Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Libester Blogger Award nr 5 :)

piątek, 24 lipca 2015

Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie :) Dzisiaj jak widzicie po tytule kolejna nominacja do LBA. Dziękuję jeszcze raz Mary za tą nominację i cieszę się, że ktoś docenia moją pracę włożoną w tego bloga :). Zasady znacie, więc nie będę ich przypominała. Od razu powiem, że nie nominuję nikogo. Jeśli macie ochotę odpowiedzcie na pytania w komentarzach :)



                                                          A teraz pytania od Mary: 
 
  1. Od jutra musisz zmienić zakres tematyczny bloga, o czym będziesz pisać?
  2. Wejdź w swoją historię odtworzeń na YouTube - jakie jest ostatnio obejrzane video?
  3. Kolor, który przeważa w Twojej szafie, to...?
  4. Piosenka, której ostatnio mogłabyś/mógłbyś słuchać bez przerwy, to...?
  5. Co robiłaś/robiłeś wczoraj o tej porze (weź pod uwagę moment czytania mojego wpisu:))? 
  6. Co zamierzasz robić jutro o tej samej porze? 
  7. Budzisz się w swojej wizji raju - co to za miejsce? 
  8. Możesz kupić wymarzony samochód, nie zważając na cenę - co to za marka i model? 
  9. Jaki serial, Twoim zdaniem, powinien znać każdy?  
  10. Opisz w kilku słowach swoje idealne wakacje. 
  11. Bez czego nie wychodzisz nigdy z domu?


Ad 1. O matko to jest bardzo trudne pytanie powiem wam bo kosmetyki ostatnio to moja pasja. Druga największa to książki, konkretnie kryminały więc może w tym kierunku bym poszła ? Kto wie może to byłby jakiś trafiony pomysł :)

Ad 2.  Moje ostatnie obejrzane video na YT to vlog  Hejłobuzy Dzień bez Facetów  :)


Ad 3. Kolor który przeważa w mojej szafie toszary :) Czasem się śmieje, że otwieram szafkę a tam 50 twarzy Greya :D

Ad 4. Piosenka, której mogłabym słuchać bez przerwy ostatnio to Sarsa Naucz mnie :)


Ad 5. Wczoraj o tej porze czytając twój wpis a była 22:26 oglądałam jeszcze przy okazji filmik Stylizacje Mierzymy o niekorzystnych spódnicach z Choices


Ad 6. Jutro o tej samej porze pewnie będę robić dokładnie to samo co wczoraj i dziś bo mam mnóstwo do nadrobienia na YT :)


Ad 7. Moja wizja raju to słońce, piękny ogród pełen kwiatów, mały domek, pies, dzieci. Taka mam wizję, kiedy pomyślę o takim miejscu. Chciałabym żeby to była właśnie taka moja oaza rodzinna, przytulna, pachnąca świeżymi kwiatami.


Ad 8.  Drugie trudne pytanie w tym zestawieniu. Nie mam żadnego wymarzonego samochodu.


Ad 9. Jeśli chodzi o serial, to kompletnie szaleję ze Wspaniałym Stuleciem i uważam, że każdy kto jest miłośnikiem tego typu klimatów powinien ten serial obejrzeć bo jest naprawdę świetnie zrealizowany, wszystko jest bardzo realistyczne i jest tam zawartych przede wszystkim wiele faktów historycznych. I naprawdę z wielkim przejęciem ogląda się każdy odcinek nie mogąc doczekać się kolejnego.


.
Ad 10 O idealnych wakacjach wspominałam już w ostatniej nominacji, więc teraz pozwolę sobie powtórzyć to:  wakacje z moim mężczyzną w jakimś super ciepłym miejscu, plaża, morze, palemki, zabytki. Idealnie wręcz. 


Ad 11. Z domu nigdy nie wychodzę bez torebki i telefonu. Jakoś tak łyso się czuję bez tych dwóch rzeczy :)



I tak wyglądają moje odpowiedzi :) A wy co sądzicie, zgadzacie się ze mną w którymś pkt? Macie podobne przemyślenia ?


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wipsu, a to już niedługo bo będą to ulubieńcy lipca :) Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba :)

Miłego dzionka :)

14 komentarzy:

  1. Wyjść z domu może bez torebki jeszcze ujdzie ale bez telefonu to już gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z domu nie potrafie wyjść bez portfela i telefonu :D 2 najważniejsze rzeczy, które zawsze muszę mieć przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę nie zabrać torebki ale telefon muszę mieć zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie wychodzę nigdzie bez telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubię kryminały, ale mój repertuar jest mały bo najczęściej cisnę Agathę Christie, choć przeczytałam kilkanaście tytułów i na razie mam przerwę na swoje ulubione fantasy. I też zauważyłam, że ostatnio mam mnóstwo szarego, ale to dlatego, że lubię kolorowe doły we wzory, spódnice i leginsy, a szara góra sie z tym świetnie komponuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam kilka odcinków Wspaniałego stulecia. Babcia ogląda każdy, ja nie mogę, ze względu na czas...

    OdpowiedzUsuń
  7. też mogłabym cały czas słuchać naucz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szafie przeważa czarny i szary;) Świetny post;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też z domu bez torebki się nie ruszam, z telefonem zaś jest różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha Grey w szafie :D u mnie też kilka odcieni szarości się znajdzie, ale najwięcej mam chyba bieli i czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też dominuje w szafie szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź! :) Też uwielbiam kryminały, ostro zaczytuję się w Christie - na razie przeczytałam wszystkie powieści z Poirot i kilka innych pojedynczych tytułów. Ja mam wielkie zaległości w YT, subskrypcji pełno, ale nie mam czasu na oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia