Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Mini haul zakupowy II

sobota, 11 czerwca 2016

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj chciałam wam pokazać parę rzeczy, które przydadzą mi się tego lata podczas podróży i nie tylko, bo jak same wiecie lato zbliża się wielkimi krokami,a mnie jednak brakowało kilku rzeczy. Jeśli ciekawi was co to takiego czytajcie dalej :)





1.PRZEZROCZYSTA KOSMETYCZKA TOP CHOICE- OK 7ZŁ- niby nic wielkiego powiecie, ale brakowało mi czegoś takiego na pędzle do makijażu. Wiadomo,że w podróż nie zabiorę ich wszystkich, ale nie chciałabym aby gniotły się w jednej kosmetyczce z produktami do pielęgnacji, ponieważ włosie mogłoby się odgnieść co potem za ładnie nie wygląda jak same wiecie.


2.BUTELECZKA Z ATOMIZEREM-4,50 ZŁ- takiej buteleczki szukałam naprawdę od dawna. Przyda się choćby na tonik, kiedy nie będę chciała targać całej butli. Obecnie mam w tej buteleczce odrobinę wody do moczenia gąbeczki do makijażu i w tej roli sprawdza się  fajnie.





3.URODA MELISA TONIK DO TWARZY BEZALKOHOLOWY-OK 7-8 ZŁ- na razie zastąpi mi mój ukochany tonik z Alterry, ponieważ jest już coraz cieplej, więcej naprawdę ciepłych i słonecznych dni, a nie jestem przekonana czy bezpieczne jest używanie w takiej sytuacji toniku z jakąkolwiek zawartością kwasu, ponieważ jak wiecie w moim ukochanym toniku jest kwas salicylowy. Zakupiłam więc ten tonik z urody. Na razie nie zapowiada się źle, zobaczymy jak będzie dalej :)


4.GREEN PHARMACY PŁYN MICELARNY 3W1 RUMIANEK-12,99ZŁ-ostatnio to mój ulubiony płyn. Radzi sobie z każdym moim makijażem, nie podrażnia ani nie uczula. A do tego ma mega pojemność 500ml więc po skończeniu pierwszego opakowania nie zastanawiałam się długo nad zakupem kolejnego.






5.NIVEA VOLUME CARE (DAWNA VOLUME SENSATION)-7,99ZŁ-PROMO- tą odżywkę miałam jakiś czas temu i bardzo się z nią polubiłam. Potem moją uwagę zwrócił Garnier Ultra Doux usławiony już w internecie. Po skończeniu buteleczki Garniera, który był całkiem przyjemny na promocji w Naturze znalazłam tą odżywkę i z chęcią znów do niej wróciłam. Na plus zmieniło się opakowanie, ponieważ teraz jest stabilniejsze i bardziej miękkie, co ułatwia wydobycie odżywki.


6.NIVEA DIAMOND GLOSS CARE LAKIER DO WŁOSÓW NR 4- tego maluszka dostałam przy zakupach w Naturze w gratisie. Jego atutem jest fakt,że ładnie pachnie i całkiem nieźle utrzymuje fryzurę w ryzach. Po całym dniu można go łatwo wyczesać z włosów i nie ma dziwnego wrażenia,że nadal są posklejane.

7.CELIA ALOESOWY ZMYWACZ DO PAZNOKCI 2W1-4,50ZŁ- trafił do mnie po skończeniu dwufazówki z Biedronki. Zmywa od razu i każdy lakier jak dotąd.

8.SENSIQUE KERATIN NUTRITION-ok 9zł- zwróciła moją uwagę w Naturze, więc idzie do testów. Mam nadzieję,że przy dłuższym stosowaniu wzmocni moje  problematyczne paznokcie.




9. FASHION DESING PĘDZELEK SKOŚNY-  takiego pędzla zdecydowanie brakowało w mojej kolekcji. Świetnie radzi sobie z rysowaniem kresek czarnym cieniem z paletki Wibo, mojej ostatniej ulubienicy. Mam już jeden pędzel tej marki i również jestem z niego zadowolona, nadal jest miękki i nie wypadł z niego ani jeden włos.






 10.SUN OZON MATUJĄCY FLUID PRZECIWSŁONECZNY SPF 30 -8,99ZŁ- na taką ochronę twarzy aż wstyd się przyznać zdecydowałam się dopiero teraz. Oczywiście poczytałam trochę na ten temat i usłyszałam trochę, dlatego więc skusiłam się na filtr do twarzy. Mam nadzieję,że moja przygoda z nim będzie udana.




11. ISANA YOUNG ŻEL DO DEMAKIJAŻU TWARZY-7,49ZŁ- do tego przyjemniaczka wróciłam po długim czasie. Zimą sprawdzał się super, więc sądzę,że i teraz nie będzie źle.






 12.TENISÓWKI TYPU SLEEP ON- 25ZŁ- Na lato będą jak znalazł z prostego powodu. Zakłada się je szybko, można na gołą stopę i są mega wygodne co dla mnie jest sytuacją idealną muszę powiedzieć. Jestem pewna,że długo się z nimi nie rozstanę, a jak się zniszczą z przyjemnością kupię kolejne :)









13.BLUZKA Z SÓWKA- SZACHOWNICA- 29,99ZŁ- W przypadku tej bluzki zdecydowała ta cudna sóweczka z samego przodu. Od razu zwraca uwagę. Musiałam ją przymierzyć i zabrać ze sobą.



I tak oto prezentują się druga część moich nowości. Te zakupy zostały przemyślane jak najbardziej i są niejako moim niezbędnikiem na zbliżające się już wielkimi krokami lato. A jak jest u was? Znacie któryś z kosmetyków?


  Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku.





12 komentarzy:

  1. Ja ostatnio mam brak zakupów muszę sobie zrobić odwyk :D Miło jednak popatrzeć na twoje nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tego nie miałam :) ładna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, ostatnio nigdzie nie mogę dostać micela z GP :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka świetna ta sówka :)) Ja akurat w maju miałam odwyk kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten tonik Melisa i był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio kupiłam ten micelek Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skośny pędzelek muszę mieć,przypomniałaś mi :D
    a sleep-ony są super,chyba też rozejrzę się za nowymi... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię toniki z Urody, mam nadzieję, że ten z Melisą też się u Ciebie sprawdzi :) Odżywki z Nivea do włosów kocham !:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia