Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Wieczorna pielęgnacja- Bielenda |Rival de Loop| Alterra| Bebeauty| - czego teraz używam

wtorek, 20 czerwca 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiejszy post poświęcę na małą aktualizację mojej wieczornej pielęgnacji. Znalazły się w niej pewne nowości, więc postanowiłam pokazać wam, czego obecnie używam. Jeśli ciekawi was, co nowego zagościło w mojej wieczornej pielęgnacji i jak się sprawdzają te produkty, zapraszam do dalszej części wpisu. 





#DUET ŻEL I PŁYN MICELARNY


BEBEAUTY DELIKATNY ŻEL KREM&NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY- tego duetu używam zawsze na początku wieczornego rytuału. Jeśli mam na sobie makijaż używam ich razem, jeśli nie bohaterem wieczoru jest tylko żel, którym myje buzię z resztek porannej pielęgnacji oraz innych rzeczy, które nagromadziły się przez długi dzień. 

Bebeauty żel krem 

MOJE TOP3 płynów do demakijażu
# TONIK



BIELENDA MULTI ESSENCE 4W1 CERA MIESZANA- ta esencja gości u mnie od niedawna. Wcześniej znałam ją tylko z blogów. I bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie dość, że super przygotowuje skórę pod dalszą wieczorną pielęgnację, odświeżając i tonizując, to jeszcze się nie lepi i dodatkowo sprawia, że każdy kolejny nałożony na nią produkt, również nie ma takiej tendencji. 



#PEELING I SERUM




ALTERRA KREMOWY PEELING ŻURAWINA&KIWI, SERUM GRANAT BIO , ZIAJA LIŚCIE MANUKA PASTA DO GŁĘBOKIEGO OCZYSZCZANIA- jeżeli chodzi o peeling, mam aż dwie opcje. Alterry używam, kiedy nie mam ochoty na mocne zdzieranie i katowanie cery, natomiast pasta z Ziai wkracza do akcji, gdy chcę głębiej oczyścić i bardziej zetrzeć martwy naskórek, do czego mimo swojej konsystencji z niby delikatnymi drobinkami, sprawdza się rewelacyjnie. Serum to krok niezależny od peelingu i tutaj od kilku miesięcy gości właśnie produkt Alterry, który uwielbiam. I jeśli macie okazję kupić je w jakimś Rossmannie, serdecznie polecam. 

Alterra kremowy peeling

Alterra serum


#KREM NA NOC I POD OCZY







ALTERRA GRANAT BIO KREM NA DZIEŃ/NA NOC& RIVAL DE LOOP KREM POD OCZY Z Q10- to dwa ostatnie kroki. Okolica pod oczami jest ważnym krokiem w mojej pielęgnacji  od dwóch lat i nie wyobrażam sobie nie mieć nawilżającego i lekkiego przede wszystkim kremu, jakim jest obecnie Rival de Loop. Przyjemnie mi się go używa i zdecydowanie się lubimy, mimo moich niezbyt dobrych doświadczeń z marką. Ostatnim obowiązkowym krokiem jest krem na noc. Tego niby można używać na dzień, aczkolwiek nie pasuje mi on w dziennej pielęgnacji. W duecie z serum jest naprawdę idealny, choć solo też daje radę na mojej mieszanej cerze. 

Alterra granat bio krem

Krem pod oczy Rival de loop z Q10


#KROK DODATKOWY=MASKA




W tej kategorii mam do wyboru trzy opcje. Jeśli mam ochotę na porządną maskę glinkową zawsze sięgam po BABUSZKĘ AGAFIĘ W WERSJI DZIEGCIOWEJ, jeżeli jednak chcę mniejszego hardkoru na twarzy ląduje maska węglowa BEAUTY FORMULAS lub ta DOMOWO ROBIONA.

Babuszka Agafia

Beauty Formulas

Domowa maska węglowa



Podsumowując: Jak same widzicie i w wieczornej pielęgnacji przywędrowało parę nowości, choć są też stali ulubieńcy, których w wieczornym rytualne absolutnie zabraknąć nie może. 

A jak jest u was? Są elementy obowiązkowe, czy jednak lubicie całkowicie zmieniać pielęgnację i ciągle próbować nowych rzeczy? Koniecznie dajcie znać :) 

Pozdrawiam was serdecznie. Buziaki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


6 komentarzy:

  1. Esencja z bielendy brzmi nad wyraz kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie cierpię tego micela :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię za każdym razem sięgnąć po coś nowego ale standardowo jeden kosmetyk używam pół roku albo dłużej jak tonik który zaczęłam używać w styczniu, a i tak została jeszcze połowa.
    Zastanawia mnie jak to jest ze nigdy nie mogę upolowac serum Alterra. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Alterra z granatem - zarówno krem na noc jak i serum używałam i uważam, że są to bardzo fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Esencja, to takie słowo na które dam się chwycić;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bielanda dobrze sprawdza się na mojej twarzy, na co dzień stosuję, właśnie z bielandy płyn micelarny do demakijażu ;)
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia