Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Wakacyjne nowości-lipiec

środa, 1 lipca 2015

Witam was kochane serdecznie w nowym wpisie :) Dzisiaj pokażę wam moje zdobycze, które będę testować w tym miesiącu :) Jeśli jesteście ciekawe co nowego mi przybyło zapraszam do dalszej części. I powiem od razu, że w tym miesiącu wypadło skromniej(jakieś bujdy bo w ogólnym rozrachunku wcale tak nie jest! A wyszło równo właściwie, uznajmy że może przy projekcie denko się wyrówna)  niż w poprzednim miesiącu czyli tak jak lubię.







1. Sensique Matt Finish podkład nr 202- cena 4,79zł w promocji minus 40%, regularna 7,99zł- kupiłam go jako lekki podkład na lato,który delikatnie wyrówna koloryt cery. I po pierwszych próbach przyznam całkiem fajny i wbrew temu, że jest matujący to nawilża taka gratka, ale nic będę testować dalej :)


2. Sensique zmywacz do paznokci truskawkowy-5,99zł. Ten zmywacz to u mnie nowość, zastąpił ten biedronkowy. Cena podobna więc mam nadzieję, że będzie równie ok jak tamten :)

3. Essence pojedynczy cień do powiek nr 76 pink me up - 5,99zł, w promocji  -40% która również go objęła 3, 59zł - bardzo ładny żywy róż. Miałam go już na oku i bardzo mi się podobał a wydawał się taki niepozorny :) Poniżej możecie zobaczyć tego gagatka bliżej.






4. My secret Waterproof eyliner - 8,39zł- bardzo przyjemny eyeliner, skończyłam poprzednie opakowanie i mam kolejne, szczególnie lubi go moja mama :)


5. Marion chusteczki odświeżające- 1,99zł - lubię chusteczki Mariona, miałam jeszcze inną wersję i dobrze się sprawdzały  zarówno do odświeżania jak i do wycierania rąk po makijażu.

6. C-THRU Emerlad Shine - 13,99zł na promocji -40% na zapachy- to mój ulubiony letni zapach, bardzo przyjemny, świeży. Uwielbiam go :)

7. Marion Olejki Orientalne jojoba i olej słonecznikowy - cena ok 7zł jeśli dobrze pamiętam. Używam go do zabezpieczania końcówek włosów, czasem na całą fryzurę kiedy chcę ją ujarzmić trochę, mam nadzieję, że będzie równie fajny jak jego poprzednik :)



8. Rimmel Lakier do paznokci 60 sekundowy- kolor 403 Liberty Rose- 8,79zł na jakiejś promocji Rossmann- urzekł mnie jego kolor, może niedługo zobaczycie go w akcji na moich pazurkach. Ma szeroki pędzelek a to lubię bardzo :)
9. Joanna Naturia Peeling Myjący z Żurawiną- mały prezencik od ukochanego, wiedział,że uwielbiam te peelingi z Joanny :)
10. Isana Med krem na noc z 5% mocznikiem- 8,49zł - Rossmann-zrobiłam sobie zapas kolejnego opakowania bo poprzednie już kończę powoli, a uwielbiam ten krem i to bardzo.







11. Carea Płatki kosmetyczne 120 sztuk 2,49zł Biedronka-moje ulubione płatki, nie mogło ich zabraknąć i tym razem w mojej kosmetyczce :)
12. BB delikatny żel-krem łagodzący 4,99zł -mój ulubieniec ostatnio, same wiecie dlaczego. Został kolejnym stałym bywalcem mojej kosmetyczki :)
13. Normalizujący żel-peeling 4,99zł- ten przyjemniaczek trafił do mojej sis, która naprawdę go polubiła bo świetnie się sprawdza w swojej roli :)





14. BB chusteczki do demakijażu twarzy z płynem micelarnym 20 sztuk - 3,49zł Biedronka - kiedyś moje ulubione chusteczki, ostatnio jedna z was mi o nich przypomniała, dlatego capnęłam jeszcze te co by mieć zapas bo naprawdę są świetne :)









15. Isana Violet Passion -2,49zł tutaj nie będę się tłumaczyć same wiecie :)
16. Isana żel pod prysznic Czereśnia limitowana edycja-2,49zł urzekło mnie to słodkie opakowanie z sówka i musiałam go mieć, ach mam słabość do tych żeli :)







17. No 36 Peeling do stóp gruboziarnisty - 5,79zł Rossmann - pierwsze wrażenia bardzo dobre, a powiem wam że wygląda i pachnie całkiem podobnie jak ten peeling z Biedronki :)





18. Lovely Curling Pump up mascara-9,69zł postanowiłam wreszcie wypróbować osławioną już w blogosferze mascarę Lovely. Mam nadzieję, że faktycznie jest taka super :)





19. Wibo French Tip Guides - 5,29zł paski do Frencha zawsze się przydadzą, a i cena kusząca :)
20. Wibo Hello Summer nr 8 mięta- 4,99zł





21. Garnier Mineral Protection ceny nie znam bo przytachała go moja mama z Biedry, zobaczyć czy jest coś wart
22. Lady Speed Stick 5,99zł promocja. Tej wersji jeszcze nie miałam, aczkolwiek w upały nie będę go stosowała bo wiem, że może sobie nie poradzić w moim przypadku.

I tak oto prezentują się moje zdobycze :) Mam nadzieję, że tą liczbę zrekompensuję sobie przy projekcie denko z lipca co by się wyrównało :). A wy miałyście coś z tego? Jakieś pozytywne lub negatywne wrażenia? Koniecznie dajcie znać :)


Pozdrawiam was serdecznie do następnego posta. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie s:woje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba :)
Miłego dnia kochane :)



44 komentarze:

  1. Fajne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tu u Ciebie moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peelingiem od Joanny na pewno bym nie pogardziła. Cudne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Miałam już kilka różnych wersji i każda była super :)

      Usuń
  4. Lubię peelingi Joanny choć chyba bardziej Tutti Frutti które są bardzo podobne ale bardziej gruboziarniste. Jednak lubię te i te ale żurawinki jeszcze nie miałam :) Z twoich nowości miałam np osławioną maskarę z Lovely, powiem Ci że w moich oczach wypada lepiej niż średnio, choć bardzo szybko przynajmniej moja wyschła. I chyba moim ulubieńcem wciąż zostaje mascara z Maybelline :) No ale może u Ciebie tak szybko się nie wysuszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutti Frutti jeszcze nie próbowałam, może mi się uda kiedyś wreszcie spróbować któregoś ;) U mnie jak na razie maskara sprawuje się całkiem dobrze i mam nadzieję,że jednak nie wyschnie mi szybko :) Ja lubię zmieniać, choć moim ideałem pozostaje Miss Sporty Pump up Booster ;)


      Usuń
  5. Fajne nowości :) Ten podkład z Sensique kiedyś bardzo lubiłam, rzeczywiście jest delikatny i na lato w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Testowałam co nieco i faktycznie to idealny podkład na lato i mam nadzieję,że dalej będzie mi się fajnie sprawował :)

      Usuń
  6. Lubię zapachy C-Thru i żele Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje dwa uzależnienia :) Uwielbiam C-Thru szczególnie latem :)

      Usuń
  7. Kolor tego cienia naprawdę wystrzałowy :-) na lato w sam raz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam jak zobaczyłam,że na lato będzie świetny :)

      Usuń
  8. Trafiłaś na fajne promocje. Muszę się porozglądać za tym żelem z Isany :) Cudne opakowanie ;P Przy okazji zapraszam na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę rzeczy się udało upolować :) No opakowanie w sówki jest po prostu urocze :)

      Usuń
  9. zapach zielonego c-thru jest piękny, szkoda, że nietrwały ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy u kogo chyba. U mnie całkiem dobrze się utrzymuje :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. a no sporo sporo tych dobroci :) Dziękuję :)

      Usuń
  11. Sporo nowości, będzie o czym czytać :) Natrafiłaś super z tymi promocjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie przyznam,że mi się udało przypadkiem ;)

      Usuń
  12. Bardzo lubię zapach tego peelingu i żelu Isana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling pięknie pachnie to prawda :) A żele isana to chyba wszystkie super pachną jak dla mnie :)

      Usuń
  13. Lubię ten zmywacz, natomiast kosmetyki bebeauty powodują u mnie pieczenie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz całkiem spoko :) Ja akurat bardzo lubię te kosmetyki bebeauty, u mnie Rival de Loop powoduje pieczenie :(

      Usuń
  14. moich rzes ta maskara niestety nie porwała:( a isane musze kupic oj musze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda kochana,bo fajna się wydaje :) Oj musisz musisz :)

      Usuń
  15. swego czasu często kupowałam zmywacze z sensique. Lakier z rimmel 60 sekund mam ale inny kolor. Żeby tak schnął te minutę....obiecaną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wnioskuje,że dobrze się sprawdzały :) No u mnie jakoś tak szybko wysycha, może zależy od koloru jaki się ma bo słyszałam, że z lakierami Rimmel tak to jest :)

      Usuń
    2. też jakiś czas temu zauważyłam że poszczególne kolory potrafią sie różnić mimo że marka i serja wspólne

      Usuń
  16. Peelingi z żurawiny lubię i ja :) Akurat ten żurawinowy czeka na moje testy, które rozpoczynam za kilka dni:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te płatki kosmetyczne z Biedronki też są moimi ulubionymi :-) Niska cena, a przynajmniej nie rozdwajają się tak jak inne :P Leć do sklepu, mega paka (3 czy 4 opakowania) za lekko ponad 5zł teraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten krem na noc z Isany i też bardzo się polubiliśmy ;) Ciekawa jestem tego olejku z Marion, jak na razie jestem bardzo zadowolona z ich produktów do włosów. Fajne zakupy, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nowości, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubiłam W Polsce używać tego podkładu z Sensique ,właśnie dlatego ze nawilżał :) Kolor cienia ostry sobie wybrałaś ja nie umiem użyć takich odcieni...może wstawisz z nim jakiś makijazyk dla przykładu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego testowania :) lubię olejki z Mariona i tusz Lovely :)obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ten żel-peeling Be beauty, ale nawet nie pamiętam jak spełniał swoją rolę. Chyba muszę kupić i sobie przypomnieć. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia