Lovely, cena korzystna, a jakość bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super bo szczerze powiedziawszy i moja mama jej używa i nienarzeka wiec i ja się skusilam :-)

      Usuń
  2. Zastanawiam się nad kupnem tych pędzli. Jeśli mają miękkie włosie to chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miękkie są można rzec :-)

      Usuń
    2. Ja też myślę nad tym pędzlem do różu. Z tej serii mam pędzel do nakładania cieni (ten większy, za 16,49zł...niestety nie mają numerków) i jestem z niego baaaaaaaardzo zadowolona. Myślę też żeby kupić ten mniejszy, zwłaszcza że akurat jest na promocji

      Usuń
  3. Peelingu za dobrze nie wspominam, był glutowaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co ci chodzi ale już go rozpracowałam :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Nie, nie rób tego! Pędzel do różu to pędzel do różu! Specjalnie jest taki po skosie aby łatwiej się róż nakładało :)
    A tak na serio, to raczej nie powinno być problemu z nakładaniem pudru. Ja polecam Ci taki pędzelek ze sklepu Chińskiego. Ja swój kupiłam z parę lat temu, a skubany trzyma się doskonale (nie przeszkadza mu codziennie stosowanie i mycie) Naprawdę dobry zakup za malutkie pieniążki:)

    A teraz druga rzecz. Spodobał mi się Twój blog, opisujesz produkty przystępne dla mojej kieszeni:))) tym bardziej wpisy mi pasują:) W związku z tym chciałabym nominować Twój blog do Liebster Blog Award. Generalnie wygląda to jak łańcuszek, ale służy popularyzacji blogów, dlatego zachęcam do udziału. Wyjaśnienia i pytania znajdują się na moim blogu w zakładce Liebster Blog Award.
    nadziewiatympietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli szukasz dobrego pędzla do pudru to polecam ci ten z Sence&Body (do dostania w Hebe i drogeriach internetowych, ja swój kupiłam w ezebrze za jakieś 10 zł) jest bardzo zbity ale mięciutki i świetnie (i szybko!) aplikuje się nim puder czy to prasowany czy sypki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te chusteczki w wersji pomarańczowej-z rumiankiem chyba i niestety ale nie dorównują tym z Facelle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę sobie w końcu kupić pędzle

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty z Eveline :) Kredkę z Lovely mam i już powoli ją kończę. Oj długo ze mną była!

    OdpowiedzUsuń
  9. A to fajnie bo i mnie pewnie długo posłuży. Produkty eveline też Lubie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusteczki Intimea polubiłam, miałam inną wersję ale były wielkością idealne na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście kocham je od pierwszego opakowania które pojawiło się w moim denku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pędzel do pudru z tej samej firmy, co Twoje pędzle i jak na taką cenę jest całkiem niezły :) Może na ten do różu też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze muszę go sobie zdobyć tez za jakiś czas żeby mieć jakiś fajny komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebuję nowego pędzelka do cieni do powiek, taki fajny miałam i gdzieś mi zaginął :( Bardzo fajne nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AJ mieszkanie go wchłonęło pewnie bo i u mnie się takie historie zdarzają. A dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  15. Eveline ma dość fajne kosmetyki wyszczuplająco antycellulitowe i niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niedrogie to fakt bo mam i do pary serum antycellulitowe od jakiegoś czasu w czerwonej tubie :-)

      Usuń
  16. Daj znać, jak się spisują pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O pamiętam ten pędzelek z aplikatorem. Kiedyś był moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram