Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, dlatego nie spamuj i nie zostawiaj linków !!! Każdy taki komentarz nie będzie przeze mnie akceptowany.

niedziela, 19 lutego 2017

Alterra granat i aloes odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych

Witam was kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was  odświeżony wpis na temat pewnej odżywki. Jak wiecie ostatnim czasie przewija się przez moją kosmetyczkę wiele produktów marki Alterra. Najczęściej królują one w pielęgnacji mojej twarzy, jak dobrze pamiętacie. Jednak trafiła do mnie też odżywka do włosów tej marki, którą kiedyś miałam okazję przetestować w mini wersji, zużywając kilka opakowań. Jeśli jesteście ciekawe, jak sprawdziła się po raz kolejny po ponad trzyletniej przerwie, zapraszam do dalszej części wpisu.
 
NAZWA: ALTERRA GRANAT BIO & ALOES ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ŁAMLIWYCH
POJEMNOŚĆ: 200ML
CENA: 9,99ZŁ
DOSTĘPNOŚĆ: ROSSMANN

Co mówi producent : 

Co obiecuje producent:
*delikatnie pielęgnuje i dostarcza włosom intensywnego nawilżenia.


Jest to konkretna i krótka obietnica producenta. I jak najbardziej trafiona, ponieważ kosmetyk świetnie spełnia to zadanie. Genialnie nawilża włosy, nawet suche końcówki, z którymi ostatnio mam problem i nawilżanie ich jest dla mnie niezbędnym krokiem w pielęgnacji. Dzięki niej są bardzo gładkie, mięciutkie i przyjemne w dotyku. Nie powoduje obciążania włosów ani puszenia. Co równie ważne nie przyczynia się do szybszego przetłuszczania kosmyków, mimo że odżywka jest nawilżająca i to mocno.


Skład: 
W składzie znajdziemy m.in. olejek z nasion granatu, olejek rycynowy,ekstrakt z owocu granatu, sok z aloesu, ekstrakt z kwiatu akacji, olejek ze słonecznika, olejek z nasion krokosza barwierskiego.

Opakowanie:
To plastikowa tuba zamykana na płaski klik na którym z powodzeniem możemy ją postawić, aby kosmetyk mógł cały czas ściekać w dół  opakowania. Otwór, przez który wydobywany kosmetyk jest odpowiedniej wielkości, a odżywka mimo że jest, gęsta nie ma problemu z wyjściem z opakowania.


Kolor/Konsystencja/Zapach:
Kosmetyk jak widzicie, jest bardzo gęsty i kremowy w białym kolorze. Nie spływa ani z rąk, ani z włosów podczas aplikacji. Bardzo przyjemnie słodko pachnie podczas nakładania, tak samo, jak wszystkie kosmetyki z tej serii zaczynając od kremu, poprzez serum do twarzy (niestety już wycofane) po balsam do ciała, który na razie czeka u mnie na użycie. 



Podsumowując: Jestem naprawdę zachwycona tą odżywką. Świetnie nawilża włosy, nawet suche końcówki, nie obciąża ani nie przyspiesza przetłuszczania mimo swojej treściwej konsystencji oraz mocno nawilżającego działania. Dzięki niej włosy są miękkie i gładkie. Dodatkowo cudownie słodko pachnie. 
Cieszę się, że po długiej nieobecności w mojej kosmetyczce, nadal tak świetnie się sprawdza. 



A wy miałyście już tę odżywkę?


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu 👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄

24 komentarze:

  1. Kocham ja, to moją ulubiona odżywka od paru lat :) A przetestowałam już sporo odżywek i wciąż jest jest moim numerem 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tez pokochalam od pierwszego użycia tak naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach tej serii z granatem! Obiecująco wygląda ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze trochę obawiałam się tego alkoholu w składzie, ale może się przełamie w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo dobrego o niej

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywki nie miałam, ale szampon u mnie kiepsko się spisał...więc nie do końca ta marka do mnie przemówiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam skusić się na szampon, ale może i odżywkę sobie zafunduję? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam dużo dobrego o niej, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już jej kolejne opakowanie, warta zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym nie miała wielkich zapasów odżywek to pewnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam maskę z tej serii i z moimi włosami nie robiła zupełnie nic :D Poszła w świat ;) Moje kłaczki zdecydowanie bardziej wolą proteiny niż nawilżanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie byłam z niej zadowolona, ale może kiedyś dam jej jeszcze jedną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jedna z moich faworytów :D !!!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam kiedyś tą odżywkę i naprawdę fajnie działała na moje włosy :) Przypomniałaś mi o niej i chętnie do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro mówisz że jesteś zachwycona, to bym wypróbowała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nic nie miałam z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam maskę z tj serii też granat aloes, używam i jest super :) Mam też dwa szampony do testów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ją, wracam do niej czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś ciekawego, przetestowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze,ale skoro ma w sobie olejki,to powinna mi służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo osób chwali mi się nie spodobała, ale może zrobię drugie podejście.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuję za wszystkie komentarze. Proszę nie zostawiać spamu. Sama was znajdę, to proste :). Obsługiwane przez usługę Blogger.
Copyright © 2016 Początkująco kosmetycznie , Blogger