Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

TOP 4 za +/- 20zł

środa, 18 stycznia 2017

Witam was serdecznie w kolejnym wpisie. Wiem, że bardzo lubicie na moim blogu czytać serię o najlepszych kosmetykach za +/- 10zł co widać po wyświetleniach tych wpisów oraz po waszych pozytywnych komentarzach. Dzisiaj mam dla was coś troszkę podobnego, tylko że teraz będzie to kilka produktów w przedziale cenowym +/- 20zł i raczej ten wpis nie będzie częstym, ale jeśli pojawią się u mnie jeszcze jakieś kosmetyki z tej półki cenowej i wpis wam się spodoba, to chętnie stworzę kolejne takie zestawienie za jakiś czas. Oczywiście, jeśli kosmetyk, który tu pokażę, będzie miał swoją osobną recenzję tutaj, podlinkuję wam ją pod nazwą. A teraz nie przedłużając, zapraszam do dalszej części.





FARMONA DERMISS KREMOWY OLEJEK DO DEMAKIJAŻU- ten olejek kupiłam za ok 20zł w Naturze. Głównie zaspokoił moją ciekawość w kwestii tego, jak działa olejek demakijażu i czy na mojej mieszanej cerze taka forma zda egzamin powodowania niespodzianek na twarzy. Otóż zdał egzamin świetnie, bo radzi sobie z makijażem jak najbardziej, a cera jestem potem gładka i delikatnie nawilżona. I do tego wszystkiego jeszcze jest bardzo wydajny i wolno go ubywa z opakowania, mimo że nie szczędzę, kosmetyku myjąc nim twarz dwa razy.


 MAYBELLINE AFFINITONE 03 LIGHT SAND BEIGE-o tym podkładzie mało wam wspominam tak naprawdę, więc musiałam go tutaj umieścić. Jest lekki, dobrze kryjący, delikatnie nawilżający i dający takie ładne, świetliste wykończenie. Jak dla mnie genialny o każdej porze roku tak naprawdę. Zapłacicie za niego ok 28zł w każdej drogerii typu Rossmann, Hebe czy Natura. I jeśli lubicie takie podkłady warto się nim zainteresować.


LIVE LOVE LONDON LIVE MATTES- ta paletka muszę powiedzieć, że skusiła mnie matowymi kolorami, które dla mnie są idealne do codziennego, delikatnego, a zarazem szybkiego makijażu dziennego. Makijaż ładnie podkreśla oko, a jednocześnie nie jest czasochłonny. Jakiś czas temu można było dostać  kosmetyki tej marki w Rossmannie i jeśli jeszcze macie taką możliwość je dostać to warto zainwestować w nią te 25zł. Osobiście nie jestem nią zawiedziona. 



EVELINE CONTOUR SENSATION 3W1 BRĄZER, RÓŻ, ROZŚWIETLACZ 01 PINK BEIGE- za to trio do konturowania twarzy zawierające trzy kosmetyki zapłacimy 33,99ZŁ. Nie jest to mało, ale warto polować na nie podczas jakichś promocji, ponieważ wtedy wychodzi taniej i cena tak nie boli. Natomiast jak już ją przełkniemy, to dostajemy całkiem przyjemny produkt, który bardzo polubiłam. Przede wszystkim za pigmentację, kolor i trwałość. Najbardziej męczę z tej trójki, jak pamiętacie z makijażowych ulubieńców 2016 roku brązer i rozświetlacz, które naprawdę kocham. I nie żałuje,jak widzicie ani złotówki wydanej na produkt, mimo że nie była to cena regularna. 



I tak prezentuje się 4 kosmetyki w przedziale cenowym +/- 20zł, które godne są bliższego zainteresowania. Mamy na razie jeden kosmetyk do demakijażu oraz kosmetyki kolorowe. Mam nadzieję, że podpatrzycie dla siebie coś z tego zestawienia oraz że wpis był przydatny. 


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄


20 komentarzy:

  1. Ani jednego produktu z tego zestawienia nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko podkład i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek do demakijażu zainteresował mnie najbardziej :) Z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten olejek bardzo mnie zaciekawił :) muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład kiedyś miałam i był ok muszę kiedyś do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też polubiłam paletkę Live love ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta paleta cieni. Często stawiam na maty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę spróbować ten olejek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam zadnego z tych produktów, ale zainteresowałaś mnie tą paletką <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z nich, ale zaciekawił mnie olejek.

    Co do szamponu: Miałam ten co polecasz, ale pogorszył mi stan skóry głowy na tyle, że to właśnie przez niego borykam się z łupieżem i swędzeniem skóry głowy od dawna, aż do dzisiaj !
    MOJA OPINIA:
    http://najlepszerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/2015/09/przepisy-babci-agafii-tradycyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie kremowe olejki, luknę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To kółeczko od Eveline chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z live love posiadam paletę jst na wyprzedaży za 8zł w ross :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka cieni wygląda obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na złość nie znam żadnego kosmetyku :) Paletka wygląda bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia