Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Moje nowości na luty :)

wtorek, 3 lutego 2015

Witam was kochane serdecznie w kolejnym poście :). Dzisiaj pokażę wam parę smaczków, które sobie wyhaczyłam ostatnimi czasy.  Oczywiście są i moi stali bywalcy kosmetyczni, bez których nie mogę się już obejść :). Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam was na dalszą część posta :).




 Pierwsza rzecz to organizer z biedronki. Zmieściło mi się do niego wszystko czego potrzebuję do codziennego makijażu tak naprawdę, wiele tego nie mam ale jest satysfakcja. Organizer posiada jakieś 5 przegródek plus całkiem elegancka pokrywka dla której nie znalazłam jeszcze zastosowania.
Kosztował mnie całe 9,99zł i była dobra inwestycja z której jestem zadowolona.


Kolejna trójka to :
1.Facelle płyn do higieny intymnej- to już drugie opakowanie. Tym razem zamierzam go wykorzystać też w innym celu niż jego podstawowy. Cena ok 5zł. Rossmann
2. Bebeauty  micelarny żel nawilżający do mycia i demakijażu. Mój wielki ulubieniec i stały bywalec mojej kosmetyczki. 
Cena : ok 5zł. Biedronka
3. Bebeauty płyn micelarny-mój kolejny ulubieniec i stały bywalec mojej kosmetyczki. 
Idealny do wstępnego demakijażu bądź tonizacji twarzy.
Cena:4,39zł Biedronka



4. Nivea Diamond volume-bardzo lubiana przeze mnie odżywka, nadaje fajnej objętości, nie obciąża włosów, nawilża i pięknie pachnie oraz nie plącze włosów. Kolejny stały bywalec mojej kosmetyczki.
Cena:9,99zł Rossmann.


5. Isana żel pod prysznic z limitowanej edycji o zapachu wiśni jak mniemam po rysunku na opakowaniu. Opakowanie od razu przykuło moją uwagę, bardzo przypomina mi to różowej o zapachu wiśniowo-truskawkowym z letniej limitki konkretnie chodzi mi alpejską rozkosz z tą różnicą, że tutaj opakowanie mamy czarne. Pachnie bardzo ładnie. Miałam wziąć jeszcze wersję aniołkową, ale zapach mi nie przypadł do gustu. Te żele to moje ewidentne uzależnienie :)

Cena:2,49zł (bo jest promocja)

6. Isana sól do kąpieli lawenda i wanilia. Przyznaje się nie wytrzymałam i już raz użyłam. Zapach przepiękny. Czuć i nutę słodyczy i lawendę.
Cena:2,19zł.






7. Marion olejki orientalne- migdały i dzika róża. Olejek do stylizacji włosów.
Bardzo ładnie pachnie i sprawdza się na razie super w swojej roli. Nakładam ok 2 kropli na włosy rozcierając w rękach i naprawdę są ujarzmione, nie puszą się, nie są obciążone tylko jak zawsze gładkie i ładnie pachnące olejkiem. To moja pierwsza przygoda z olejkiem do włosów i na razie jest pozytywnie.
Cena: 6,67zł.

8.Make up Revolution Iconic 3. Pokazywałam wam ją już w poście z denkiem, ale pokazuję raz jeszcze. Odkupiłam ją nie używaną praktycznie od koleżanki z roku za 10zł.
Kolory bardzo ładne i w moim guście. Ostatnio się z nią nie rozstaję :).

A teraz pokażę wam ją bliżej, konkretnie jak wyglądają kolorki.


 Cieni jest 12 w paletce, ponumerowałam je aby było wam łatwiej je oglądać na mojej ręce.



1,2,3,4,5-zdjęcie powyżej




6,7,8,9,10,11,12-zdjęcie powyżej.

Szkoda, że kolorki nie mają swoich nazw, ale to nic i tak są piękne moim zdaniem :). I nadają się zarówno na dzień jak i na wieczór. Więcej o paletce napiszę w osobnej recenzji :).


I tak oto prezentują się moje nowości, miałyście któryś z tych kosmetyków ? Jakie były wasze wrażenia?
Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki. Buziaki:*:*:*:*. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji mojego bloga, jeśli tylko wam się tutaj spodoba.

Ps. A co powiecie na wprowadzenie serii postów z ulubieńcami miesiąca?











33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I ładnie pachnie :). Te żele to moje uzależnienie :)

      Usuń
  2. Fajne opakowanie tego żelu z Isany:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No od razu przykuwa wzrok na tle innych :)

      Usuń
  3. Świetne nowości :) Chętnie dowiem się czegoś więcej na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Na pewno wpadnie tutaj parę słów o nich ;)

      Usuń
  4. Płyn do higieny intymnej facella jest świetny stosuje go do mycia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ta sól z Isany starczyła na raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D ja sobie dawkuje i też nie jest źle :)

      Usuń
  6. Lawendowa sól z Isany jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię jeszcze mandarynkę i maślankę :)

      Usuń
  7. Uwielbiam lawendową sól Isany :) Ta paletka ma ładną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ją po raz pierwszy i też mnie bardzo urzeka jak na razie :)

      Usuń
  8. jeszcze nie testowałam soli z Isany, chętnie jej poszukam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te sole :). Polecam ci też mandarynkową :)

      Usuń
  9. Mnie też spodobał się zapach tego nowego żelu Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś pięknego, niedługo biorę się za testy :)

      Usuń
  10. Chyba się wybiorą do Biedry po te organizery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba szybko bo u mnie rozeszły się jak świeże bułeczki i ledwie zdążyłam po swój :)

      Usuń
  11. Ten żel z Isany również zakupiłam parę dni temu i jestem oczarowana zapachem <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Organizery z Biedry wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też udało mi się upolować organizer z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie bo ja ledwie zdążyłam wyszły jak świeże bułeczki :)

      Usuń
  14. Ja zawsze wracam do Facelle, teraz zamierzam kupić wersję z aloesem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie wiem na jak długo to będzie miłość, ale całkiem go lubię :)

      Usuń
  15. Organizery z Biedronki są super a olejek Marion też mam w innej wersji i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super bo ja jestem w fazie testów i też na razie nie narzekam na ten olejek z mariona :)

      Usuń
  16. Tez mam tą paletke i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze udało Ci się z tą paletkę Make up Revolution ;) Ja za swoją dałam ok 40 zł z przesyłką, ale jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia