Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

❤Hity lutego❤

wtorek, 21 lutego 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was post z hitami lutego. Tym razem obok pielęgnacji, trafiła się również kolorówka oraz gadżet do makijażu. Jeśli jesteście ciekawe, jakie produkty towarzyszyły mi w tym miesiącu najczęściej i dlaczego tak chętnie po nie sięgałam, zapraszam do dalszej części.





 PĘDZEL FAKE FACE PROFESSIONAL- zacznę może nietypowo, bo od pędzla do makijażu. W tym pędzlu zakochałam się w tym miesiącu i to bardzo. Jest super mięciutki przede wszystkim i to dla całej twarzy. Najbardziej lubię go używać do pudrowania okolic pod oczami oraz całej buzi podczas makijażu. Pierze się bardzo dobrze i nie wypada z niego żadne włosie, zarówno w czasie użytkowania, jak i wtedy kiedy go piorę. I mam ochotę na posiadanie większej liczby egzemplarzy tych pędzli.

BEAUTY FORMULAS MASKA Z AKTYWNYM WĘGLEM- tę maskę bardzo polubiłam za to, że super oczyszcza buzię, a szczególnie pory, które dzięki niej są również mniej widoczne. Jestem ostatnio miłośniczką tego typu masek, więc z chęcią używam i widzę bardzo dobre efekty na cerze, właśnie w postaci zmniejszonych i oczyszczonych porów oraz gładszej buzi.


SORAYA CLINIC CLEAN PEELING POTRÓJNIE ZŁUSZCZAJĄCY- ten peeling to jest dopiero petarda muszę wam powiedzieć. Genialnie ściera martwy naskórek z buzi w mig właściwie. Wystarczy dwie minutki masażu i po wszystkim. Dzięki niemu twarz jest dużo przyjemniejsza, a w duecie z maską węglową z BF, o której wspomniałam wyżej, sprawia, że buzia wygląda naprawdę świetnie. 


ALTERRA OLEJEK DO TWARZY Z GRANATEM- ten olejek to mój nowy nabytek, w zamian za serum z tej samej linii, które niestety zostało wycofane oraz za serum Eveline, które wyrządziło mojej buzi nie małą krzywdę. Ma bardzo ciekawą konsystencję, ponieważ jest to suchy olejek tak naprawdę, a nie taki typowy, tłusty. Używam go wieczorem na jeszcze wilgotną buzię po toniku Ziaji i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Kosmetyk dość szybko się wchłania, buzia się nie świeci jakoś bardzo, a jest świetnie nawilżona. I na wszelki wypadek mam już nawet w zapasie kolejne opakowanie :)


LOVELY EXTRA LASTING  MATOWY BŁYSZCZYK NR 1- ten kosmetyk traktuję właściwie jak matową pomadkę do ust. Jak już na nich zastygnie, jest nie do ruszenia. Nie transferuje się nigdzie. Najmniej przeszkadza jej picie, a tłustsze jedzenie też nie jest wielkim problemem, ponieważ równomiernie ściera się od wewnątrz. I nie wygląda to nieestetycznie później. Owszem może troszkę wysuszać usta, ale staram się regularnie o nie dbać i nie mam na razie większych problemów. A poza tym pomadka ma piękny kolorek. Idealny na co dzień.


I tak właśnie prezentują się najlepsze kosmetyki z tego miesiąca. To całkiem niezła gromadka ulubieńców,którzy zostaną ze mną na dłużej.
Pozdrawiam was serdecznie do następnego😘😘😘😘💄😘😘😘 wpisu 😘

46 komentarzy:

  1. Te maskę z węglem gdzie kupię? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko peeling i ja go niestety nie polubiłam zbytnio...

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka węglowa jest super 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. maskę z węglem tez używam ale innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska węglowa to moja pierwsza tego typu i akurat padło na tę markę :)

      Usuń
  5. Ja miałam peeling Soraya z orzechem włoskim i tez lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też ma drobinki peelingujące właśnie z orzecha włoskiego, więc możliwe, że to kolejna wersja tego peelingu, bo miałam też w takiej dużej tubie w morelowej wersji ten peeling i pachnie dokładnie tak samo :)

      Usuń
  6. Maska z węglem aktywnym bardzo mnie kusi od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też długo kusiło, więc postanowiłam zakupić i się nie zawiodłam :)

      Usuń
  7. Jeżeli chodzi o olejek, nie zapycha porów skóry? pytam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak było nie znalazłby się w ulubieńcach a dodatkowo powiem, że używam go codziennie odkąd go kupiłam 😊

      Usuń
  8. Lubię tą pomadkę z Lovely- bardzo długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisałam sobie maskę z aktywnym węglem, przyjemniaczek z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tę pomadkę Lovely chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka zdecydowanie wymiata i warta jest wypróbowania :)

      Usuń
  11. I mnie zaciekawiła maska z aktywnym węglem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że kiedyś wypróbujesz jej działanie :)

      Usuń
  12. Pędzel wygląda rewelacyjnie :D Takiego kształtu nie potrzebuję, ale chętnie bym kupiła, bo pięknie prezentowałby się na toaletce :D Hah, tak, to już chyba uzależnienie :D I żadnego z produktów nie miałam, ale ten olejek z Alterry mnie kusi ;) Coś czuję, że przy mojej najbliższej wizycie w Rossmannie wyląduje w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykuwa wzrok to prawda :D No mnie też się chyba włącza takie uzależnienie, bo mam już więcej takich pędzli do codziennego użytkowania :D Ach ten chcieizm :D Olejek z Alterry jest godzien uwagi jak najbardziej :)

      Usuń
  13. Tą maskę z węglem muszę sobie zakupić. Peeling z soraya również mam i uwielbiam. Nie opuszcza mnie już chyba od 2 lat :) Całkiem ładnie się prezentują Twoje hity:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska węglowa jest jak najbardziej godna uwagi :) Peeling Soraya mam od niedawna w tej wersji akurat, aczkolwiek jego brata w wariancie z morelą miałam wcześniej i mam wrażenie po zapachu,że to ten sam kosmetyk :) Dziękuję bardzo za uznanie :)

      Usuń
  14. U mnie olejek Alterra się nie spisał. Ciekawi mnie maska z węglem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda. Maska z węglem jest godna uwagi :)

      Usuń
  15. Czyli miałam rację, że wycofali to serum z Alterry :( Żałuję! Mam nadzieję, że wróci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak, nad czym bardzo ubolewam. Może wróci w nowej żurawinowej serii jakieś serum, bo z tego co widziałam na stronie Rossmanna ma się pojawić nowa seria właśnie z żurawiną, więc tym bardziej jestem ciekawa :)

      Usuń
  16. Olejek do twarzy mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresował mnie ten pędzel i błyszczyk:) w błyszczyk na pewno się zaopatrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk, choć dla mnie to właściwie pomadka matowa, robi furorę w mojej kosmetyczce :)

      Usuń
  18. Niesamowicie zaciekawiłaś mnie tym trójaktywnym peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest petarda i warto go zakupić :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ja też i dlatego nie mogło zabraknąć tej pomadki w ulubieńcach :)

      Usuń
  20. Ta maska z węglem mnie zaciekawiła, ostatnio mam fazę na kosmetyki z węglem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio kosmetyki z węglem robią furorę :D mnie też kusiło sprawienie sobie jakiegoś kosmetyku z węglem, więc padło na maskę i mam ochotę na więcej takich kosmetyków :D

      Usuń
  21. Własnie sobie przypomniałam, że chyba zapodziałam gdzieś ten olejek Alterry, bo przecież go kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubne czeluści szafek, szuflad i innych miejsc potrafią być zdradliwe, a olejek malutki, więc zapodział :D

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia