Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

4 kosmetyczne Hity z Biedronki

czwartek, 13 kwietnia 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was 4 kosmetyczne hity pochodzące z Biedronki. Wiele już napisałam o tych kosmetykach tutaj, ale postanowiłam, że zbiorę to w całość. Zatem bez przedłużania, zapraszam do dalszej części.





ŁAGODZĄCY ŻEL-KREM- słyszałyście ode mnie o nim już naprawdę wiele razy. Dla przypomnienia powiem tylko, że świetnie oczyszcza twarz, jest delikatny i niewysuszający dla cery, co jest istotne przy codziennej pielęgnacji. Więcej szczegółów na jego temat znajdziecie w osobnej recenzji.
Bebeauty delikatny żel krem


DOVE  DEEPLY NOURISHING KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC- piszę o nim dlatego, że znalazłam go w Biedronce i raczej z dostępnością nie ma problemu, Od razu właściwie wylądował pod prysznicem razem z drugim żelem, o którym opowiem wam za chwilę, Wracając jednak do żelu Dove to jest dokładnie taki jak się spodziewałam, czyli przyjemnie kremowy, delikatnie nawilżający, niewysuszający oraz cudownie pachnący. I co ciekawe to nawilżenie, które on daje, jest  tyle przyjemne, że w leniwy dzień nie używam balsamu, a skóra nie jest tragicznie sucha.


BEBEAUTY KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC MALINA I WANILIA- ten żel razem z Dove króluje obecnie niedaleko mojej wanny. Tutaj głównym walorem jest przyjemny zapach malinowej mamby oraz fakt, że żel dobrze się pieni i oczyszcza ciało. Potrafi lekko wysuszać, ale tylko wtedy, kiedy  nie używam balsamu, a obecnie jestem raczej regularna w tej kwestii, więc nie doznałam od niego takiej krzywdy.

BEBEAUTY PŁATKI KOSMETYCZNE OWALNE- długo się zastanawiałam nad takimi, aż spotkałam je w biedronce. I muszę powiedzieć, że są o niebo lepsze od tych zwykłych okrągłych.  Po pierwsze są ekonomiczniejsze, bo do samego demakijażu wystarcza mi dwa takie duże płatki zamiast czterech mniejszych. A do tego są dobrze zszyte i nie rozwarstwiają się, czego w płatkach nienawidzę wręcz. Najlepsze jest też to, że nie troczą się podczas użytkowania, zostawiając na buzi resztki. Osobiście jestem na tak i mam też na zapasie kolejne tego typu płatki. 


A wy znacie któryś z pokazanych przeze mnie kosmetyków? A może coś was kusi i chętnie sięgniecie po to podczas wizyty w Biedronce? Koniecznie dajcie znać :) 



Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

16 komentarzy:

  1. Te żele pod prysznic mają epickie zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych owalnych płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremowy żel pod prysznic mnie kusi ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jeszcze nigdy w życiu nie miałam produktów kosmetycznych z biedronki. Za bajtla się tym nie interesowałam, a potem wyjechałam za granicę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z biedrony dawniej lubiłam szampony - był jeden taki o zapachu ogórka...

    OdpowiedzUsuń
  6. o! W płatki kosmetyczne zainwestuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Biedronce często kupuję kosmetyki, ale mam inne ulubione-wosk do brwi Bell, emulsja do higieny intymnej i suchy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko płatki kosmetyczne, ale te tradycyjne ;) Ja z biedronki uwielbiam jeszcze płyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię żele pod prysznic od BeBeauty i ich żel do buzi w niebieskiej wersji :) a płatki chętnie wypróbuję, owalnych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zwykłe waciki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duże płatki z Biedry uwielbiam, obecnie mam "kwadratowe" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel-krem niebawem wypróbuję, mam nadzieje, że dla mnie też okaże się hitem

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani jednego produktu nie znam, ale kiedyś używałam mleczko z bebeauty i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak Biedronka :D ja z Be Beauty lubię płyn miceralny, ale nie wiem czy jeszcze jest w Biedronkach dostępny? Ostatni raz byłam w Polsce 1,5 roku temu także... ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Dove lubię :) reszta mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia