Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Moje TOP 3 płynów do demakijażu

poniedziałek, 27 marca 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Jak wiecie, rzadko staram się zmieniać płyny micelarne, po tym, jak słynny różowy Garnier nie miał litości dla moich oczu oraz dla tuszu do rzęs. I dlatego potem wróciłam do mojego ulubionego płynu rumiankowego z GP. Natomiast dołączyły do niego ostatnio dwa kolejne, które też polubiłam i postanowiłam umieścić w zestawieniu TOP 3. Jeśli ciekawi was, jakich płynów micelarnych używam najchętniej, zapraszam do dalszej części. 



⏩MIEJSCE PIERWSZE


To oczywiście wspomniany przeze mnie, wiele razy płyn GREEN PHARMACY w rumiankowej wersji. Jak już na pewno wiecie, chwalę sobie jego skuteczność, przy jednoczesnej delikatności i braku podrażnień podczas wykonywania codziennego demakijażu, prawie każdego wieczora. Pozbywa się wszystkich kosmetyków od cieni do powiek, przez tusz do rzęs do podkładu i całej reszty. Nie pozostawia na skórze dziwnej warstwy, aczkolwiek  zawsze wam powtarzam, że  nie jest to ostatni krok w moim demakijażu, a dopiero pierwszy, więc nawet jeśli jakaś warstwa zostaje, to jest zmyta żelem lub kremowy olejkiem. 
➥Green Pharmacy płyn micelarny rumiankowy

⏩MIEJSCE DRUGIE
Jeśli śledzicie mnie od samych początków mojego blogowania, to bardzo dobrze wiecie, że jestem również miłośniczką NAWILŻAJĄCEGO PŁYNU MICELARNEGO marki BEBEAUTY bardzo dobrze dostępnej w każdej biedronce. Używałam go namiętnie do zmywania makijażu, w tej mniejszej pojemności, ale wiem po kilku użyciach, że i w tej większej spisuje się tak samo świetnie, a makijaż schodzi jak za dotknięciem różdżki bez tarcia i podrażnień.
Bebeauty nawilżający płyn micelarny
⏩MIEJSCE TRZECIE
Ostatnie miejsce w zestawieniu zajmuje również biedronkowy płyn, ale w wersji MATUJĄCEJ. Ten mam po raz pierwszy i nie wiedziałam do końca, czego mam się po nim spodziewać. Przetestowałam go przy zwykłym makijażu, przy makijażu z kredką żelową oraz zwykłą. Za każdym razem nie miał problemu ze zmyciem oczu, a potem twarzy. Jeśli znacie żel peelingujący z tej samej serii, co ten płyn to jego zapach jest dokładnie taki sam. Świeży i raczej cytrynowy, bez takiej nieprzyjemnej kiblowej nutki. 

I tak oto prezentuje się najlepsza trójka płynów micelarnych w mojej kosmetyczce. Wszystkie sprawdzają się bardzo dobrze oraz nie robią krzywdy cerze ani oczom, co jest dla mnie istotne przy demakijażu. A wy znacie któryś ten płyn? Macie z nimi jakieś doświadczenia? Koniecznie dajcie znać.


PS. Mam nadzieję, że widzicie o czasie ten post, ponieważ blogger ostatnio świruje w tej kwestii.


14 komentarzy:

  1. ja używam garniera i biolaven :D

    OdpowiedzUsuń
  2. BeBeauty nie miałam od wieków, u mnie najlepszy to Caudalie i różowy Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od dawna nie miałam BB, ale Green Pharmacy teraz mi towarzyszy :)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych płynów z BeBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z nich nie miałam, ale płyn GP jest dość popularny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten płyn micelarny z Green Pharmacy cały czas mijam na półkach w sklepie - kiedyś go wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z nich, natomiast moim faworytem jest płyn lipowy Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubieniec to ten nawilżający z BeBeauty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiałabym chyba wyznaczyć konkretnych miejsc micelom, ale na pewno świetne były dla mnie: Bielenda Expert Czystej Skóry (różowa wersja), różowa Bioderma, lipowy micel Sylveco i ostatnio Long4Lashes z pompką. Więcej grzechów nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepadam za płynami micelarnymi ;) Używam ich nalogowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wersji zielonej płynu z biedronki nie widziałam :) Muszę go mieć :) Wersję niebieską zawsze kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam BB ale w starych butelkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam w tej roli mojej uzdatnionej wody z filtra prysznicowego z systemem kdf :) Bardzo tanie i efektywne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia