Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Majowe nowości plus -49% w Rossmannie na kolorówkę :)

piątek, 1 maja 2015

Witam was serdecznie kochane w kolejnym poście :) Mam nadzieję,że majówka mija wam przyjemnie. Dzisiaj zapraszam was na post z nowościami na maj :) Jeśli jesteście zainteresowane co do mnie przywędrowało ciekawego zapraszam was serdecznie na dalszą część posta.

1. Rimmel Stay Matt Long Lasting Pressed Powder- kupiony na promo w Rossie za 12,74zł po rabacie. Mój kolor to 05 Silky Beige, ponieważ nie znalazłam transparentnego ten pasował mi kolorem najbardziej.

2. Rimmel Lasting Finish Concealer 010 Light Porcelain- również kupiony na promo w Rossie za 13,72zł po rabacie.  Musiałam wziąść jaśniejszy bo ivory był w tym wydaniu dużo za ciemny do mojej cery. Dziwne, że
są tylko dwa kolory tego korektora, powinno być troszkę więcej.



3.Batiste Suchy Szampon Floral Essences- 14,99zł- powiem wam, że zaskoczył mnie jego piękny zapach, można go porównać do kwiatowego zapachu perfum a nie suchego szamponu. Wielki plus w tej kwestii :)




4. Alterra chusteczki aloesowe-3,99zł- bardzo mi się podoba ich zapach, mocno przypomina mi tą serię do włosów z granatem którą bardzo lubię z resztą :) Ładnie domywają makijażowe pola bitwy na moich rękach :).


5. Moje pierwsze nowości z Golden Rose. Długo się opierałam przed pójściem na to stoisko w mojej galerii, ale w poprzednią sobotę podczas szału biegania za baletkami,które pokaże wam potem poddałam się poszłam. Moje kolorki to te na zdjęciu poniżej. Serie lakierów które wybrałam to: Color Expert, Rich Color oraz Jolly Jewels. Bardzo mi się podobają te kolorki. Generalnie jaram się nimi. Jak dziecko. Jeden z nich już nawet mam na pazurkach :)
013-róż -Color Expert-cena 5,90zł
052-delikatny róż z bielą-Roch Color-6,90zł
110-Lakier z czarnym maczkiem-Jolly Jewels-12,90zł




6.Butterfly Perfect Eyeshadow promer long lasting eye make-up-8,90zł Drogerie Sekret Urody- baza pod cienie, teraz postanowiłam przetestować bazę drogeryjną, zobaczymy jak się sprawdzi, czy będzie lepsza od mojej samoróbki.


7. Green Pharmacy Peeling Cukrowy Róża Piżmowa i Zielona herbata -mój pierwszy peeling cukrowy i przyznam się wam pachnie i działa świetnie. Mam w domu zapach pączków gwarantowany, a nie muszę ich kupować i jeść. Co prawda zostawia lekką powłoczkę na skórze, ale nie jest ona niekomfortowa.





8. Rival de Loop Clean&Care Żel z peelingiem-3,99zł- Rossmann. To moje drugie podejście do Rossmannowskiej marki RdL mam nadzieję,że będzie udane tym razem bo po pierwszym razie nie mam miłych wspomnień, zobaczymy jak będzie teraz.
9. BB micelarny żel nawilżający-4,99zł żel którego w mojej kosmetyczce zabraknąć nie może bo sprawdza mi się idealnie do zmywania makijażu jak i mycia twarzy.
10. BB delikatny żel-krem łagodzący-4,99zł-to moja nowość w kwestii zmywania twarzowej ale na razie jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Świetnie mi się sprawdza, nie wysusza ani nie podrażnia mojej buzi, delikatnie ją nawilża i bardzo ładnie pachnie. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, jest moim drugim ulubieńcem razem z żelem micelarnym.


10. Ziaja Masło Kakaowe kremowa maseczka odżywcza, do skóry normalnej, suchej i wrażliwej-tą maseczkę mam po raz pierwszy w swojej kosmetyczce, skusiło mnie masło kakaowe bo całkiem przyjemnie może to pachnieć może równie fajnie jak mydło pod prysznic z tej serii :))


Teraz dwie rzeczy niekosmetyczne które wpadły do mnie również:


11. Balerinki Jenny Fairy -39,99zł z rabatem 20% W CCC-balerinki urzekły mnie swoją lekkościa, prostotą i kwiatowym wzorkiem w środku. Oczywiście są wykonane z miękkiego materiału, ale trwałego.  Idealne na ciepłe wiosenne i letnie dni :)



12. Osłonka na doniczkę z Biedronki 7,99zł- ja oczywiście postanowiłam,że będę w niej trzymać pędzle i tusze do rzęs, których używam najczęściej, aby w moim organizerze był względny porządek i ład z innymi rzeczami. Sama osłonka prezentuje się naprawdę ładnie i jestem z niej zadowolona :)


I tak oto prezentują się moje nowe zdobycze. Miałyście coś? Używałyście? Jakieś pozytywne lub negatywne doświadczenia?

Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki kochane. Buziaki :* :*:*:*:*:*:*:*  Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga i pozostania ze mną na dłużej, jeśli tylko wam się spodoba w moim małym kosmetycznym świecie. Zapraszam was również na moją stronę na fb, (gdzie was powoli przybywa) którą znajdziecie po prawej stronie na pasku :)
Miłego dnia kochane :)

54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie urzekły na stoisku GR ;-) musiały wrócić ze mną ;-)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak się spisze korektor, bo niektórzy porównują go nawet do kamuflażu z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamuflażu catrice nie miałam jeszcze ;-) na razie ten korektor z rimmela całkiem fajny jest ;-)

      Usuń
  3. O tak:) Uwielbiam czytac twoje posty bo widze ze mamy podobne gusta. Puder mam taki sam ale najjasniejszy odcień:) Batiste pokochałam:) . Tą maseczkę kakaowa zakupiłam wczoraj :) A czy ten Rival de Loop nie ma w skladzie alkoholu denat? Ja kupiłam go tez wczoraj i sie załamałam..ciekawe jak będzie sie sprawował bo jak nie to wracam do Biedronkowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim nie znalazłam takich atrakcji typu alkohol denat. Chyba ze nazywa się tam inaczej jakoś. Natomiast ja zaczynam lubić batiste a co do pudru ten był całkiem ok bo chciałam transparenty kolor ale nie znalazłam ;-). Cieszę się że lubisz czytać moje posty ;-)

      Usuń
  4. Mam ten sam suchy szampon i jest super :) śliczne lakiery wybrałaś :) ogólnie super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak: ja się niespodziewałam nawet, że on tak ślicznie pachnie jak perfumy kwiatowe :) Z lakierami wybór był trudny bo duuuużo ich było ale wybrałam swoich przyjemniaczków :)

      Usuń
  5. Fajne balerinki:) a co do promocji w Rossmanie to nam naprawdę przyjemniaczka zrobili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej ze wszystkich mi się podobały, a ja jestem jednak wybredna w tej kwestii wyboru butów :) Oj zrobili nam przyjemniaczka to fakt kochana :D Przynajmniej można pójść i złowić coś w fajnej cenie ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kusiły mnie bardzo długo i w końcu je mam :)

      Usuń
  7. osłonki z biedronki wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) To było takie moje małe chciejstwo :)

      Usuń
  8. Ciekawa jestem tego korektora Rimmela, kusił mnie, ale w końcu nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenia mam całkiem pozytywne, zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  9. Jolly Jewelrs bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny ten maczek i ciekawi mnie jak będzie wyglądał na pazurkach :)

      Usuń
  10. Bardzo się lubiłam z peelingiem GP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też on przypadł bardzo do gustu odkąd go mam :)

      Usuń
  11. Bardzo się zawiodłam, że nie zdążyłam wstrzelić się w podkładową promocję w Rossmannie :(
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja poszłam i kupiłam dokładnie to co chciałam plus małe szaleństwo :)

      Usuń
  12. Uwielbiam produkty Batiste i lakiery z GR, są świetne :) duuużo nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd spróbowałam Batiste też bardzo lubię, lakiery z GR mam pierwszy raz, ten jasny mam już na pazurkach i strasznie mi się podoba :)

      Usuń
  13. Świetne nowości :) ja mam bardzo podobną osłonkę tyle że z ikei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mnie urzekły te biedronkowe bo Ikei nie mam nigdzie w pobliżu :)

      Usuń
  14. Miałam jedynie tą maseczkę z Ziaji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tą maseczkę z szarą glinką, a że i masło kakaowe bardzo mi się podoba to się skusiłam :)

      Usuń
  15. Puder Rimmel bardzo lubię. Z tej serii z Rival de Loop mam żel do twarzy i jest całkiem fajny, za to dwufaza jest beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam drugie podejście do RdL dlatego,że z maseczka nie mam dobrych wspomnień, może tym razem będzie lepiej :). O dwufazie będę pamiętała bo mam dużą rezerwę do tych produktów jednak :)

      Usuń
  16. przydały by mi sie takie balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzenie na łowy czasem się opłaca kochana ;) A jeszcze z rabatem to ja się piszę zawsze :)

      Usuń
  17. Duże zakupy;) Kusi mnie nowy suchy szamon Batiste;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka zbieranina z kilku wycieczek ;) To moja druga butelka batiste i zaskoczył mnie najbardziej zapachem, nie miałam pojęcia że one tak pięknie pachną :)

      Usuń
  18. Produkty z Ziaji uwielbiam, Golden rose ma całkiem fajne te lakiery, są bardzo popularne z tego co zauważyłam. Rimmel kupuje często ale co do jego produktów mam trochę zastrzeżeń. Niemniej podkład z tej firmy jest koniecznym elementem mojej kosmetyczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie ziaja ciągnie pod względem maseczek szczególnie :) Golden Rose kusiło od dawna więc uległam w końcu :) Rimmela nawet lubię, jeszcze nie mam z nim złych doświadczeń gdyż ich podkład jest moim ulubionym i sprawdzonym :)

      Usuń
  19. Peeling cukrowy z GP mam i uwielbiam. Mam w sumie całą serię tę różaną - jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja też bardzo się z nim polubiłam, szczególnie ten zapach i działanie do mnie przemawiają totalnie :)

      Usuń
  20. Ciekawa jestem czy ten suchy szampon okaże sie dobry, ale fajnie, że tak super pachnie :) podobają mi się też lakiery GR zwłaszcza kropeczkowy. No i buty też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednia wersja którą miałam była całkiem fajna, mam nadzieję, że ta też będzie równie świetna :) Dziękuję, myślę, że warto się na nie skusić bo ceny niskie a kolorów do wyboru całe mnóstwo :)

      Usuń
  21. Osłonki z Biedronki też kupiłam, wzięłam już ostatnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga gdzie pokazuję zdobycze z ostatnich promocji. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozeszły się szybko, dobrze, że poszłam w pierwszy dzień promocji to się załapałam jeszcze :) Dziękuję za zaproszenie, na pewno wpadnę :)

      Usuń
  22. maska maslo kakaowe musze wyprobowac :) i ten suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon bardziej mogę polecić bo miałam wersję oryginalną i była super :) Maseczka przede mną jeszcze, ale myślę że będzie równie fajna jak moja ulubiona z szarą glinką również z ziajki :)

      Usuń
  23. Jestem ciekawa jak sprawdzi się suchy szampon:) Zostawia białe ślady na włosach?:)

    Uwielbiam markę Green Pharmacy!!! Mam od nich już tyle kosmetyków;D

    Śliczne kolory lakierów, ja też chętnie bym sobie jakiś kupiła - ale mam ich zdecydowanie za dużo;)
    ----------------------------------------------------
    nadziewiatympietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szamponem mam dobre doświadczenia ponieważ mając wersję oryginalną super się sprawdzał, tutaj różni się tylko zapachem :) Natomiast ślady zostawia tylko na początku aplikacji przed wtarciem proszku we włosy, potem one znikają i nic nie widać a włosy są odświeżone :) Jeśli o GP chodzi to mój pierwszy kosmetyk i jest naprawdę fajny, a lakierów chyba nigdy za mało przynajmniej w mojej kolekcji niewielkiej:)

      Usuń
  24. ładne buty :) zdrowa noś. Batiste jeszcze nie miałam, w sumie mało co z tego miałam... Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rival de Loop strasznie przesusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie ok. Co cera to inna opinia.

      Usuń
  26. O! Tej wersji Batiste jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam dokładnie ten sam lakier JJ z GR nr 110 :) Przypomniałaś mi o nim właśnie! :) Jeśli chodzi o te chusteczki z Alterry to w 100 % mnie do nich zachęciłaś i kupię je na pewno :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam ten korektor z Rimmela i u mnie sie nie sprawdził. Moze na wypryski i blizny sie sprawdzi ale pod oczy niestety nie. Za to peelingi cukrowe Green Pharmacy uwielbiam. Uroczy pojemnik na pędzle:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia