Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Przegląd ulubionych lakierów

wtorek, 20 października 2015

Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie. Z góry przepraszam,że mnie tu mniej ostatnio ale mam na głowie uczelnie oraz fakt,że w weekend zakończył się wreszcie remont w moim mieszkaniu i miałam całą masę sprzątania zapewne wyobrażacie to sobie. Ale dość już o sprawach przyziemnych. Dzisiaj chciałam wam pokazać moje ulubione lakiery i powiedzieć parę słów o nich bo nie wszystkie znalazły tutaj swoje miejsce w osobnych wpisach a są godne polecenia.  Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części :)





1.
Lady Code by Bell nr 53 i Butterfly Artistic Cracks- jedno z moich pierwszych ulubionych połączeń. Róż i czerwień wyglądają bardzo jesiennie, nie zawsze mi wychodzą idealne pęknięcia ale staram się. Obydwa lakiery bardzo lubię a do tego mają niskie ceny i fajnie się utrzymują.
Lady Code by Bell nr 53


2.

Sensique Strong & Trendy Nails nr 144- czerwień to zdecydowanie jesienny kolor jak dla mnie, bo najbardziej z jesienią mi się kojarzy. Może nie to  do końca ten odcień czerwieni, ale sam lakier całkiem ok. ładnie kryje już jedna warstwa, tylko utrzymuje się trochę słabo  bo tylko 2 góra 3 dni i potem nadaje się do zmycia niestety bo wygląda już nieestetycznie.

 3.


Golden Rose Color Expert nr 13& Golden Rose Rich Color nr 52- odkąd spróbowałam lakierów GR katuje je niemiłosiernie szczególnie nr 52 który widziałyście u mnie na pewno w kilku różnych kombinacjach. Katuje go ze względu na kolor bo bardzo mi się podoba a dwa,że utrzymywanie ma naprawdę mistrzowskie bo aż 6 dni co w przypadku wielu lakierów jest nieosiągalne wcale a nie zapłaciłam za tego przyjemniaczka majątku.


4.
Lovely Classic nr 52&Miss Sporty Lasting  Colour 10 days nr 080 & Golden Rose Jolly Jewels nr 110-wszystkie trzy okazały się trafionym zakupem, trzymają się całkiem brze te 3-4 dni. Ostrzegam tylko,że ten  top z GR trochę ciężko się zmywa, ale jest tego wart.


5.
Lovely Nude Nail polish nr 3 - mój jedyny i ulubiony nudziak. Prezentuje się naprawdę ładnie. Paznokcie dzięki niemu wyglądają na estetyczne i zadbane. Bardzo mi się podoba od pierwszego użycia, czasem w świetle słonecznym mieni się na fioletowo.
Lovely Nude Nail Polish



6.
Rimmel 60 seconds Super Shine nr 405 Rose Libertine & Golden Rose Matte nr 31 - obydwa genialne. Kolory w stosunku do siebie kontrastowe. Było to moje ulubione połączenie kolorystycznego tego lata zarówno w duecie jak i solo. Obydwa utrzymują się bardzo dobrze, nie odpryskują tylko powoli się wycierają co dla mnie jest zaletą akurat ponieważ wolę kiedy lakier się ściera niż kiedy odpryskuje.




I tak oto prezentują się moje ulubione lakiery. Niektóre z nich stosunkowo niedawno dołączyły do mojej kolekcji, ale już są ulubieńcami. Planuję oczywiście poszerzyć moją kolekcję o jakieś jesienne kolory jeszcze, ale to niedługo. A wy jakie kolory lubicie najbardziej?




Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*:*:*:*. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga (przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Miłego wieczoru kochane :)

23 komentarze:

  1. Podoba mi się ten Lady Code ,śliczny róż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nudziaki. Jesienią jednak stawiam na głębokie kolory. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie nudziak jest świetny o każdej porze i pasuje do wszystkiego, jakoś tak mam :)

      Usuń
  3. Wszystkie są świetne. Prezentują się super, wiec nie dziwię się, że są Twoimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te lakiery z Golen Rose z serii Rich color bo mają idealny dla mnie pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię tą serię przez jeden z moich lakierów i zamierzam kupić sobie więcej kolorów i ze względu na trwałość jak i na pędzelek bo właśnie też bardzo lubię szerokie pędzelki :)

      Usuń
  5. Baaardzo ładne te kolorki u Ciebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier Sensique bardzo mi się podoba, piękny odcień ma, tylko szkoda, że trwałość kiepska. Nudziak lovely piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest minus tych lakierów o którym nie sposób nie wspomnieć. Oj nudziaczka i ja uwielbiam :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się te Jolly Jewels, mam nawet jedne, akie fioletowo zielone. A opórcz tego strasznie fajnie wygląda ta matowa miętka od Golden Rose. :) Kiedyś myślałam nad swoimi ulubionymi lakierami, ale okropnie ciężko byłoby mi wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te Jolly Jewels są godne uwagi to fakt, ja na razie skończyłam na tym który mam. Może skuszę się kiedyś na więcej. Mięta z GR od razu podbija serce. U mnie z tym wyborem nie jest aż tak ciężko, na szczęście nie mam gigantycznej kolekcji lakierów bo wtedy miałabym problem :D

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się matowy miętowy lakier z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rimmel 60 sec. sie u mnie nei sprawdził sie u mnei nei sprawdził. Z Golden Rose mam czerwień numer 45 - bardzo ją lubie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tymi rimmelami z jakiejkolwiek serii wszystko zależy od koloru chyba. Lakiery GR podbiły i moje serce :)

      Usuń
  10. Widać, że się napracowałaś nad postem :) Śliczne kolorki lakierów. Top Coat z GR mnie zauroczył, jest naprawdę piękny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia