Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Alterra winogrono i biała herbata bio. Krem na dzień.

środa, 14 października 2015


Witam was w kolejnym wpisie. Te z was, które borykają się z mieszaną cerą na pewno wiedzą,  jak bywa ona kapryśna. Moja skłonna jest do suchości, przetłuszczania oraz zapychania. Od niedawna nie patrzę już na kremy, które zawierają w swoim składzie choćby parafinę, bo zauważyłam, że mi szkodzą. Krem z Alterry skusił mnie swoim przyjemnym składem, więc postanowiłam go wypróbować. Polubiliśmy się bardzo od pierwszego użycia. Jeśli ciekawi was dlaczego, zapraszam do dalszej części.






NAZWA: Alterra Hydro Krem na dzień. Winogrono i Biała Herbata Bio
POJEMNOŚĆ: 50ml
CENA: 8,50zł, ale często można go dostać na różnych promocjach
DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann




Obietnice producenta:



Producent na opakowaniu obiecuje nam nawilżenie, regenerację oraz redukcję zmarszczek powstałych z powodu przesuszenia. Jeśli chodzi,  o  nawilżenie nie mam kremowi nic do zarzucenia, ponieważ robi to świetnie i jestem z niego bardzo zadowolona w tej kwestii, bo buzia się nie przesusza, a co za tym idzie powstawanie suchych skórek jest zredukowane. Co do regeneracji też się zgodzę nawet, bo buzia całkiem ładnie po nim wygląda, tak świeżo i przyjemnie. Dodatkowym atutem jest fakt, że krem świetnie nadaje się pod codzienny makijaż. A co też zasługuje na uwagę to to,  że krem ma właściwości delikatnie matujące.


Skład:



W składzie znajdziemy m.in. olejek z oliwek, masło shea, olejek słonecznikowy, olejek winogronowy, olejek kameliowy i wiele innych dobroci.

Wygląd:




Początkowo jest to kartonowe opakowanie, które zawiera wszystkie potrzebne informacje dotyczące składu oraz działania kremu. Po otwarciu kartonika naszym oczom ukazuje się zakręcana tubka (co moim zdaniem jest bardzo wygodną i higieniczną formą aplikacji kremu, zamiast słoiczka). Dodatkowo jest ona zabezpieczona pod nakrętką foliową plombą, co daje pewność, że nikt wcześniej przed nami nie dotykał kremu.  





Zapach/ Konsystencja:

Zapach kremu jest bardzo przyjemny, zdecydowanie lekko słodki, taki winogronowy. Jestem kiepska w opisywanie zapachów, ale tak właśnie ten krem czuje mój nos. Woń nie jest drażniąca ani nachalna. Po prostu przyjemna. 
Konsystencja kremu jest wyraźnie gęsta inie spływająca. Nie jest również ciężka i tłusta, a wręcz przeciwnie, bo dość lekka, ale treściwa i wystarczająca do codziennego nawilżenia skóry.


Podsumowując: Jak dla mnie ten krem jest świetny po prostu. Spełnia swoje zadanie nawilżenia i regeneracji buzi. Nie jest tłusty ani ciężki. Bardzo dobrze nadaje się pod makijaż, a jego niewątpliwą zaletą jest fakt, że delikatnie matuje buzię. Po prostu ideał i wiem, że zostanie ze mną jeszcze na długo.


A wy miałyście już ten krem? A może was zaciekawiłam nim? Koniecznie dajcie znać.

Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*:*




17 komentarzy:

  1. Same pozytywy, jak to zacząć oszczędzać? Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam krem pod oczy z te serii i jak na początku wydawało mi się, że to ma przyszłość tak jednak się u mnie nie sprawdza, nie pasuje mi wodnista konsystencja i nawilżenie ma dla mnie za słabe. Widocznie moja skóra potrzebuje już czegoś mocniejszego pod oczami. Za to z kremu do twarzy tylko z tej linii z granatem jestem bardziej zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem pod oczy z tej serii bardzo lubię :) Obecnie używam kremu na noc - jest niezły, ale chyba będzie słabo z wydajnością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja alterę uwielbiam, a jak jest dodatkowo z białą herbatą to jestem kupiona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego kremu nie znam, ale krem pod oczy z tej serii to klapa

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że jesteś zadowolona :) Ja jeszcze tego produktu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i moja buzia byłaby zadowolona z tego kremiku zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę sprawdzić ten produkt. Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło :) pozdrawiam serdecznie.

    nammaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nic z Alterry nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam go kupić, ale ciągle jest wykupiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kosmetyk, chętnie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził;) Ja bym się z nim nie polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj zwłaszcza teraz jesienią zimą tym bardziej trzeba dbać o nawilżenie mi skóra lubi sie przesuszać... zwłaszcza czasem zimą wieczorami dramatycznie woła pić....

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam do czynienia z kremami tej firmy. Trochę bym się bała, ze mi się będzie buzia świecić, mam z tym trochę problemów... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie moge znaleźć tych kremów w Ross ;c

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia