Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

My Secret Natural Beauty 02 Smoky Nudes Jesienna Paletka-pierwsze wrażenie

sobota, 7 listopada 2015

Hej kochane. Witam was serdecznie w kolejnym wpisie. Dzisiaj po raz drugi w historii bloga pojawi się pierwsze wrażenie z użytkowania czegoś.  Tym razem są to moje pierwsze wrażenia z użytkowania paletki cieni,która ma odcienie neutralne, typowo jesienne jak dla mnie.Pochodzi z My Secret. Mam z tą marką do czynienia po raz pierwszy.  Jeśli jesteście ciekawe co myślę o paletce, jakie mam przemyślenia na jej temat, czym mnie zaskoczyła zapraszam serdecznie do dalszej części :)






Nazwa: My Secret Natural Beauty 02 Smoky Nudes
Pojemność: 6g
Cena: ok 12-13zł
Dostępność: Drogerie Natura 




 Co mówi producent plus skład: 







Wygląd plus kolory w paletce vs rzeczywistość:










Makijaż z jej użyciem: (oczywiście nie jestem mistrzem makijażu, a zdjęcie jest raczej poglądowe żeby wam pokazać jak cienie prezentują się na oku :) ) 











Moja opinia: 
Paletka  jest plastikowa i zawiera cztery cienie. Plastik wydaje się być dość gruby i na oko przeżyć przypadkowy upadek na ziemię, jednak nie z dużej wysokości bo kończy się to niestety źle jak w moim przypadku. Do paletki dołączona jest pacynka, ale dla mnie jest zbędnym narzędziem.  Najjaśniejszy z nich to stare złoto, potem jest czekoladowy brąz, ciemny brąz z nutą szarości i czerń.  Pierwszy jest najmniej napigmentowany, ale ładnie wygląda na oku i widać go dużo lepiej jeśli nałożymy go palcem. Kolory 2, 3, i 4 to naprawdę bardzo wyraźne kolory w kwestii pigmentacji jak widzimy je w paletce takie są na oku. Moje najbardziej ulubione to 2 i 3. Ładnie podkreślają mój kolor tęczówki. Czarnego jeszcze nie próbowałam, ale jest czarny naprawdę jak węgiel, ba jak noc czy jak murzyn w nocy czy co kto woli czarnego.
Jeśli chodzi o ich trwałość to jest naprawdę świetna. Trzymają się calutki dzień na powiecie, solo (czyli bez bazy tak sprawdziłam to i nic się nie roluje ani nie blednie w ciągu całego dnia) jak i z bazą na powiece, nie bledną, nie rolują się, nie zbierają w załamaniu oraz nie migrują po powiece w jakiś dziwnych konfiguracjach.
Osypuja się odrobinę przy nabieraniu pędzlem z paletki, ale przy nakładaniu na oko nic takiego nie ma miejsca.
Wykończenia w palecie mamy dwa: matowe i satynowe. Całkiem przyzwoicie.
Da się nią stworzyć zarówno makijaż dzienny jak i ten wieczorowy całkiem spokojnie.
I myślę,że paletka przyda się również na podróże, aby nie targać całej palety 12 cieni.

 Podsumowując: Jeśli o mnie chodzi to uwielbiam tą paletkę i myślę,że zostanie ze mną na długo, a w tej cenie jeszcze to prawdziwa perełka, którą warto mieć :) 



Plusy:
*cena
*dostępność
*świetna pigmentacja cieni
*w paletce znajdziemy 3 wykończenia matowe i jedno satynowe
*solo i z bazą trzymają się świetnie cały dzień, nie tracą na pigmentacji, nie rolują się , nie zbierają w załamaniu oraz nie migrują po powiece w jakiś tajemniczy sposób
*dobrze się rozcierają, nie bledną podczas pracy z nimi
*nie osypują się podczas nakładania, jedynie bardzo delikatnie w paletce
*da się  nimi stworzyć zarówno makijaż dzienny, jak i ten bardziej wieczorowy
*nie pylą
*idealna wielkość na podróże




Minusy:
-opakowanie, które może nie przeżyć kontaktu z podłogą jeśli nie będziemy uważać, ale dla mnie to tak malutki minus,że nie przekreśla dla mnie tej paletki a wręcz przeciwnie używam jej razem z moją paletą Iconic przy codziennym makijażu :)





A wy co sądzicie o paletkach My Secret, miałyście okazję ich używać?



Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga,(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama które znajdziecie po prawej stronie na pasku.






19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna paletka :) Mam z tej serii zestaw neutralnych matowych cieni i uważam, że za taką cenę to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ją początkowo pokazywałaś na Fb to myślałam, że mam inną wersję ale teraz widze jednak że mamy tą samą ;) czarnego cienia używam do podkreślenia dolnej powieki bo trzyma sie tam calutki dzień i to lepiej jak kredka, bo nie wchodzi w zmarszczki, a ten ciemniejszy brąz jest dla mnie idealny do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Zdecydowanie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię paletki i cienie My Secret :) Mam Fairy Tale i też ma świetną pigmentacje i trzyma się cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę je często na blogach i zdecydowanie muszę kupić,wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że w paletce są cienie z głównie matowym wykończeniem - to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię paletki, w brązach bo to z nimi najczęściej kombinuję w makijażu. Fajnie, że są takiej dobrej jakości, już któryś raz czytam, że warto się nimi zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystycznie paleta idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki neutralne, idealne dla każdego. A ta pigmentacja, wow! Buziak na miły niedzielny wieczór kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie kolory, więc przy najbliższej wizycie w Naturze zwrócę na nią uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie matowe cienie, moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. już od jakiegoś czasu podoba mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie kolory paletek :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia