Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Mikołajowe nowości plus małe zakupy

niedziela, 13 grudnia 2015


Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do was z krótkim wpisem dotyczącym moich małych nowości od świętego. Wydaje mi się,że musiałam być grzeczna w tym roku skoro mnie nawiedził. Jest tego niewiele głównie rzeczy niekosmetyczne, ale są i dwa nowe smaczki ode mnie dla mnie. Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części :)












1. Sweterkowa bluzka w melanżowy wzór-bardzo ciepła i bardzo przyjemna do noszenia. Wykonana z
miękkiego materiału. Zimno w niej nie straszne :)



2. Naszyjnik Celebrytka-odkąd go mam towarzyszy mi dosłownie każdego dnia. Jest piękny, delikatny, elegancki a jednocześnie bardzo prosty i nie przesadzony przez co nadaje się do codziennych stylizacji uświetniając każdą nawet tą mniej elegancką :)



3. Ciepłe kapcie-różowe w słodkie kropki, ale naprawdę ciepłe i nie marzną mi w nich stopy a mam na tym punkcie lekkiego fioła.



4. Isana owocowy żel pod prysznic z Pandą- 2,29zł-te żele są dosłownie uzależniające, a co nowa limitka to śliczniejsze opakowanie. Ten przyjemniaczek akurat pachnie owocowymi żelkami. A jeszcze ta cudna panda na opakowaniu, no nie mogłam go zostawić samego na półce w Rossie musiał wrócić ze mną :)


5. Podkład Maybelline Affinitone 03 Light Sand Beige-17,99zł- Zapewne zapytacie po co mi kolejny podkład w kolekcji. No cóż mój nowy Stay Matt nie ma dokładnie takiego koloru jakiego od niego oczekiwałam, no żywcem ciemnieje mi na twarzy niestety a szkoda bo zapowiadał się naprawdę świetnie. Mam nadzieję,że tym razem trafiłam w odpowiedni kolor i nie będzie już żadnych problemów,a sprawdziłam tym razem naprawdę dobrze tak myślę.


A u was jak, był Święty? 

Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga,(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama które znajdziecie po prawej stronie na pasku.




14 komentarzy:

  1. Coś czuję, że ta panda będzie moja <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To samo miałam w głowie, śliczne są :)

      Usuń
  3. Kapcie przeurocze! :D Ale się obłowiłaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pandę na pewno się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza bardzo w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie prezenty :D
    ja byłam bardzo niegrzeczna chyba :( :D

    OdpowiedzUsuń
  7. celebrytka <3

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na mikołajki sama sobie kupiłam prezenty;). Czekam na gwiazdkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się wybrać po pandę z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie Mikołaj nie lubi... :) Ta Panda z Issany wygląda super, szkoda, że jej nie widziałam w Rossmanie u siebie:( Śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bluza i żel.;) Gdyby nie to,że mam spory zapas to pewnie kupiłabym go sobie również.U mnie był mikołaj a co przyniósł? Zobacz sama na moim blogu, zapraszam serdecznie.:)
    http://smallredcherry.blogspot.com/2015/12/blog-post_7.html

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia