Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Dwa olejki Alterra| Granat i pestki moreli| Twarz i włosy.

wtorek, 7 marca 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Jak wiecie markę Alterra darzę dużą  sympatią i zaufaniem, ponieważ ich kosmetyki praktycznie w 100% przypadków spełniają moje oczekiwania oraz obietnice producenta. Postanowiłam zatem dołączyć do swojej kosmetyczki kolejne dwa produkty, a są to olejki. Jeden do twarzy, a drugi do włosów. Jeśli jesteście ciekawe, jak się sprawdzają, zapraszam do dalszej części.

Alterra olejek granat bio





NAZWA: ALTERRA  OLEJEK DO TWARZY GRANAT BIO
POJEMNOŚĆ: 30ML
DOSTĘPNOŚĆ: ROSSMANN
CENA: 10,99ZŁ

Producent mówi o nim, że:
*intensywnie pielęgnuje
*pozostawia uczucie optymalnie nawilżonej i aksamitnej skóry

Ten olejek włączyłam do swojej wieczornej pielęgnacji. Używam go zawsze po toniku z Ziai z witaminą C na jeszcze lekko wilgotną skórę. Efekty są bardzo przyjemne. Olejek faktycznie nawilża buzię i pozostawia ją aksamitną i gładką, czyli tak jak obiecuje producent na opakowaniu. Dodatkowo olejek dzięki aplikacji na lekko wilgotną skórę lepiej i szybciej się wchłania. Warte zaznaczenia jest również to, że olejek ma odczuciu suchą konsystencję. Nie zapycha ani nie podrażnia cery. Obecnie jest stałym punktem w wieczornej pielęgnacji i mimo że jest to moje pierwsze spotkanie z olejkiem do twarzy właśnie, to muszę powiedzieć, że jestem zadowolona, iż tak super się sprawdza u mnie taka forma pielęgnacji.


Alterra olejek do włosów z pestek moreli

NAZWA: ALTERRA OLEJEK DO WŁOSÓW SUCHYCH I ŁAMLIWYCH  Z PESTEK MORELI
POJEMNOŚĆ: 50ML
CENA: 14,99ZŁ
DOSTĘPNOŚĆ: ROSSMANN


Producent obiecuje, że :
* ułatwia rozczesywanie
*sprawia, że włosy lśnią
*nawilża, ponieważ jest przeznaczony do włosów suchych


Tego olejku używam z powodzeniem na końcówki włosów. Stosuję taki zabieg po każdym myciu włosów. Biorę niewielką ilość olejku (jakieś pół pompki) i traktuję nim moje suche końcówki. Olejek już w rękach bardzo przyjemnie owocowo pachnie morelami. Zawsze aplikuję go na mokre włosy i po wyschnięciu faktycznie ładniej wyglądają i są lepiej nawilżone. Obecnie wielkiego zużycia nie widzę po tym kosmetyku i mniemam, że będzie go wolno ubywało i to bardzo. Ten przyjemniaczek, tak samo, jak olejek do twarzy też posiada pompkę i dzięki temu całe opakowanie nie jest nim ubrudzone. 



Podsumowując: Po raz kolejny, nie jestem zawiedziona marką Alterra oraz ich kosmetykami. Te dwa olejki sprawdziły się u mnie świetnie, mimo że jest to moje pierwsze spotkanie z taką formą pielęgnacji w wypadku twarzy, jeśli chodzi o, włosy miewałam już przygody z olejkami, które wspominam pozytywnie. Jeśli jeszcze nie testowałyście tych przyjemniaczków, warto spojrzeć przychylnym okiem w ich stronę, podczas zakupów w drogerii. 

Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄

16 komentarzy:

  1. Kusisz tymi olejkami do twarzy :) Trochę obawiam się, czy moja cera je jednak zaakceptuje:/ Co do tego olejku do włosów, to u mnie się on w ogóle nie sprawdził. Bardzo się nie polubił z moimi pokręconymi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że używałam kiedyś jednego ich olejku do ciała i skóra zaczęła mi schodzić płatkami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak olejki to super sprawa :) Pozmieniało się tu u Ciebie, bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam olejków, w sumie są mi nie potrzebne:) Widziałam te olejki w rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że Ci się te produkty sprawdziły . Ja reaguje identycznie jak ty sprawdzi mi się coś i chcę wtedy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam spróbować olejku do twarzy. Z tą firmą mam przyjemne skojarzenia. A na włosy mam swój ulubiony i na razie nie chcę zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych olejków, ale ten do włosów mnie zainteresował :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo lubiłam olejki do masażu, ten do twarzy mnie nie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam olejek do włosów i jestem zadowolona z działania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie Alterra też nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten z pestek moreli i był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alterra ma świetne te kosmetyki i cena mega przyjazna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten olejek do twarzy i bardzo miło go wspominam ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zawsze po myciu wcieram olejek we włosy, ale zwykły arganowy. Ale kończy mi się i może skuszę się na taki :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia