Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Tanie lakierowanie cz. II

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Witam was kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj tak, jak w poprzednim miesiącu mam dla was kolejną część tanich lakierów, które sprawdzają się świetnie. Tym razem w zestawieniu wprowadzimy też trochę letni kolorków. Jeśli jesteście ciekawe, jakie lakiery tym razem wam polecam, zapraszam do dalszej części. Wpis jest też dla tych z was, które hybryd nie używają i wolą częściej zmieniać kolory na paznokciach :) 










ESSENCE COLOUR&GO( DZIŚ THE GEL NAILS) NR 187 JUICY LOVE- ten odcień czerwieni jest naprawdę piękny. Elegancki, wyrazisty i pięknie błyszczący. Dobrze się go nosi na paznokciach i łatwo zmywa, ale trzeba uważać, ponieważ gdy gdzieś zahaczymy, potrafi mocno odprysnąć lub zejść płatami. W Naturze dostaniecie go za mniej niż 10zł.


GOLDEN ROSE MATTE NR 31- tę miętkę znalazłam kiedyś na stoisku Golden Rose. I przepadłam. To jedyny matowy lakier w mojej zwykłej kolekcji, ale jest naprawdę bardzo ładny. Szybko wysycha, dobrze kryje i ma piękny, miętowy kolor, który świetnie komponuje się z różem piaskowym lakierem w podobnej tonacji. Jeśli chodzi, o trwałość lakier nie odpryskuje tylko się ściera  po ok 5-6 dniach.


LOVELY BALTIC SAND NR 1- ten lakier niezaprzeczalnie kojarzy mi się z latem. Ma w sobie czerwień, pomarańcz i złoto. Jest naprawdę niezwykły. I te wszystkie kolory cudownie widać w słońcu, Trwałość  lakieru wynosi ok. 6 dni, potem widocznie się ściera na końcówkach, co jest bardzo dobrym wynikiem moim zdaniem. Nadal chyba można dostać te lakiery w Rossmannie, więc jak będziecie mieć okazję je dorwać, warto wypróbować. 




WIBO SUMMER MANICURE NR 2- prawdopodobnie była to limitowanka w szafie Wibo, ale jeśli jeszcze natkniecie się na nią warto spojrzeć przychylniejszym okiem. Lakier ma całkiem fajny, letni kolor. Przyjemnie komponuje się z pomarańczowym na przykład. Choć możecie kombinować dowolnie. Trwałość ma całkiem ok, ok 3-4 dni. 



I tak prezentują się kolejne 4 lakiery warte uwagi. Sądzę, że króluje tutaj już typowo wiosenno-letnia kolorystyka, więc dla każdego coś dobrego. Odsyłam was również do poprzedniego wpisu na ten temat. A wy znacie może któregoś z tych przyjemniaczków? Koniecznie dajcie znać. 

Tanie lakierowanie cz. I

Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 I jeszcze raz Wesołych Świąt !



22 komentarze:

  1. Lakiery Essence wspominam całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o lakiery to lubię jedynie Golden Rose i tym jestem wierna ;) Ale jak na razie moja kolekcja jest malutka i nie będzie rosła, bo niedługo chcę wypróbować hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak malowałam paznokcie lakierami to bardzo lubiłam piaskowe lakiery :) dobrze się trzymały, ładnie wyglądały i szybko wysychały. Teraz jednak zrezygnowałam z malowania na rzecz hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery z Essence są fajne ale od pewnego czasu najbardziej lubię z YR które kupuję na rabat -50%

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. U mnie też, ale mam na względzie też te osoby, które w hybrydy się nie wciągnęły i lubią często zmieniać lakiery na pazurkach :)

      Usuń
  6. Uwielbiam lakiery Golden Rose :) Stanowią jakieś 90% mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię lakiery z Eveline i Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakierów z Essence miałam raptem kilka, ale nawet sie polubiliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te z GR oraz Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio pod wszystkie lakiery daję odżywkę, a na wierzch top coat (z Wibo), wówczas wszystkie lakiery zdecydowanie lepiej mi się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez często kupuje tanie lakiery. Te z essence co prawda u mnie sie nie sprawdzają ale lubię Golden rose czy miss sporty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię lakiery Essence, Eveline i Rimmel. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery Essence moja mama lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja przeszłam na hybrydy, i takich lakierów mam bardzo dużo, które już nie są mi potrzebne :(

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie od roku królują hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te matowe lakiery od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam Essence, ale w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że nie znam żadnego z tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery Essence znam i bardzo lubię, pozostałych jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia