Jestem na

Nie zostawiaj linków !!!

Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga. Nie zawsze następuje to od razu, ale się staram. Sama Cię znajdę, to proste. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.

Mały haul z chińczyka i biedronki

niedziela, 9 lipca 2017

Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was mały haul zakupowy. Napadłam trochę na chińczyka oraz biedronkę i zakupiłam kilka fajnych rzeczy. Uznałam więc, że mimo tego, iż jest ich mało i tak warto wam je pokazać. Jeśli ciekawi was, co udało mi się upolować, zapraszam do dalszej części wpisu.






ORGANIC SHOP PEELING CUKROWY TRAWA CYTRYNOWA Z PROWANSJI ok. 8 zł drogeria osiedlowa- na ten peeling skusiłam się po wielu pozytywnych recenzjach, które przeczytałam. Po pierwszym użyciu mam naprawdę dobre wrażenia. Przede wszystkim porządnie ściera martwy naskórek, cudownie pachnie (zupełnie, jak mój poprzedni peeling z W&B z Rossmanna) oraz całkiem ok nawilża to ciało, aczkolwiek ta warstwa nie jest taka fajna, jak przy poprzedniku, mimo że ciało o balsam nie woła.



WHITE SWAN MGIEŁKA DO CIAŁA JUICY MELON- 14,99 ZŁ BIEDRONKA- zaraziłam się miłością do tych mgiełek, zaczynając od tej o zapachu mango, która w ciepłe dni świetnie zastępuje mi perfumy cudownym, owocowym zapachem. Z racji, że byłam zadowolona z wersji Mango, w moje łapki wpadł soczysty melon. I ten zapach również uwielbiam, dlatego, jeśli macie możliwość zakupić te mgiełkę w swojej Biedronce i nie była ona przez nikogo tknięta, to polecam serdecznie. Zapachy są obłędne i łatwo się zakochać :)



ZALOTKA DANS' CHIŃSKI MARKET 5, 50 ZŁ- to moja pierwsza tego typu zabawka. Wcześniej zalotki nie miałam, a rzęsy mam proste jak druty telegraficzne. Postanowiłam więc sprawdzić, jak sobie poradzę z obsługą tego narzędzia oraz czy mi się spodoba efekt, którego jestem bardzo ciekawa.




BE BEAUTY PŁATKI KOSMETYCZNE OWALNE 2, 99 ZŁ PROMO BIEDRONKA- te płatki od jakiegoś czasu na stałe goszczą w mojej kosmetyczce. Do całego demakijażu potrzebuję zaledwie dwóch, więc to duża oszczędność w porównaniu do czterech małych płatków. Ich atutem jest również  fakt, że są miękkie, dobrze zszyte na brzegach i nigdy mi się nie rozdwoiły. Uwielbiam również te płatki w kwadratowej wersji.



A na koniec smaczek...




IMITACJA PALETKI KYLIE KYSHADOW -25, 90 ZŁ - o podróbach słynnych palet sądzę tyle, że to ohydne z czyjejś strony, że postępuje w ten sposób. Takie jest moje zdanie. Nie będę się rozwijała. W tej paletce nie zgadza się nawet nazwa, gdyż w teorii ma to być paleta w brązach, a jest w burgundach i brązach. Natomiast mi nie chodziło o żadne nazwy, już pomińmy fakt, że w tej palecie kompletnie się nic nie zgadza. Mnie kupiły kolory, które zobaczycie poniżej. Naprawdę bardzo mi się spodobały, więc postanowiłam, że kupię paletkę i przetestuję, chcąc sprawdzić, czy obecne chińskie cienie są lepsze od tych, które miałam kiedyś bardzo dawno, szczególnie jeśli chodzi o pigmentację. Na koniec powiem tyle, że coś już próbowałam zmalować tymi cieniami i jest lepiej niż nieźle, ale to pokażę przy innej okazji. Teraz zobaczcie kolory :)



Moim zdaniem kolory cudo, ale to na pewno też widziałyście na instagramie bliżej, kto mnie obserwuje ten wie :)


I tak prezentują się moje małe nowości z chińczyka i biedronki. Dajcie znać, czy coś macie i czy jakiś produkt z wyżej pokazanych, szczególnie was zainteresował :)



24 komentarze:

  1. Bardzo lubię te peelingi organic shop, choć to akurat jedyna wersja, do której mnie nie ciągnie, a przerobiłam już chyba z 4 różne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mgiełki mnie okropnie kuszą... ale oszczędzam więc pewnie się nie skuszę :P a co do peelingu- nie miałam, ale słyszałam kiepskie recenzje..

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę paletkę widziałam na Aliexpress i nieraz się nad nią zastanawiałam. Kolorki rzeczywiście bardzo ładne ;) Czekam na jakieś info o niej i może makijaż? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płatki z Biedry znam i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jakąś obsesję...jeśli chodzi o mgiełki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam zalotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta świetna, zalotki do mnie jakoś nigdy nie przemawiały :) a wacików z Biedronki nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach melona musi być świetny. Ja mam obecnie mgiełkę z avonu '' jeżyna i wanilia''. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie kolory tej paletki byłby nieco zbyt ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  10. U chińczyka czasem zdarzają się perełki ☺️ Cienie wyglądają super, ale zastanawiam się czy są dobre i kryją 😊
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zakupy w chińczyku, ale od podróbek trzymam się z dala

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ta melonowa mgiełka z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Namówiłaś mnie i lecę dzisiaj do Chińczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam zalotki i nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez niej :) Ciekawa jestem, czy będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim chińskim sklepie to dawno nie byłam. Trochę bałabym się nałożyć cienie niewiadomego pochodzenia na powieki. A w biedronce to też zawsze sobie coś wyszperam i dorzucę do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nałożyłam i nic mi się nie stało. A w przeszłości miałam wiele chińskich cieni i też nigdy nic się nie działo :)

      Usuń
  16. Ta mgiełka z Biedronki bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże,ta paletka ma boskie odcienie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki tej paletki mnie już kupiły, ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a w mojej biedrze nie ma mgiełek o zapachu melona lub mango :( a brałabym od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie ciekawi ta mgiełka,muszę taka sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę poszukać w biedronce tych mgiełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja dokładnie przedwczoraj kupiłam sobie zalotkę po wielu, wielu latach :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania. Pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z reklamami, linkami i innymi rzeczami, które nie dotyczą wpisu będę usuwać. Miłego czytania :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia