Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Co nowego w kosmetyczce? Cz II Pielęgnacja

środa, 5 kwietnia 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj tak, jak obiecałam ostatnio mam dla was kolejną część nowości z tego miesiąca. Tym razem skupimy się głównie na pielęgnacji. Większa część to produkty już dobrze mi znane, ale nie zabrakło też nowości. Jeśli jesteście ciekawe, co zagościło nowego w mojej pielęgnacji, zapraszam do dalszej części wpisu.






DOVE DEEPLY NOURISHING ŻEL POD PRYSZNIC-11,99ZŁ BIEDRONKA- jak wiecie, u mnie żeli pod prysznic nigdy za mało i w dodatku szybko się kończą, więc wyhaczyłam tego przyjemniaczka w biedronce, w bardzo niskiej cenie za 750ml. Żele Dove lubię, więc liczę, że będzie kremowy i cudownie pachnący oraz delikatnie nawilżający.


ZIAJA NATURALNY OLIWKOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ-7,49zł-ROSSMANN- płyny do higieny intymnej Ziaja bardzo lubię, więc chętnie przygarnęłam kolejny egzemplarz oliwkowego, gdyż ostatnio lubię go najbardziej ze wszystkich płynów tej marki. A dodatkowo ma praktyczne opakowanie z pompką.


 ISANA STYLE 2 CREATE SUCHY SZAMPON BERRY MANIA-10,99ZŁ- ROSSMANN- jak wiecie bardzo lubię suchy szampon marki Batiste i przez ostatnie miesiące byłam mu wierna. Jednak podczas ostatnich zakupów w Rossmannie, moją uwagę swoich opakowaniem zwrócił ten o to suchy szampon. Pierwszy test wyszedł pozytywnie, ale zobaczymy, co będzie dalej.

ALTERRA TONIK KWIAT LOTOSU & OCZAR WIRGINIJSKI-9,99ZŁ-ROSSMANN- ten tonik bardzo lubię i jest moim must have w kosmetyczce. Świetnie odświeża oraz delikatnie działa na niedoskonałości. Wspominałam wam o nim wiele razy już. Doczekał się nawet osobnej recenzji.
⏩Alterra tonik kwiat lotosu& oczar wirginijski



 WELLNESS&BEAUTY PEELING SOLNY OLEJEK Z PESTEK CYTRYN& WERBENA-11,39ZŁ-ROSSMANN- po skończeniu poprzedniego peelingu z Lirene, miałam ochotę na małą odmianę. I tak w moje ręce trafił ten peeling. Pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne, ponieważ jest świetnym zdzierakiem oraz zostawia na skórze taką przyjemną warstwę, która potem sprawia, że jest ona przyjemnie miękka i CUDOWNIE pachnąca.

CIEN SÓL DO KĄPIELI JAŚMIN  & POMARAŃCZA-3,55ZŁ-LIDL- na tę sól skusiłam się po tym, jak zachwalała je Chocolade na swoim blogu. W oko wpadła mi pomarańcza i jaśmin. Wylądowała już w wannie i muszę powiedzieć, że zapach ma OBŁĘDNY,  a dla ciała też całkiem przyjemna.



I tak oto prezentuje się druga część nowości z tego miesiąca. Wszystkie produkty są już w użyciu, więc spodziewajcie się za jakiś czas wpisów na ich temat. A może coś szczególnie przykuło waszą uwagę? Koniecznie dajcie znać :)


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄

26 komentarzy:

  1. Peelingi wellness&beauty jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, po kolejnych użyciach nadal nie jestem rozczarowana nim, a wręcz przeciwnie zachwyca mnie co raz bardziej :)

      Usuń
  2. Ahh marzy mi się kąpiel w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też uwielbiam kąpiele w wannie :)

      Usuń
  3. Peeling solny już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten malinowy szampon :) nie wiedziałam, że dove ma żele z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Wypatrzyłam go w biedronce, a następnego dnia wróciłam po kolejny :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Im częściej go używam, tym bardziej go kocham, więc zapowiada się ulubieniec miesiąca :)

      Usuń
  6. Muszę sięgnąć po tę sól z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie obłędnie muszę powiedzieć, więc warto :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że Tobie również sól przypadła do gustu :) Ja już zdenkowałam wszystkie trzy sztuki :P Odkryłam też, że nowe sole w Biedronce mają to samo opakowanie i tego samego producenta, co sole z Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo przypadła mi do gustu :) Pachnie obłędnie :) To czekam w takim razie na jakieś wieści o tych solach z Biedronki :)

      Usuń
  8. Świetne nowości, tonik ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tonik to mój must have od ponad roku :)

      Usuń
  9. Ja lubię sole z Biedrony - są taniutkie i dobre. Te z Lidla musze koniecznie wypróbować, bo są tam chyba inne zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słyszałam nieco o nich :) Ta którą mam powiem, że pachnie genialnie :)

      Usuń
  10. Znam tylko peeling solny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również skusiłam się na ten szampon z Isany i żałuję, zapach jest zbyt mocny, przytłacza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda :( U mnie ten zapach z powietrza szybko się ulatnia, a na włosach jest delikatny i owocowy, ale to wszystko zależy od preferencji :)

      Usuń
  12. Ten słoiczek po peelingu możesz potem na coś wykorzystać. No na kosmetyk DIY :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystam ten słoiczek z pewnością :D Nawet mi nie przeszło przez myśl, aby się go pozbyć :)

      Usuń
  13. Ja nowość z Isany do włosów - puder dodający objętość, ale po pierwszym użyciu już niezbyt mi się podoba. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym pudrze nie słyszałam, ale szkoda, że jest do niczego :/ Czasem chyba się nie da uniknąć bubla :(

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia