Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Mini haul Rossmann -49% III tura usta i paznokcie, Natura -30%

czwartek, 12 maja 2016

Witajcie :) Dzisiaj po trochę dłuższym czasie pokazuję wam ostatni wpis z serii tego, co kupiłam w Ross na osławionej promocji -49%, tym razem będzie to już ostatnia część czyli usta i paznokcie. Muszę powiedzieć,że trafiło do mnie parę fajnych kolorów lakierów oraz coś do ust. Jeśli was ciekawi co jeszcze nowego będę testować zapraszam :)







1.RIMMEL 60 SEC. SUPER SHINE 405 ROSE LIBERTINE 5,54ZŁ- ten lakier był przeze mnie eksploatowany całe poprzednie lato baaaardzo często, co zaowocowało jego dużym zużyciem i zgęstnieniem resztek, więc zakupiłam nowy egzemplarz bo uwielbiam ten kolor. Idealnie pasuje do mięty :)

2. RIMMEL RITA ORA 806 GIVE IT SOME WELLY 5,54ZŁ- lakierów z tej serii jeszcze nie miałam nigdy, a ten przyciągną mój wzrok idealną szarością bez fioletowych tonów, więc wrócił ze mną. Zapłaciłam za niego groszowe sprawy, a kolor jest naprawdę ładny.


3.MISS SPORTY LASTING COLOUR GEL SHINE NR 585 3,43ZŁ- kolejny kolorek, którego nie mam swojej kolekcji jeszcze, a przyciągnął bardzo mocno mój wzrok, bo jest pięknym odcieniem niebieskości, który ładnie kontrastuje z szarością lakieru Rimmel, co z resztą na pewno widziałyście na insta jak umieściłam zdjęcie tej kombinacji na moich paznokciach.


4.SALLY HANSEN EXTREME WEAR NR 320 FUCHSIA POWER 7,54ZŁ-nad  lakierami Sally Hansen zastanawiałam się już jakiś czas, a konkretnie przy zapowiedzi tej promocji w gazetce Rossmanna, więc siłą ciekawości powędrowałam do szafy z rzeczonymi lakierami i wyłowiłam takie cudeńko właśnie. Na lato będzie jak znalazł.




5.POMADKA EVELINE COLOUR EDITION 703 CANDY ANGEL 8,08ZŁ- ta pomadka urzekła mnie nie tylko pięknym kolorem, ale opakowaniem, które wygląda naprawdę luksusowo jak dla mnie a sam produkt nie kosztuje majątek. Pomadki używam z powodzeniem codziennie i mam o niej jak dotąd naprawdę pozytywne zdanie i oby tak dalej.





6.MYBELLINE SUPER STAY 24H 05 LIGHT BEIGE 27,99Z NA PROMO -30%,REGULARNIE 39,99ZŁ- na tego przyjemniaczka skusiłam się z tego powodu,że o zgrozo skończyłam już praktycznie całe opakowanie lubianego przeze mnie Affinitona. Sama nie wiem gdzie się rozpłynęło tak naprawdę, ale pół roku to i tak dobry wynik moim zdaniem.  Miałam już okazję nosić ten podkład raz i jest nieźle. Sam produkt jest nowością podobno. Jeśli naprawdę się polubimy, to może więcej opowiem o nim w ulubieńcach miesiąca :)





I tak prezentuje się druga i ostatnia tura moich zdobyczy kolorówkowych. Mam zapasy chyba na wieczność tak naprawdę. Teraz pewnie będzie już tylko pielęgnacja w zakupach, a kolorówki na lekarstwo.


A wy znacie może któryś z tych kosmetyków? Jakieś wrażenia pozytywne mniej lub bardziej? Koniecznie dajcie znać :)


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku






10 komentarzy:

  1. A ten lakierek z Miss Sporty mam w identycznym kolorze i bardzo się z nim lubię :) ładne zakupy, zapas lakierów zrobiony :) Ja w tym roku tylko pomadki odżywcze bezbarwne kupiłam i jeden lakier z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zastanawiałam nad tą pomadką, ale wybór w końcu padł na Maybelline ze względu na obłędny zapach. Czekam na jakąś recenzje podkładu bo też się na niego czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki lakierów wybrałaś, wiosna pełną parą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te od Rimmel. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie lakiery Sally Hansen ale jak do tej pory nie udało mi się ich jeszcze używać. Ja na tej edycji promocji zakupiłam tylko jeden lakier marki Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam, że ten podkład jest zupełnie inny niż był przed zmianą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego nowego podkładu Maybelline, muszę się mu przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też sie obkupiłam podczas promocji w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory lakierów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia