Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Mega projekt denko lipiec

piątek, 31 lipca 2015

Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie :). Dzisiaj pokażę wam, ile pustych opakowań nazbierałam w tym miesiącu. Jestem z siebie naprawdę zadowolona bo denko przekroczyło ponad 20 produktów. Nie planowałam tego co prawda, bo myślałam, że denko będzie mniejsze. A tu proszę takie zaskoczenie. Jeśli jesteście ciekawe do ilu produktów wrócę i ile uzbierałam bubli zapraszam serdecznie dalszej części posta :)





1. BB Żel peelingujący-ulubieniec mojej sis który zostanie z nią na długo. Świetnie się sprawdza i jest tani. Czegóż chcieć więcej.
2. Garnier Fructis Citrus Detox- Mój ulubiony szampon przeciwłupieżowy. Pachnie obłędnie gumą balonową. W przyszłości na pewno do niego wrócę. Recenzja tutaj :)
3. BB Delikatny żel-krem do twarzy-mój nowy ulubieniec w kwestii pielęgnacji twarzy, bardzo fajnie myje buzie, nie podrażnia, delikatnie nawilża i pięknie pachnie. Zostanie ze mną jeszcze na długo razem z jego micelarnym bratem. Recenzja tutaj 






4. Suchy szampon Batiste Floral Essences -świetny suchy szampon. I ten zapach, ach ten kwiatowy zapach. Jak najlepsze perfumy, przysięgam że jakby takie robili to brałabym w ciemno :) Kupię ponownie na pewno.
5. Carea Płatki kosmetyczne-miękkie, wygodne, tanie, nie rozwarstwiają się. Kupię ponownie na pewno jeszcze.


6. Isana olejek pod prysznic melon i gruszka-mój największy ulubieniec ze wszystkich żeli Isana. Uwielbiam go i kupię ponownie na pewno. I ze względu na zapach i na przyjemne użytkowanie.

Recenzja tutaj :)





7. Adidas Woman Fresh Cool and Care - mój zdecydowanie ulubiony antyperspirant w kulce . Zużyłam już kilka opakowań i nadal go uwielbiam. Kolejne opakowanie  użyciu, aczkolwiek chyba znalazłam mu  godnego następcę ale o tym kiedy indziej :)







8. Wibo Spicy Lip Gloss -ulubieniec mojej sis. Bardzo ładnie pachnie, jakoś tak arbuzowo. Kolor jest delikatny, transparentny. Czuć przy nim takie fajne mrowienie, to chyba powiększa trochę usta nawet. Oczywiście kolejne opakowanie w użyciu.
9. Simple Beauty odżywka regeneracyjna z mleczkiem kokosowym i aloesem-bardzo przyjemna odżywka stwierdzam po czasie bo lepiej u mnie działa w przeciwieństwie do tej z Eveline 6w1 która po jakimś czasie dziwnym cudem robi się lekko fioletowawa na moich paznokaciach z bliżej nieznanych mi przyczyn. I to mnie martwi trochę.



10. C-THRU Emerald Shine -mój zdecydowanie ulubiony zapach na lato, na każdą okazję, na dzień. Kolejna buteleczka dobiła dna, bo i moja mama go uwielbia. Teraz mam inny zestaw, o którym dowiecie się we wpisie z nowościami :)




11. Płatki Carea wersja fioletowa-takie samo zdanie jak przy zielonej wersji. Kupię ponownie na pewno.




12. Isana med krem na noc z 5% zawartością mocznika-jak dla mnie świetny krem. Cudnie nawilża buzię, która jest potem ukojona, gładka, miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Dodatkowo nawet po umyciu buzi rano to nawilżenie nie schodzi więc jak najbardziej należą mu się duże brawa Kolejne opakowanie już w użyciu. Recenzja tutaj 
13. BB Płyn micelarny wersja niebieska-jak najbardziej się lubimy i kupię go ponownie na pewno. Na razie zastąpiła go wersja różowa równie fajna. Recenzja tutaj :) 
14. BB Chusteczki do demakijażu z płynem micelarnym-jak dla mnie świetne chusteczki,zmywają wszystko, do twarzy też używałam i tragedii nie było choć służą mu głównie do wycierania rąk po makijażu. Tanie i dobre. Na pewno kupię je ponownie :)



15.Facelle Intim Waschlotion-jak dla mnie całkiem w porządku, jedynym jego minusem jest opakowanie. To które dostajemy jak dla mnie czyni go zupełnie niewydajnym bo dosłownie po przechyleniu buteleczki on się wylewa w nadmiernej ilości przez otwór. Zużyłam kolejne opakowanie, aczkolwiek nowy przelałam jak poprzednim razem w inne z pompką.
Recenzja tutaj




16. Bielenda Masełko do ust Soczysta Malina-jak dla mnie świetne masełko, ale minął już czas jego używania a w tej pojemności ciężko zużyć całe. Ale lubiłam je naprawdę bardzo bo świetnie mi się sprawdzało. Kupię ponownie może wersję w tubce. Recenzja tutaj

17. FYB Basic Gąbka do makijażu-posłużyła mi kilka miesięcy, ale czas się już jej pozbyć bo jak widzicie same już się kruszy na zewnątrz ale swoją rolę spełniała naprawdę świetnie. Radziła sobie z rozprowadzaniem podkładu, mało go wpija, zanim się ją wypierze spokojnie można zrobić 2 aplikacje podkładu. Jest miękka, dobrze się pierze. Kupiłam ponownie, ale w innym kształcie. Już niedługo się przekonacie.


18. Garnier Body Nawilżenie 7 dni Ochronne mleczko do ciała-jak dla mnie świetny balsam, fajna pojemność, super zapach i nawilżenie. Jestem jak najbardziej na tak i na pewno kupię ponownie.
Recenzja tutaj

19. Dove beauty cream bar- jak najbardziej ulubione mydełko i wrócę ponownie na pewno.
20. BB Mleczko nawilżające-wykończone przez moją mamę,dla mnie zdecydowanie za mocne.Ono po prostu wypala człowiekowi twarz i oczy. Nie polecam. I na pewno nie wyląduje u mnie z powrotem. Recenzja tutaj



21.Isana Violet Passion -mój drugi ulubiony żel pod prysznic zaraz po wersji melon i gruszka.Uwielbiam jego zapach i zakupię ponownie na pewno jak wykończę zapasy. Recenzja tutaj  

22. Isana jabłkowa pianka do depilacji- cudeńko powiem wam. Moja druga ulubiona pianka do depilacji. Wydajna w bardzo niskiej cenie. I ten zapach :) Recenzja tutaj 

23. Isana Professional Oil Care -mój najnowszy hit w pięlęgnacji włosów, kuracja olejowa. Zużyta do ostatniej kropli. Uwielbiam i mam już kolejne opakowanie, co tylko potwierdza jak bardzo ją lubię. Dzięki niej moje włosy są gładkie, miękkie, nawilżone. Aż nie można się powstrzymać od ich dotykania :)




I tak oto prezentuje się 23 zużyte przeze mnie w tym miesiącu produkty. Przyznam, że to całkiem dobry wynik, bo poprzedniego roku o tej porze była tylko szczęśliwa 14stka.



 A jak wasze denka z tego miesiąca? Duże czy małe? A może znacie coś z moich zużyć?
Niedługo zapraszam was na wpis z moimi nowościami na sierpień. Będzie parę fajnych rzeczy :)



Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga (przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba :). Witam też nowe obserwatorki, mam nadzieję,że zostaniecie ze mną na dłużej :)
Zapraszam was również na moją stronę na fb oraz na instragrama znajdziecie mnie pod nazwą nkamila32 :)



39 komentarzy:

  1. mialam tylko mleczko z biedronki ale przerzuciłam sie na plyny micelarne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mleczko akurat używała moja mama nie dla mnie takie atrakcje :) Obecnie to sama zużywam płyny micelarne butelkami :)

      Usuń
  2. Spore denko, ale w sumie u mnie co miesiąc jest podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jest różnie raz lepiej raz gorzej :)

      Usuń
  3. Też lubię kulki od Adidasa . Masełka od Bielendy też całkiem lubię no i słodko wyglądają. Nie do końca sprawdza mi się pianka od Isany, może dlatego że przyzwyczaiłam się do kolorowych i mocno zapachowym Balei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulka adidasa jest mi niezastąpioną od jakiegoś czasu choć mam jeszcze inną która pretenduje do miana ulubieńca :)No z tą isaną to jest tak, że całkiem fajna jest dla mnie ale pod koniec opakowania robi się taka dziwna wodnista ta pianka przynajmniej w brzoskiwiniowej wersji i dlatego używam je sobie zamiennie z tymi męskimi z biedronki równie tanie a lepsze bo i pojemność większa w tej samej cenie i ta pianka do końca jest sztywna :) Z balei nie miałam jeszcze to ciężki mi porównywać :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię produkty od Garniera. :-) Isanę też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo przypadły do gustu szampony Garniera a i ostatnio odkryłam u nich fajny antyperspirant w kulce :)

      Usuń
  5. Ten olejek z Isany jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go lubię ;)

      Usuń
    2. I dlatego właśnie ten olejek tak często do mnie wraca, to miłość na długi czas :)

      Usuń
  6. ależ spore denko ;) też miałam kilka z tych produktów i były ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo tego to fakt, ale mnie to cieszy bo im więcej zużyję tym lepiej bo można wtedy kupić parę fajnych rzeczy :)

      Usuń
  7. Mi totalnie nie podpasował żel Isany z olejkiem- wysuszał mi skórę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz mieć wyjątkowo wrażliwą skórę bo ja nigdy nie miałam czegoś takiego przy nim, zawsze przyjemnie mi się go użytkuje :)

      Usuń
  8. Masełko Bielendy ach cudne musi być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne bo pachnie jak malinowa mamba :) I jest słodkie w smaku :)

      Usuń
  9. ja bardzo nie lubię płynu bebeauty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jego przypadku to jest różnie fakt, albo się go kocha albo nienawidzi niestety ;/

      Usuń
  10. Melon i gruszka to też mój ulubiony żel z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też :) Najbardziej ze wszystkich żeli Isana go lubię :)

      Usuń
  11. Faktycznie sporo tego ;) jest i kilka moich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo to fakt, ale mnie to cieszy zawsze bo to znaczy, że skutecznie się pozbywam tego co mam i że znajduje wiele fajnych perełek :)

      Usuń
  12. Spore denko :) Bardzo lubię żele do twarzy z Bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też są niezastąpione co widać w każdym denku bo przewinęło się już wiele tubek :)

      Usuń
  13. Jestem bardzo ciekawa jaką gąbeczkę teraz zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już niedługo twoja ciekawość zostanie zaspokojona :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. No jak już się kończy to wszystko praktycznie :)

      Usuń
  15. wiesz co? Kojarzę że Ty Rossmana lubisz... Isanę i w ogóle... ja sie obkupiłam ale jest tam taka marka nazywa sie Synergen? czy jakoś tak, ma w miarę fajne te żele pod prysznic? Bo tak sie zainteresowałam nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet lubię Rossmanna bo ogólnie blisko mam :) Z synergena mam kolorówkę tzn korektor i puder dobrze mi się sprawdzają,. Co do żeli pod prysznic jeszcze nie próbowałam, kiedyś czytałam jakiegoś recenzję jeśli dobrze pamiętam i tej osobie ok się sprawdził ja natomiast jak mówię nie próbowałam jeszcze ich żeli pod prysznic :)

      Usuń
    2. niuchałam i podobały mi sie zapachy:) nie wiedziałam że mają kolorówkę:)

      Usuń
    3. A no mają właśnie mają :)

      Usuń
  16. Z BeBeauty najbardziej lubię różowy żel-krem - cudeńko <3 Batiste Floral chciałam przetestować i jakoś nigdy na niego nie mogłam trafić - teraz znalazłam równie dobry suchy szampon za grosze w Biedronce i nie pali mi się do przepłacania za Batiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w biedro niema tych chusteczek a szkoda. Zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2015/07/rozdanie-wygraj-bronzer-i-pedzel-vita.html

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia