Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

5 Najlepszych kosmetyków za +/- 10zł cz. X

poniedziałek, 13 marca 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj jak co miesiąc mam dla was zestawienie kosmetyków w kategorii cenowej +/-10zł. Tym razem będzie pielęgnacja i kolorówka, czyli dla każdego coś dobrego, a teraz nie przedłużając, zapraszam was do dalszej części, gdzie poznacie najlepszą piątkę tego miesiąca 😎



JOANNA TRADYCYJNA RECEPTURA CHMIEL I DROŻDŻE PIWNE SZAMPON- ten kosmetyk kupiłam po raz pierwszy na jakiejś promocji w Biedronce kilka miesięcy temu. Niedawno trafiłam na niego w drogerii Sekret Urody.  Sam szampon naprawdę świetnie oczyszcza włosy, sprawia, że są miękkie i bardzo lekkie. A kosztuje ok 6zł w drogerii, więc jeśli tylko na niego traficie, a macie tak jak ja włosy przetłuszczające się, polecam wam go serdecznie.
⏩JOANNA TRADYCYJNA RECEPTURA CHMIEL I DROŻDŻE PIWNE SZAMPON

 
Pozostając jeszcze przez chwilę w tematyce włosów niedawno odkryłam OLEJEK DO WŁOSÓW Z PESTEK MORELI MARKI ALTERRA. Używam go po każdym myciu włosów na końcówki w bardzo niewielkiej ilości, aby je nawilżyć i odżywić. Sprawdza się do tego celu świetnie i dzięki niemu włosy wyglądają ładnie.  Nie zauważyłam, aby je obciążał lub powodował inne złe skutki. W drogerii dorwiecie go za ok 11zł. 


Kolejny kosmetyk to również marka Alterra i też olejek, ale tym razem do twarzy.  Jest to dokładnie ALTERRA OLEJEK DO TWARZY GRANAT BIO. Pojawił się już ulubieńcach poprzedniego miesiąca, a ja używając go nadal, nie mogłam się nie pokusić o umieszczenie go w tej części zestawienia. Używam go każdego wieczoru po toniku z Ziaji z witaminą C na lekko wilgotną buzię. Przede wszystkim cudownie nawilża wszelkie suche miejsca na mojej twarzy, nie zapycha jej, nie podrażnia, a sprawia, że jest gładka i aksamitna w dotyku. Powiem szczerze, że olejku do twarzy używam po raz pierwszy, ale jestem naprawdę zadowolona. W drogerii dorwiecie go za ok 11-12ZŁ. 

MISS SPORTY BAZA PEEL OFF- jeśli znacie problem malowania paznokci wszelkimi lakierami, to dobrze wiecie, że czasami nie da się uniknąć ubrudzenia skórek, ba mogłabym powiedzieć, że jestem mistrzynią takich akcji. I dlatego właśnie zakupiłam tę bazę. Sama baza na początku jest biała, a po aplikacji wokół skórek robi się przezroczysta, kiedy już wyschnie. Spokojnie można malować paznokcie, bez obaw, że trzeba będzie dodatkowo czyścić skórki, zanim utrwali się paznokcie w moim przypadku, bo jak wiadomo hybryda, gdy się utrwali, to nie ma, przebacz, a tak wystarczy oderwać bazę po skończonym malowaniu i gotowe. Oczywiście przy zwykłym lakierze baza na pewno też by się sprawdziła. Bardzo ułatwia życie, a kosztuje w Rossmannie zawrotne 8zł z groszami.



Na sam koniec zestawienia jako wisienkę na torcie zostawiłam MATOWY BŁYSZCZYK LOVELY EXTRA LASTING O NUMERZE 1. W ostatnim miesiącu bardzo go polubiłam. Wytrzymałość ma bardzo dobrą. Nie straszne mu picie, a przy jedzeniu, szczególnie tym tłustszym ładnie się wyciera od wewnątrz, nie zbierając się w żaden nieestetyczny sposób. Kolor również odgrywa tutaj swoją rolę, jest naprawdę bardzo ładny i idealny na co dzień. A do tego wszystkiego wystarczy jedna warstwa, bo już wtedy kryje idealnie i nie trzeba go więcej dokładać.  Kosztuje w drogerii ok 10zł, a jest to naprawdę niewiele w porównaniu do jego trwałości. 


I tak prezentuje się 5 najlepszych kosmetyków dziesiątego już zestawienia w całej serii. Znalazło się jak widzicie coś w praktycznie każdym aspekcie rozpoczynając od pielęgnacji, przez paznokcie po kolorówkę. Mam nadzieję, że podpatrzycie coś dla siebie z tego zestawienia. 


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄

13 komentarzy:

  1. Olejki z Alterry muszę w końcu spróbować ;) Ogólnie to żadnego produktu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo udaje Ci się znaleźć takich tanich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza to jedna z moich ulubienic :)
    A szampon chmielowy konieczne muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki joanna kiedys używałam teraz o nich zapomniałam
    Świetny blog zostaję

    OdpowiedzUsuń
  5. baza peel-off to fajny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon Joanny to u mnie kompletny bubel..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty Alterra ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Bazę peel-off używam pod lakiery z brokatem,których się nie da zmywaczem ruszyć :D fajna sprawa :D
    Olejki Alterry są ponoć świetne,czemu ja ich jeszcze nie próbowałam? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten olejek z granatem i lubiłam, a za tą pomadką Lovely nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bazę bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat żadnego z nich nie miałam, ale na olejek do twarzy Alterry na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam olejek Alterra z granatem, ale dla mnie szału nie było.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia