Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Mój hit ! Cien sól do kąpieli jaśmin i pomarańcza 💓💓💓

niedziela, 30 kwietnia 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Jak wiecie, specjalnym maniakiem umilaczy do kąpieli nie jestem, ale tak, jak każda z nas czasem lubię użyć, aby zrelaksować się w wannie przez parę chwil. I dzisiaj opowiem wam właśnie o takim kosmetyku, który odkryłam dzięki Chocolade. Jeśli jesteście ciekawe go, zapraszam do dalszej części wpisu :) 







Jak, gdzie, za ile:

Otóż sól, która jest bohaterką dzisiejszego wpisu, możemy bez problemu dostać w Lidlu w cenie ok. 3,50 zł za 600 gram produktu, czyli bardzo przystępnie moim zdaniem. Oprócz wersji jaśmin& pomarańcza mamy jeszcze do wyboru mango& makadamia oraz wanilia& pistacja, więc dla każdego coś dobrego, jeśli wolicie coś bardziej owocowego na przykład lub słodkiego, zamiast kwiatów. 



Krótkie obietnice producenta+ skład:

Jak to wygląda w praktyce? Otóż w momencie, kiedy mam ochotę na chwilę relaksu z solą,  wsypuję do wanny, jak każe producent 2 lub 3 nakrętki tej niebieskiej piękności. Jakoś wybitnie podoba mi się kolor tych kryształków. Woda jest, dzięki nim również trochę niebieska, ale nie jest to bardzo intensywny kolor. A to wszystko w atmosferze cudownego zapachu tej soli, bo jest to nie mniej ważny aspekt. Jak dla mnie jest on obłędny. Kwiatowo-owocowy, ale nie nazbyt intensywny i męczący, a dobrze wyważony po prostu. Przyjemnie pachnie w całej łazience również po kąpieli. 
W składzie soli znajdziemy olejek słonecznikowy oraz olejek ze skórki pomarańczy. Dla ciała po takiej kąpieli to dobre połączenie, gdyż skóra faktycznie jest potem przyjemna. 



Opakowanie:

Opakowanie dla naszej soli stanowi plastikowa buteleczka z nakrętką o pojemności 600 gram. Buteleczka jest na tyle dobrze skonstruowana, że nie wyślizguje się z rąk, co ułatwia nam wysypywanie kryształków do nakrętki. Grafika na opakowaniu również jest ładna moim zdaniem. Nie wygląda to brzydko ani tandetnie. 



Wygląd:

Sama sól, jak widzicie właśnie, to kryształki różnej wielkości w niebieskim kolorze. Muszę przyznać, że bardzo mi się ten kolor podoba. Podobnie jak zapach, który ubóstwiam i mogłabym nie odrywać nosa od opakowania tego kosmetyku. 




Podsumowując: Jeśli o mnie chodzi, bardzo się polubiłam z tym kosmetykiem. Muszę powiedzieć, że faktycznie bardzo umila mi kąpiele, szczególnie zapachem, który naprawdę uwielbiam w tej soli. Dodatkowo cieszy mnie fakt, że nie wysusza skóry, a jest po prostu przyjemna dla niej. Dodatkowym atutem jest też cena, która jest śmieszna, w porównaniu do tego, jak bardzo lubię tę sól. Jeśli, więc lubicie umilacze kąpielowe, polecam wam ją serdecznie, a nie będziecie zawiedzione. 


A wy znacie te sole z Lidla?  Lubicie umilać sobie kąpiele w taki sposób?
A może skusicie się na tę, o której dzisiaj pisałam? Koniecznie dajcie znać :) 


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

13 komentarzy:

  1. Raczej stawiam na prysznice ale gdybym miała wybierać między tymi solami wybrałabym wersje z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała wypróbować ta sól ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w Lidlu, może zmienili już zapachy tych soli? :D Muszę zaopatrzyć się w mango :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej soli już wiele dobrego :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić i wypróbować może stanie się też moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam :) rzaaadko używam soli, nie mam wanny, czasem moczę stopy w wodzie z solą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sole do kąpieli. Lidlowskich jeszcze nie miałam. Najczęściej sięgam po te z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach jaśminu więc myślę ze by mi się ta sól spodobała ale niestety rzadko robię zakupy w Lidlu

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę się skusić, dobra cena i Twoja opinia do tego zachęca:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia