Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Be beauty płyn do kąpieli i żel pod prysznic duet czekolada i pomarańcza

niedziela, 25 stycznia 2015

Witam was kochane serdecznie w kolejnym poście :). Ostatnio szczerze powiedziawszy jestem zalatana na uczelni i nie raz doprawdy nie mam czasu na nic. Ale dziś nadrabiam wszelkie zaległości i przychodzę do was z recenzją aż dwóch produktów, które pokochałam już za sam zapach :). Czy się sprawdziły? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie dalej, a więc zapraszam was na dalszą część posta. Przygotujcie herbatkę bo może być dość długi :-).

A teraz przedstawiam naszych dzisiejszych bohaterów: 






Nazwa: Be beauty pomarańcza i czekolada zestaw płyn do kąpieli i żel pod prysznic
Pojemność: 300ml obydwa
Cena: 14,99zł za cały zestaw(płyn do kąpieli, żel pod prysznic i mydło w płynie do rąk)
Dostępność:  Biedronka



Obietnice producenta:


Płyn do kąpieli:
Chcesz poczuć magię świąt? Kremowy płyn do kąpieli Bebeauty Orange&Chocolate pozwoli już dziś poczuć się jak podczas tych wyjątkowych chwil. Wystarczy odrobinę płynu do wanny, by rozkoszować się cudowną, relaksującą kąpielą. Kosmetyk dobrze się pieni, a jego oszałamiający zapach pomarańczy skąpanej w gorzkiej czekoladzie,przywodzi na myśl świąteczne chwile. 
Zawarty w składzie ekstrakt z kakao oraz kompleks witamin A, E, F doskonale nawilża i pielęgnuje twoje ciało byś mogła cieszyć się gładką i  miękką skórą. Zamienia codzienną pielęgnację, w magiczny, radosny czas. 


Żel pod prysznic:
Chcesz poczuć magię świąt? Kremowy żel pod prysznic BeBeauty Orange&Chocolate pozwoli już dziś poczuć się jak podczas tych wyjątkowych chwil, jego bogata formułaz ekstraktem z kakao  nawilża i pielęgnuje twoją skórę, sprawiając,że staje się miękka i miła w dotyku. Rozkoszny zapach pomarańczy skąpanej w gorzkiej czekoladzie pozwoli na chwilę prawdziwego relaksu. Zamienia codzienną pielęgnację ciała, w radosny, magiczny czas. 



Skład i wygląd obu produktów: 


Płyn do kąpieli:




Kolor płynu jest pomarańczowy, bez doświetlenia intensywniejszy. Konsystencja jest leista, kremowa w przeciwieństwie do żelu pod prysznic.


Żel pod prysznic:


Kolor taki sam jak w przypadku płyny, konsystencja dużo gęstsza, kremowa.
Zapach obłędny. 



Moja opinia: 
Oba produkty zamknięte są w takich samych butelkach o pojemności 300ml w kolorystyce pomarańczowej, zamykane na klik na wcisk charakterystyczny dla płynu micelarnego bebeauty, czy mleczka do twarzy z którym się nie polubiłam. 
Klik jest szczelny więc, nie ma mowy o tym aby coś dostało się do środka bądź wylało. 
Oba produkty zauroczyły mnie nie tylko zapachem ale i swoim działaniem
Płynu używam zwykle kiedy mam ochotę na domowe spa bądź relaksującą kąpiel z pianą.  Zapach przywodzi mi na myśl gorzką czekoladę z pomarańczową nutką,a dodatkowo jest bardzo relaksujący szczególnie po ciężkim dniu. 
Płyn nie wysusza ani nie podrażnia mojej skóry, po kąpieli zawsze jest gładka, miękka, pachnąca i bardzo przyjemna w dotyku. 
Nie zauważyłam żadnych uczuleń, podrażnień.
Jego konsystencja jest leista, przez co wystarcza dwa naciśnięcia butelki aby zaaplikować do wanny odpowiednią ilość i cieszyć się super pianą podczas kąpieli, a dodatkowo się zrelaksować. Piana nie rozpuszcza się , pod wpływem innych produktów, podejrzewam, że musiałabym wrzucić mydło do wody aby się rozpuściła, czego nie praktykuję jednak. 
 Przejdźmy teraz do żelu. 
Opakowanie i pojemność taka sama jak płynu do kąpieli. 
Wszystko jest szczelne, i nic się nie wylewa. Pachnie równie przyjemnie jak jego brat płyn, przywodząc mi na myśl nadal gorzką czekoladę z pomarańczową nutką. 
Działanie też jest bardzo przyjemne, bo używam go na codzień, a moja skóra jest w dobrej formie, ładnie oczyszczona, nawilżona, miękka i pachnąca bo zapach utrzymuje się na naszej skórze parę chwil. 
Żel dobrze się pieni i ładnie oczyszcza naszą skórę. 
Nie wysusza mojej skóry w żaden sposób, nie podrażnia jej, nie uczula. 
Nie ma palącej potrzeby używania po nim balsamu do ciała, wręcz można się bez niego spokojnie obejść i jest w porządku nie ma uczucia ściągnięcia skóry czy przesuszenia. Jest komfortowo. 
Dodatkowo nie wysusza mi łokci, jak prawdopodobnie robi to ten żel kokosowy z zestawu z koszyczkiem ale o tym będzie w osobnym poście za czas jakiś jak dokładniej się przyjrzę sprawie. 
 Podsumowując polecam wam oba produkty, jeśli tylko macie jeszcze okazję je zakupić bo w biedronie zostały jeszcze jakieś resztki tych zestawów.

Plusy:
*opakowanie
*cena
*pojemność
*zapach, który jest naprawdę piękny, idealny na tą zimną, mroźną porę roku, taki ciepły
*/-dostępność
*nie wysuszają, a skóra jest po nich przyjemnie gładka, pachnąca i nawilżona
*zapach utrzymuje się na dłużej na naszej skórze
*konsystencja:
w przypadku płynu jest ona leista i kremowa, a w przypadku żelu gęsta i również kremowa
*obydwa kosmetyki dobrze się pienią 
*po ich użyciu nie ma palącej potrzeby użycia balsamu bo nie wysuszają skóry, a jest ona w dobrej formie, mamy komfort
*nie uczulają
*nie podrażniają
*nie wysuszają skóry

Minusy:
brak

I tak oto prezentują się mój ulubiony zimowy duet pomarańczowo-czekoladowy, dzięki nim przekonałam się do takich zapachów, i nie omieszkam na pewno capnąć czegoś podobnego. 
A wy miałyście okazję je testować? 

Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki. Buziaki :*:*:*:*
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze, a nowe czytelniczki zapraszam do obserwacji, jeśli  tylko wam się tutaj spodoba :)
 
 

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O bardzo ciekawy kochana i przyjemny :)

      Usuń
  2. Uwielbiam zapach tego płynu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd spróbowałam rozpływam się nad nim naprawdę :)

      Usuń
  3. Poszukam i obwącham na żywo w Biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podobny zapach żelu pod prysznic z Yves Rocher i zapach miał nieziemski. Jeśli ten jest bardzo podobny to wzięłabym go z zamkniętymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak pachnie ten YR ale dla mnie boski jest po prostu ten zapach :)

      Usuń
  5. Widziałam ten zestaw w Biedronce, ale się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się skusiła teraz jakby był ten zestaw dostępny, ale już nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda bo genialne naprawdę, chyba, że będzie coś podobnego w kolejne BN bo i sama mam kolejny raz ochotę się skusić :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Odkąd powąchałam pierwszy raz też go uwielbiam :)

      Usuń
  8. oj tezn zapach chyba by mi nie przypadł do gustu :( ale produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci tak: Ja póki nie spróbowałam też tak myślałam, że los chciał bo dostałam ten zestaw w prezencie to jestem mega zakochana w tym wariancie zapachowym :)

      Usuń
  9. Nie kupiłam tej serii, bo żel pod prysznic jest mi zbędny:)
    Dobrze, że Ci podpasowały te produkty, bo czytałam o nich kilka negatywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je bardzo lubię . Negatywnych opinii jeszcze nie widziałam, ale widocznie zależy co kto lubi tak powiem :)

      Usuń
  10. bardzo lubię takie połączenia zapachów :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam, że przyjemne ceny miały te zestawy w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam ich jeszcze, ale wąchałam i zapach naprawdę mają obłędny! Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nigdy, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki <3 <3<3 aktualnie testuję żel czekolada z pomarańczą ze Starej Mydlarni

    OdpowiedzUsuń
  15. W tego typu kosmetykach zawsze najbardziej kusi mnie właśnie zapach :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie testowałam ich, ale połączenie czekolady z pomarańczą polubiłam dzięki żelowi OS :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia