Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Grudniowy haul zakupowy czyli to co tygryski lubią najbardziej :)

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Witam was kochane w kolejnym poście :). Jako, że ostatnio pojawiło się denko dzisiaj przyszedł czas na post zakupowy z nowościami które się u mnie pojawiły , a dotyczą one głównie uzupełnień :).


A teraz bohaterowie dzisiejszego posta:


1.Isana pianka do golenia nóg o zapachu zielonego jabłuszka, zdradziłam na chwilę mój żel z Tanity dla tej pianki bo zapach ma po prostu boski :) cena 5,29zł jest to nowość na półkach w Rossie. 
2.Joanna Naturia owocowy peeling wygładzający z grejpfrutem. Nareszcie w Rossie, cena 4,49zł. Zapach mega. 
3. Nivea Diamond Volume odzywka moja ulubiona odżywka do włosów , nie mogło jej zabraknąć w moich zakupach, cena 9,99zł Rossmann. 
4.Be beauty nawilżające mleczko do demakijażu twarzy dla mojej mamy- Biedronka ok 4,39zł 




5.Be beauty płyn micelarny-4,39zł Biedronka
6.Micelarny żel nawilżający  mój ulubieniec ostatnich miesięcy jego również nie mogło zabraknąć w mojej kosmetyczce w tym miesiącu-4,99zł Biedronka
7.Be beauty zmywacz do paznokci z lanoliną i gliceryną-5,99zł, Biedronka mam go po raz pierwszy. Bardzo mnie ciekawi jak się sprawdzi.

8.Nivea soft krem do twarzy 4,99zł Rossmann kolejny sprawdzony i ulubiony kosmetyk, który pojawia się w mojej kosmetyczce :)
9.Isana sól do kąpieli koniczyna i fiołek-1,79zł Rossmann, zakupiłam po sukcesie mandarynkowej poprzedniczki, co prawda zapach może nie będzie iście związany z tą porą roku którą teraz mamy, ale miałam ochotę wypróbować więc wzięłam :)



10.Tusz Lovely Spectacular Me volume mascara-8,99zł Rossmann, to jest drugie moje opakowanie tego tuszu, nie pamiętam w tym momencie jak się sprawował, ale szczoteczkę ma fajną więc wypróbuje sobie drugi pierwszy raz :).


11. Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą, 1,59zł moje drugie opakowanie, działanie genialne i wiem, już że się nie obędę bez niej nigdy więcej :)

12.Baby dream extra sensitive chusteczki dla niemowląt 2,49zł 30szt. 
 Wzięłam je celem czyszczenia łapek po makijażu, i jak na razie po pierwszym użyciu dają radę z tym, ale powiem wam, że jak płaciłam za zakupy aż mnie pani przy kasie zapytała, czy mam kartę Rossnę(ta zniżka dla rodziców w Rossmannie ) :D. Nie wiem co ta pani sobie pomyślała, ale dzieci nie mam jeszcze ale co tam  :D. 

Z sekcji ubraniowej mój najnowszy nabytek kozaki damskie marki Clara Barson z CCC :). Zakupione z 20% rabatem za 119zł gdyż posiadałam ich kartę ze zniżką, także jestem zadowolona z nich jak na razie :)

I tak oto prezentują się moje zdobycze grudniowe. 
Jeśli będzie chciały pojawi się jeszcze post z nowościami od św. Mikołaja bo będą kosmetyczne głównie podejrzewam i ubraniowe może :) 


Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki. Posyłam moc buziaków :*:*:*:*:*
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :)
Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga jeśli tylko wam się tutaj spodoba :)

44 komentarze:

  1. Świetne nowości :) Kilka z tych reczy znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś robiłam sobie tą maseczkę z glinką szarą:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel z isany mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warta jest uwagi ta pianka owszem :). Zapewne pojawi się parę słów na jej temat tutaj :)

      Usuń
  4. Ja też robiłam sobie oistatnio tą maseczkę , bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to prawda, dlatego się z nią bardzo lubię :)

      Usuń
  5. Fajne zakupy :) Bardzo lubię micelarny żel do mycia twarz z Bebeauty. Zmywacz też lubię, jest naprawdę fajny i nie wysusza płytki paznokci. Koniecznie daj znać jak sprawdzi się tusz do rzęs - wciąż szukam swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego zmywacza to cenna informacja, że nie wysusza paznokci bo na to ważne :). Dam znać na pewno jak mi poszło pierwsze drugie podejście do niego :)

      Usuń
    2. Choć ze swojej strony mogę jeszcze polecić tusz z miss sporty pump up booster. sprawdza mi się super i ma się po nim wręcz rzęsy jak sztuczne bo jest i objętość i pogrubienie i wgl :)

      Usuń
  6. Widzę, że w Biedronce zrobiłyśmy dosłownie identyczne zakupy w grudniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :D. Tego się nie spodziewałam :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też skradły moje serce :)

      Usuń
  8. Znam chyba prawie wszystkie produkty ;) A peeling z Joanny ma genialny zapach <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie :). O cudownie pachnie to prawda, jak w opakowaniu tak i po za nim.Jak dla mnie idealnie <3

      Usuń
  9. Fajne zakupy, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy a w nich parę moich ulubieńców :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten żel micelarny z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i jak widać powrócił znów :)

      Usuń
  12. Ładne te Twoje nowości, znam parę produktów i bardzo lubię !

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są świetne :) Maseczka z ziaji i micel z biedronki to jedne z moich ulubionych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja też polubiłam micelka z biedronki i maseczkę z ziaji bardzo :).

      Usuń
  14. Gratuluje zakupów ja mam na razie odwyk ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to mam nadzieję, że wytrwasz na tym odwyku :)

      Usuń
  15. używam kilku z tych produktów , ładne bucik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). I mam nadzieję, że wszystko mi się sprawdzi :)

      Usuń
  16. sporo tego:) !

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się uzbierało ale to potrzebne rzeczy :)

      Usuń
  17. Kochana właśnie się u Ciebie dowiaduję o tej nowej piance Isany,, więc bardzo chętnie ją wypróbuję ;)) Jutro biegnę do Rossmanna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanych zakupów ci życzę kochana :)

      Usuń
  18. Żel micelarny BeBeauty też bardzo lubię, jak na taką cenę jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować sól z Isany.:) Używałam maski z Ziaii jest dosyć dobra.:)
    http://smallredcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sól polecam bo jest super. Mojej cerze bardzo pomogła i ładnie wszystko wygląda więc, jak najbardziej będę wracała do niej :)

      Usuń
  20. u siebie w biedronce nie widzę ostatnio tego Micelka z BeBeauty i już się bałam że go wycofano :(

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia